Rest moet ik weer e en over nadenken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LCharlotte schreef:Oh nee, jij vind nog steeds dat jij gelijk had toch?Vind ik ook altijd hoor
Joyckuh schreef:LCharlotte schreef:Oh nee, jij vind nog steeds dat jij gelijk had toch?Vind ik ook altijd hoor
Nou ik ben nog steeds van mening dat ik echt gelijk had! Hij vond het lollig om me een waggelende pinguïn te noemen als zijn vrienden er bij zijn. Na een goed gesprek is hij daar op terug gekomen. Tevens vond hij dat een hoogzwangere nog gerust in een dag het hele huishouden tot in den puntjes kan doen. Dat ik ook niet geheel klachtenvrij was vond hij geen excuus. Hij denkt nog steeds dat zwanger zijn niet zwaar is. Echter na enkele gesprekken met een vriendin en mij, begint hij daar nu ook deels van terug te komen. Ook vroeg ik hem wel eens om hulp, zoals de weekboodschappen, boodschappentassen sjouwen was nou niet mijn favoriete bezigheid op het eind. Hij hielp wel, maar wel als ik het vroeg. Aanbieden doet hij niet. En ik vraag liever nietEn zo waren er wel meer perikelen. Ik klaag niet graag en ik zeur niet graag over mijn gezondheid en als ik dat dan deed, werd ik dus gewoon niet serieus genomen
En dus vond hij mij hormonaal omdat ik dus telkens de discussie aanging. Doe ik anders ook, als mij iets niet aan staat, maar toen lag het dus aan mijn hormonen vond hij