Moeders hebben korte haren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 05:24

maikeltje schreef:
Doordat ik 7 kruinen op mijn kop had leek ik meer op een borstelcavia dan op een stoere kekke chick :D

_O-

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 05:24

maikeltje schreef:
Doordat ik 7 kruinen op mijn kop had leek ik meer op een borstelcavia dan op een stoere kekke chick :D

_O-

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 07:12

kjoetie schreef:
maikeltje schreef:

_O-

:= _O- _O-

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 07:18

ik las dat er nog iemand met de zelfde mening langs is gekomen.
hoe je je ook kleed, je ziet er voor de buitenwereld pas leuk uit wanneer jij jezelf leuk voelt.
mijn zus laat iedereen nog verbleken wanneer ze met een vuilniszak aan, uit zou gaan, gewoon puur doordat ze uitstraling heeft, mensen zien dan niet meer wat je draagt. ;)

wat betreft de sex hier.
het is wel minder dan toen we elkaar net ontmoette, maar dat is omdat we allebij erg druk zijn en vaak moe, maar als ik hoor hoe vaak mijn vriendinnen het doen, hebben wij het nog steeds goed :')

1Boefje

Re: Moeders hebben korte haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 08:54

Tja qua sex is het vaak wel minder als je kids hebt.
Ik wilde het nooit doen als er een kans bestond dat ze wakker zou worden. Aangezien die kans bijna altijd aanwezig was....... :x Voordeel dan weer was dat ze heel vaak ging logeren bij oma. Wij hadden dan lekker weekendjes samen en gingen ook regelmatig naar een hotelletje een weekendje weg.
Tegenwoordig rent ze niet zomaar de kamer binnen en het peil is de laatste jaren tot een niveau gestegen waar menig jaloers op is :P

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:00

Knoffer schreef:
Wat ik niet niet snap, zijn de opmerkingen: niet eens de moeite nemen mascara op te doen.
Wat heeft make-up met er verzord uitzien te maken? Verzorgd is toch gewoon geen vette haren, lekker gedoucht en uitgeslapen zijn.

ik heb nooit vette haren en douche elke dag minimaal 1 x
maar dat dikgedrukte := en niet omdat ik het niet wil!!
met kinderen is uitgeslapen zijn niet altijd 1 van de mogelijkheden ;)

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:41

Haha, true, dat geloof ik meteen. Laat ik het dan zo zeggen: er uitgeslapen uitzien :P
Maar beter dat je dus een uurtje langer slaapt, dan dat je 's ochtends een uur bezig bent met kleding uitzoeken oid :+

fjordowner18 schreef:
ik las dat er nog iemand met de zelfde mening langs is gekomen.
hoe je je ook kleed, je ziet er voor de buitenwereld pas leuk uit wanneer jij jezelf leuk voelt.
mijn zus laat iedereen nog verbleken wanneer ze met een vuilniszak aan, uit zou gaan, gewoon puur doordat ze uitstraling heeft, mensen zien dan niet meer wat je draagt. ;)

wat betreft de sex hier.
het is wel minder dan toen we elkaar net ontmoette, maar dat is omdat we allebij erg druk zijn en vaak moe, maar als ik hoor hoe vaak mijn vriendinnen het doen, hebben wij het nog steeds goed :')

Wat betreft dat eerst: precies! (Heb het topic ook vluchtig doorgelezen, dus sommige reacties mss over het hoofd gezien ws, waren al zoveel pagina's.) Als iemand iets heeeeeel erg leuks aan heeft, dan valt het me wel op, maar anders valt het me ook gewoon niet op. Als je me dan een uurtje later vraagt wat iedereen aan had, zou ik je dat niet kunnen vertellen. Zolang je kleren maar niet ranzig zijn met vlekken :')

Maar ik moet zeggen dat ik kleding bij mannen ook wel veel vind doen :o maar dat hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn. En dat net zo bij vrouwen. Kleding die gewoon niet past is niet sexy, maar je kunt er imo gewoon dagelijks hartstikke leuk uitzien met een spijkerbroek en een simpel basic t-shirtje (en sneakers *mist een Me Gusta smiley* :') )

