Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ook hier geen roze wolk wat ik wel had verwacht. Ik zit met 14 weken ook al 3 weken ziek thuis. Ik heb 6 weken lang alles uitgespuugd. Leefde op vocht en de medicijnen hielpen niet dus ik had op een gegeven moment geen energie meer. Nou ga ik gelukkig maandag weer langzaam aan het werk en morgen naar de verloskundige. Daar heb ik zin in. Ben alleen bang dat mijn bloeddruk veel te hoog is. Heb hoofdpijn en soms licht in me hoofd maar ik duim dat die goed is. Wij hebben 2 meisjes namen en 1 jongens naam dus we moeten nog even een echte keuze maken. 

en zit behoorlijk in de weg... bukken wil haast niet meer schoenen en sokkenook niet. en teennagels knippen is helemaal draaamaaa!!
Voor hetzelfde geldt zijn het gwn de standaard zwangerschapsklachten
Net zoiets als benen of je bikinilijn scheren!
maar ik probeer het wel een beetje kort te houden

hanny_jelke schreef:jullie gaan wel hard zeg,
ninita: jullie zoon heet het zelfde als onze zoon
ik wil wel borst voeding proberen.
maar is bij milan niet gelukt omdat ik te weinig voeding aan maakte

odetteke schreef:hanny_jelke schreef:jullie gaan wel hard zeg,
ninita: jullie zoon heet het zelfde als onze zoon
ik wil wel borst voeding proberen.
maar is bij milan niet gelukt omdat ik te weinig voeding aan maakte
*valt even ongevraagd binnen* te weinig voeding is meestal een kwestie van rust pakken. Even een dag of 2 samen in bed kruipen, onbeperkt laten drinken en veel huid op huid contact zorgt er vaak voor dat de melkproductie vrij snel stijgt.
Sypheron schreef:hanny_jelke schreef:ninita: jullie zoon heet het zelfde als onze zoon
Haha en er zit ook maar 4 dagen tussen qua leeftijd!