.Ik zit alleen nog te twijfelen of ik boven én onderkant moet doen of alleen de onderkant nu. Ik heb vrijdag namelijk een sollicitatiegesprek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Maar één ding scheelt, ik heb geen hechting, dus mijn wang zit niet vast gehecht 
...

De verzekering blijkt ze meerdere malen een brief te hebben gestuurd, maar daar hebben ze nog niet op gereageerd.
en vanaf eind juni/tot half augustus wil ik niet geopereerd worden, want ik moet ook nog naar de Olympische Spelen en ik ga echt niet met een herstellende mond in Londen lopen

_Pilipa_ schreef:Ympi , zijn alle 4 in 1 keer getrokken? dat mag niet eens, erg vreemd dat ze dat gewoon gedaan hebben.
hoop iig dat de zwelling nu weg is en je alweer kan eten en geen pijn hebt.
Cayenne, jeetje zeg sinds onze laatste posts is er dus weinig veranderd, balen is dat zeg, en je hebt nu dus nog geen flauw idee wanneer alles gaat gebeuren?
Ik dacht dat ik er vanaf zou zijn nu
heb ik een wortelpuntje die doorkomt
Al vanaf 3 dagen nadat mn kies getrokken was, maar ik hoopte dat het over zou gaan. Is niet gelukt. Ondertussen kan ik aan die kant niet meer eten
Als ik er maar niet tevaak hoef te zijn.
De eerste keer viel het opzich mee, maar toen was mijn kaak en mijn wang aan elkaar gehecht, vorige keer ging het fout met de verdoving (werkte niet helemaal dus ik voelde alles nog) en nu dit
Ik zie er op deze manier best wel tegen op zeg maar