Wat betreft dat tweede, tja, lijkt me ook wel vrij logisch dat het ff duurt voordat dat weer op een 'normaal' level is. Je hebt net een kind uit je poedersuiker geperst, alleen al van die gedachte droog ik op hoor ;) In het begin lijkt het me ook allemaal erg vermoeiend en stressvol met een kind, logisch dat dat invloed op je libido heeft. Tis alleen wel te hopen dat het zich herstelt, maar ik neem aan dat je samen de keuze maakt een kind te nemen, dan kun je verwachten dat je eigen leven ff op een iets lager pitje staat.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:09

knoffer het gaat hier nu wel redelijk weer, maar ik denk dat je pas weet wat een inpact zwanger zijn en moeder worden op je hebt, wanneer je het zelf meemaakt.
bovendien is de 1 de ander niet, ik had beide zwangerschappen heel erg last van hormonen, dan bedoel ik niet datr je een keer huilt of lacht of boos word, nee ik werd echt 9 maanden tijdens en 2 weken na mijn zwangerschap geregeerd door hormonen. na die 2 weken kan ik het langzaam over nemen van die hormonen en nu mijn zoontje bijna 3 maanden is ben ik bijna weer de oude.

dit heeft zo'n inpact op mij, maar ook mijn omgeving dat we besloten hebben, dat er geen 3de meer komt en toen ik dat vertelde in mijn omgeving reageerde iedereen opgelucht, dan weet je hoe erg het was.

nu pas kom ik weer een beetje in mijn ritme, kleed ik me leuk aan als ik de deur uit ga en douche ik me iedere dag, ben nu zelfs aan het diëten, dit was eerst niet :=

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:20

Roane schreef:
Kort haar maakt streng? je zou mij eens moeten zien met lang haar zonder pony, strak naar achteren in een mooie 'wapperende' paardenstaart. :') Weinig gezelligs aan, als ik even neutraal kijk. :=
Kort staat dan een stuk vlotter, opener, en niet alsof ik op het punt sta iemand te vermoorden en dat ik voor het gemak m'n haar ff in een staart heb gedaan daarvoor. :P

Mening mag je hebben, maar het is nou eenmaal ook zo dat sommige mensen/vrouwen niet gemaakt zijn om er 'knap, goed, vriendelijk' uit te zien met lang haar. :') Ik ben er één van.

probeer dan ook eens een knotje :D of een rol(lol)...

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:22

En een klein streng brilletje erbij ;p

@fjordowner
Haha, dat klinkt vrij ernstig ja. Hormonen zuigen. Maar ik vind drie maanden tijd om te herstellen heel erg meevallen hoor! Wat is drie maanden nou. Ben het met je eens dat je nooit helemaal kan weten wat het is als je zelf geen kinderen hebt, maar er zijn natuurlijk een hoop consequenties die je gewoon van te voren kan weten. Om te weten dat je eigen leven even (...18 jaar :P) op een lager pitje zal staan, heb je geen ervaring voor nodig.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:28

knoffer het betekent wel dat je in totaal 12 maanden jezelf tergert en gewoonweg onmogelijk voor jezelf en je omgeving.
een vb bij mijn oudste gooide ik gerust de hele salontafel naar je hoofd als je schoenen neerzette waar ze niet hoorde.
bij de jongste heb ik 4 weken in het ziekenhuis gelegen, daar liep iedereen op zijn tenen want owee als er iets gebeurde wat mij niet zinde (wat geregeld voorkwam) dan de hele afdeling meegenieten.....

nu schaam ik me kapot, toen merkte het niet eens

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:58

fjordowner18 schreef:
knoffer het gaat hier nu wel redelijk weer, maar ik denk dat je pas weet wat een inpact zwanger zijn en moeder worden op je hebt, wanneer je het zelf meemaakt.
bovendien is de 1 de ander niet, ik had beide zwangerschappen heel erg last van hormonen, dan bedoel ik niet datr je een keer huilt of lacht of boos word, nee ik werd echt 9 maanden tijdens en 2 weken na mijn zwangerschap geregeerd door hormonen. na die 2 weken kan ik het langzaam over nemen van die hormonen en nu mijn zoontje bijna 3 maanden is ben ik bijna weer de oude.

dit heeft zo'n inpact op mij, maar ook mijn omgeving dat we besloten hebben, dat er geen 3de meer komt en toen ik dat vertelde in mijn omgeving reageerde iedereen opgelucht, dan weet je hoe erg het was.

