Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:06

Ik heb geprobeerd een foto te maken met mn mobiel maar ik krijg mn kleur er niet op..
Maar is bijna dezelfde kleur als absque-dubio, maar die van jou lijkt op de foto net een tikje paarser dan dat van mij

Zwitsal

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:21

Ik kan mn bericht niet meer aanpassen..
Maar dat paarse is een grapje haha. Had even niet goed gekeken..
Van mij is een tikje donkerder/dieper denk ik.. Jammer dat ik de kleur er niet op krijg op de foto.
Maar heb morgen kerstdiner dus misschien kan ik dan een goede foto maken

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:39

Nou, ik ben geknipt! *\o/* Harstikke blij :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:49

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:57

Leuk!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:06

WillemYntJee schreef:
Ik kom hier ook even binnenvallen!
Middelblond van normale haar kleur maar wil graag een keer bruin uitproberen.
Maar dan wel echt uitproberen dus t liefst met spoeling, iemand enig idee waar dit nog verkrijgbaar is?
Gister bij etos en kruidvat geweest maar alleen maar verf voor minimaal 28 wassingen..

Iemand nog een tip voor een kleurspoeling?

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:09

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:32

Ik wil mn haar echt verven, dip dye, zoals iemand hier laatst had
maar heb t geld niet xD

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:36

Ooh leuk giolli!

Willemyntje: je hebt nu blond haar en je wil een bruine spoeling er over doen? Ik denk dat dat sowieso niet echt mooi wordt.. Krijg je vaak zo'n verwassen kleur van.
En mn kapster zei vandaag nog dat er niet echt meer spoelungrn bestaan die er met een paar keer wassen uit zijn.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:48

Bedankt allemaal! Daar zat het nog normaal en heb het nu in model gebracht en het is zoooooo gaaf! :wow:

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:49

Hm ok, heb een paar maanden geleden een soort van spoeling gehad van guhl maar die kan ik nu nergens meer vinden. Die bleef ongeveer 10 wasbeurten zitten maar was net wat te rood uit geslagen.
Zal even kijken of ik een foto van m'n kapsel nu kan maken morgen bij daglicht. Wat zijn dan fijne merke om mee te verven die er ook enigszins snel uit te wassen zijn?
Hoorde dat die van syoss niet zo goed zijn voor je haar?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:55

Bij mij maakt het niet uit welk merk verfje ik erin gooi, ik ben hardnekkig blond en na een week is het al lichter, en na een paar weken zie je alweer blonde plukken.. := Nu met het rood is het nu ook al een stuk minder rood en lichter dan vorige week.
Ik heb ook een tijdje de 24 wasbeurten spoeling gedaan, dat was er na een maandje bij mij uit. Misschien toch maar proberen WillemYntJee?

zwitsal, ik ben benieuwd! Mijn haar lijkt de ene keer wat meer paars, en de andere keer 'gewoon' rood, tis maar net hoe het licht staat.

Giolli, gaaf, staat je erg goed! Zoiets wilde ik ook, maar helaas is mn haar er niet geschikt voor (erg dun)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 23:17

bij mij heeft de verf redelijk goed gepakt maar ik denk dat het bij mij binnen een aantal keer ook echt al wel lichter zijn omdat mijn onderlaag nu ook zo licht blond was.
mijn bovenste laag is nu trouwens ook een spoeling, maar omdat die direct over de verf heen ging in dezelfde kleur spoelt ie er niet uit oid? nja t zal wel
ik durf t nu alleen niet te wassen haha (en de kapster heeft er allemaal haarlak in gespoten, dus wss is het morgen ontploft).

Heb er wel al hele leuke reacties op gehad! (van de vriendinnen van mn moeder haha, die zijn hier nu op visiste :P )

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 23:21

Geen idee of jullie dit kunnen zien, maar dit was ehm 2,5 jaar geleden ongeveer (dus de kleur zal niet veel veranderd zijn)
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1853_n.jpg

Hm ja misschien moet ik maar gewoon de ballen hebben om t te verven :P
Zal even braaf terug lezen morgen!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 00:14

ooh maar hier zal een spoeling denk ik wel op pakken :j
zat aan een (paar) tint (en) lichter te denken..
Maar in de drogisten etc kun je geen spoelingen meer vinden?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 09:30

Etos en kruidvat in ieder geval niet, dio ook geprobeerd ook niet, enige waar ik nog niet ben geweest is DA.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:48

Giolli schreef:
Bedankt allemaal! Daar zat het nog normaal en heb het nu in model gebracht en het is zoooooo gaaf! :wow:

Wat heb je nu uiteindelijk aan de kapper gevraagd? Of heb je een plaatje laten zien?
Vind het namelijk onwijs cool!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:49

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:54

Hoi!

