maikeltje schreef:Doordat ik 7 kruinen op mijn kop had leek ik meer op een borstelcavia dan op een stoere kekke chick
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Voordeel dan weer was dat ze heel vaak ging logeren bij oma. Wij hadden dan lekker weekendjes samen en gingen ook regelmatig naar een hotelletje een weekendje weg.
Knoffer schreef:Wat ik niet niet snap, zijn de opmerkingen: niet eens de moeite nemen mascara op te doen.
Wat heeft make-up met er verzord uitzien te maken? Verzorgd is toch gewoon geen vette haren, lekker gedoucht en uitgeslapen zijn.
en niet omdat ik het niet wil!!

fjordowner18 schreef:ik las dat er nog iemand met de zelfde mening langs is gekomen.
hoe je je ook kleed, je ziet er voor de buitenwereld pas leuk uit wanneer jij jezelf leuk voelt.
mijn zus laat iedereen nog verbleken wanneer ze met een vuilniszak aan, uit zou gaan, gewoon puur doordat ze uitstraling heeft, mensen zien dan niet meer wat je draagt.![]()
wat betreft de sex hier.
het is wel minder dan toen we elkaar net ontmoette, maar dat is omdat we allebij erg druk zijn en vaak moe, maar als ik hoor hoe vaak mijn vriendinnen het doen, hebben wij het nog steeds goed

maar dat hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn. En dat net zo bij vrouwen. Kleding die gewoon niet past is niet sexy, maar je kunt er imo gewoon dagelijks hartstikke leuk uitzien met een spijkerbroek en een simpel basic t-shirtje (en sneakers *mist een Me Gusta smiley*
)
In het begin lijkt het me ook allemaal erg vermoeiend en stressvol met een kind, logisch dat dat invloed op je libido heeft. Tis alleen wel te hopen dat het zich herstelt, maar ik neem aan dat je samen de keuze maakt een kind te nemen, dan kun je verwachten dat je eigen leven ff op een iets lager pitje staat.
Roane schreef:Kort haar maakt streng? je zou mij eens moeten zien met lang haar zonder pony, strak naar achteren in een mooie 'wapperende' paardenstaart.Weinig gezelligs aan, als ik even neutraal kijk.
Kort staat dan een stuk vlotter, opener, en niet alsof ik op het punt sta iemand te vermoorden en dat ik voor het gemak m'n haar ff in een staart heb gedaan daarvoor.
Mening mag je hebben, maar het is nou eenmaal ook zo dat sommige mensen/vrouwen niet gemaakt zijn om er 'knap, goed, vriendelijk' uit te zien met lang haar.Ik ben er één van.
of een rol(lol)...
) op een lager pitje zal staan, heb je geen ervaring voor nodig. fjordowner18 schreef:knoffer het gaat hier nu wel redelijk weer, maar ik denk dat je pas weet wat een inpact zwanger zijn en moeder worden op je hebt, wanneer je het zelf meemaakt.
bovendien is de 1 de ander niet, ik had beide zwangerschappen heel erg last van hormonen, dan bedoel ik niet datr je een keer huilt of lacht of boos word, nee ik werd echt 9 maanden tijdens en 2 weken na mijn zwangerschap geregeerd door hormonen. na die 2 weken kan ik het langzaam over nemen van die hormonen en nu mijn zoontje bijna 3 maanden is ben ik bijna weer de oude.
dit heeft zo'n inpact op mij, maar ook mijn omgeving dat we besloten hebben, dat er geen 3de meer komt en toen ik dat vertelde in mijn omgeving reageerde iedereen opgelucht, dan weet je hoe erg het was.
nu pas kom ik weer een beetje in mijn ritme, kleed ik me leuk aan als ik de deur uit ga en douche ik me iedere dag, ben nu zelfs aan het diëten, dit was eerst niet

Knoffer schreef:Quellian schreef:Maar stel dat jij gek zou zijn van make up en je er prettig bij voelt, dan zou het toch dikke vinger naar je man zijn?
Hier snap ik dan echt niks van. Eerst moeten vrouwen meer doen aan hun uiterlijk, want die mannen zijn zo zielig, logisch dat ze naar andere vrouwen kijken. Maar als ze meer van make-uploze dames houden, dan hebben ze ineens niets meer in te brengen? Beetje hypocriet niet?
Maar het is ietsjes uit z'n verband getrokken.
Misschien dat ik over een tijd anders praat, maar voorlopig echt niet. Overigens word ik niet wakker van mijn zoontje, dus kan altijd uitslapen als vriendlief thuis is
nee, ik vind het een beetje kort door de bocht. Moet er zelf niet aan denken trouwens om als ik ooit kinderen zou krijgen erna in een vuilniszak en met een korte kop rond te gaan lopen 
Enige wat ik hoef te doen nu met lang haar is er een borstel doorheen halen, als ik zie wat mensen met kort haar voor producten hebben om erin te smeren zodat het niet als een langharige cavia over je voorhoofd heen hangt...