nu pas kom ik weer een beetje in mijn ritme, kleed ik me leuk aan als ik de deur uit ga en douche ik me iedere dag, ben nu zelfs aan het diëten, dit was eerst niet :=

dat is nog snel!
9 maanden zwanger = 9 maanden ontzwangeren :j
en dan is het idd niet makkelijk :n
ik heb ook 2 hele zware zwangerschappen gehad maar dan niet hormonaal gezien maar ik was ziek :r
moe, werd heel snel mega zwaar, bekkeninstabiliteit, het trok gewoon mijn hele energie weg......heb er zelfs een kies door verloren :=
hier ook geen kinderen meer :n

ik denk dat mensen die nog geen kinderen hebben gehad of juist een hele makkelijke zwangerschap/bevalling/makkelijk kind nog wel eens onderschatten hoe zwaar het bij sommige kan zijn.....

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:12

Knoffer schreef:
Quellian schreef:
Maar stel dat jij gek zou zijn van make up en je er prettig bij voelt, dan zou het toch dikke vinger naar je man zijn?

Hier snap ik dan echt niks van. Eerst moeten vrouwen meer doen aan hun uiterlijk, want die mannen zijn zo zielig, logisch dat ze naar andere vrouwen kijken. Maar als ze meer van make-uploze dames houden, dan hebben ze ineens niets meer in te brengen? Beetje hypocriet niet?

Knoffer, onwijs leuk dat je quote hoor :D Maar het is ietsjes uit z'n verband getrokken.
Ik zeg al die tijd al dat je het voor jezelf moet doen en dikke middelvinger naar je man, ongeacht hoe je erbij wilt lopen. Dus niets hypocriet aan.

@ de rest; hier overigens ook niet meer dan 1 kind hoor, een heel bewuste keuze :) Misschien dat ik over een tijd anders praat, maar voorlopig echt niet. Overigens word ik niet wakker van mijn zoontje, dus kan altijd uitslapen als vriendlief thuis is <3

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:15

ojajo ik bedoel dat ik dan weer de baas ben over mijn eigen hormonen, helemaal de oude ben ik dan nog niet, maar wel weer baas over eigen lichaam, weet klinkt heel raar, maar ik heb in beide zwangerschappen het gevoel gehad dat ik toekeek hoe iemand anders ons leven kapot maakte zonder iets te kunnen doen en soms had ik het niet eens door, maar het was echt extreem erg, zelfs zo erg dat zelfs mijn vader heeft gezegt dat het verstandig is dat ik het hier bij wil laten.........

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:18

Mijn moeder heeft afwisselend langer en korter haar (niet superkort), dus die is een beetje wispelturig zeker :') nee, ik vind het een beetje kort door de bocht. Moet er zelf niet aan denken trouwens om als ik ooit kinderen zou krijgen erna in een vuilniszak en met een korte kop rond te gaan lopen :+

Kort haar lijkt me trouwens niet makkelijker? :n Enige wat ik hoef te doen nu met lang haar is er een borstel doorheen halen, als ik zie wat mensen met kort haar voor producten hebben om erin te smeren zodat het niet als een langharige cavia over je voorhoofd heen hangt... :+
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 17-11-11 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:21

Ojajoh schreef:
Omdat ik mij dan prettiger voel......

Omdat anderen je dan ook kunnen zien... :D.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 11:28

Wat is dat toch eigenlijk met die langharige cavia´s? Ik vind die dus echt wel heel mooi. Je moet ze alleen goed verzorgen.
;)

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:30

1Boefje schreef:
Wat is dat toch eigenlijk met die langharige cavia´s? Ik vind die dus echt wel heel mooi. Je moet ze alleen goed verzorgen.
;)

die cavia-mutsen vind ik niets :roll:

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:31

1Boefje schreef:
;)

volgens mij denk ik aan iets anders dan jij :')

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:32

fjordowner18 schreef:
volgens mij denk ik aan iets anders dan jij :')

Ontplofte egels? :+

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:33

Nemurin schreef:
Er zijn alleen zo weinig mannen op Bokt. :') En die houden zich hier veilig ver vandaan denk ik.

Nee hoor, Stiekem hard mee gelachen! :') _O-

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 11:45

Maar klopt het qua moeders?

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 11:45

Stekelvarken? Egeltjes zijn ook schattig ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:48

1Boefje schreef:
;)

Vind cavia's sowieso al hilarische dieren, langharige helemaal :') niet per se dat ze lelijk zijn hoor, maar alles hangt zo voor hun oogjes :D

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 12:02

Zoek de verschillen
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

_O-