Ik wil hier toch ook graag even mijn vragen stellen omdat ik waarschijnlijk voor de kerst niet meer naar de kapper ga en haar dus niet om advies kan vragen, al weet ik haar mening wel ongeveer.
Ik ben van mijzelf een blondine, alleen door de jaren heen steeds iets donkerder blond geworden.
Momenteel heb ik highligths in mijn haar alleen groeien die er behoorlijk uit. :P
Eigenlijk wil ik mijn haar wel eens verven, al heb ik dat nog nooit gedaan! Ik heb zo af en toe wel eens highligths en voor de rest is mijn haar gewoon natuurlijk donkerblond.
Het liefst verf ik mijn haar blonder, gewoon mooi echt blond zeg maar.
Maar nu vraag ik me af of ik dan gewoon een paar potjes haarverf kan kopen en deze kan gebruiken en ik dan echt blond wordt?
Ik zou het wel laten doen door een vriendin die haar haar al vaker heeft geverfd en het bij andere vriendinnen ook doet maar toch.
Wordt mijn haar dan wel blond? Krijg ik geen rare kleurveranderingen? Wat voor kleur kan ik het beste nemen voor een mooi effect? Hoeveel potjes ben ik nodig voor schouderlang haar?

Alvast bedankt!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:03

Van mij ook een vraagje :D
Ik had mijn moeder meegenomen naar de kapper alvast als kerstcadeau en ze mocht kiezen wat ze wilde. Ze heeft haar haar laten knippen (wat perfect is gedaan) en highlights door haar hele haar genomen.

Ze heeft licht bruin haar en ze hadden het over 5%??? haarkleuring highlights.
Nu hebben ze alles in de folie gehad ed en het zag er eerst goed uit, maar sinds het gewassen is zie je er bijna niks van. Op sommige plekken zie je ineens een hele blonde streng en op andere plekken is niets te zien.

Hoe kan dit? Heeft de verf niet gepakt?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:33

5% slaat geloof ik op het percentage waterstofperoxide oid (of een ander chemisch goedje), dat goedje zorgt voor het blonderen. dus hoe hoger het percentage hoe agressiever volgens mij.

maar dat je er nu niets meer van ziet.. is het in het algemeen gezien niet lichter geworden?
bij mijn eerste keer highlights zag je namelijk ook geen 'strengen' (gelukkig) maar waren de geblondeerde haren gewoon vermengd met de andere haren. het was dus wel lichter maar je zag geen strengen.
2e keer was ik een soort duo pennotti met allemaal witte strepen door mn (bruine) haar, dat zag er echt niet uit.

kan ook dat ze het niet lang genoeg hebben laten intrekken of dat het inderdaad niet goed gepakt heeft (maar dat horen ze te controleren voor ze de folies eruit halen) maar omdat het bij de kapper wel te zien was lijkt me dat sterk?

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:55

Oke! Ja dat is vreemd want bij de kapper zag je blonde strengen. Nu is er weinig van te zien wat opzich goed is, maar erg veel lichter is het haar niet. Op sommige plekken zie je duidelijk blonde strengen en door de rest van het haar zie je niks... Dus niet geijkmatig zegmaar.

Ik heb zelf ook highlights door blond haar en als ik het stijl zie je duidelijk de highlights (wat ik mooi vind, natuurlijk effect)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 21:24

Heey bokkers,

misschien weten jullie wat voor mij ... ik weet echt niet wat te doen met mijn haar... het is lang dik en krullend....

het is donkerblond met van mezelf aardig wat highlights, dus ik wil niet mijn gehelehaar verfen maar bv zo'n dip met een kleurtje...

hebben jullie surgesties??
groene ogen , rode wangen, lichte huis, dik dik dik haar... (kan normale elastiekjes neit eens normaal 2x om mijn staart doen.)
donker blond met natuurlijke highlights van me zelf.

hier een foto: dit zijn de enige foto's die ik van me zelf heb.
deze foto's zijn al van een tijdje terug mijn haar is nu ong 10/15 cm langer

http://i42.tinypic.com/16bd7cw.jpg linker meisje
http://i44.tinypic.com/2djoxso.jpg Rode jurk

Zelf vind ik van wat ze 'emo'haar noemen erg gaaf maar ik zou niet weten of het wat voor mij is...

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 01:50

Hmm oliebol... Ik heb t idee vandaag dat het rode al zowat weer uit mn haar is... Het is nu meer donker btuin, wel een warme kleur bruin... Maar zeker geen rood. Bij mn haar aanzet van mn lok lijkt het wel rood, maar volgens mij is dat deels mn hoofdhuid die nog wat roodachtig is omdat ze daar wat verf geknoeid heeft.
Morgen ochtend maar even wassen, hopen dat het wat donkerder en bruiner lijkt omdat het nu ietsje vetter is maar door het te wassen zal ik sowieso alleen maar de rode kleur eruit wassen.

(de kleur die het nu heeft is een hele mooie kleur hoor en ik denk dat dit meer mensen aanspreekt.... Maar het is geen rood en ik wil rood!.... :( )

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 08:26

Heeft iemand hier ervaring met de CHI-producten (shampoos,conditioners) en wil deze delen? :)
Ze zouden ontzettend goed moeten zijn..