Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
E_W schreef:Ik wil even weten wat jullie hiervan vinden.
Een 15 jarig meisje, gescheiden ouders (nu wil gaat het hier niet per sé om maar speelt bij haar zeker mee!) heeft laatst een tatoeage laten zetten, op haar schouderblad. Het is, vind ik, nou niet een hele mooie tatoeage. Het ontwerp is precies dezelfde als van Lady Gaga, zit ook op dezelfde plek, daar is ze helemaal fan van, terwijl dit vorig jaar nog een ander bekend persoon was.
Zelf snap ik niet dat haar ouders dit goed vinden en dat de tatoeëerder dit heeft gedaan. Ik ken 2 mensen die tatoeëren maar die zouden zoiets als dit zeker wel weigeren, 'kom maar terug als je 18 bent...' alleen dan met andere woorden natuurlijk.
_Lola_ schreef:E_W schreef:Ik wil even weten wat jullie hiervan vinden.
Een 15 jarig meisje, gescheiden ouders (nu wil gaat het hier niet per sé om maar speelt bij haar zeker mee!) heeft laatst een tatoeage laten zetten, op haar schouderblad. Het is, vind ik, nou niet een hele mooie tatoeage. Het ontwerp is precies dezelfde als van Lady Gaga, zit ook op dezelfde plek, daar is ze helemaal fan van, terwijl dit vorig jaar nog een ander bekend persoon was.
Zelf snap ik niet dat haar ouders dit goed vinden en dat de tatoeëerder dit heeft gedaan. Ik ken 2 mensen die tatoeëren maar die zouden zoiets als dit zeker wel weigeren, 'kom maar terug als je 18 bent...' alleen dan met andere woorden natuurlijk.
En in welk opzicht doet onze mening ertoe? Ik vind haar idd erg jong maar vind de tattoo van lady gaga (die naar haar heup loopt) ontzettend mooi!... Zou mij niets bommen of die dan van donald duck is of van lady gaga of van de koningin
moonprayer schreef:@Noasky,
Je kunt kijken of eens hop je kan helpen met je ideeen, maar dan moet je van te voren wel een artiest opzoeken en uitkiezen die jij helemaal goed vind tekenen / tattooeren.
ene artiest is erg goed in het ontwerpen van tribals, de ander maakt er helemaal eenkunstwerk van![]()
Zo heb je Jef (niet uit NL) http://4.bp.blogspot.com/_jogqk21B5EQ/S ... fblog2.jpg
of SAZ van Ragdoll tattoo, ok weer een heel eigen stijl http://94.100.124.7/1060900001-10609500 ... 0px_1.jpeg
http://94.100.114.8/958550001-958600000 ... _K5Hp.jpeg
t is maar net wat je wil.
ik ben weg van kelly doty uit engeland![]()
http://zhippo.com/OfftheMapTattooHOSTED ... 060310.jpg
Klijntjuh schreef:Zijn er hier ook meiden met een sleeve?
Ik ben al een paar jaar bezig met het puzzelen en samen voegen van ideeen en het ontwerp.
Nu begin ik eindelijk ergens te komen! Dus hopelijk ergens einde van het jaar, kan de basis gezet worden!
Hij gaat bestaan uit heel veel losse items, die allemaal herrineringen of betekenissen hebben voor mij.
Ook gewoon leuke dingen ertussen, en ik ben alleen nog niet uit over de 'achtergrond' en het mooi samenvoegen.
De indeling van de items, en de stijl waarin ik ze heb getekent maakt het al een mooi geheel, en ik heb een leuke 'afsluiting' aan het einde van de sleeve.
Wel blijft er nog aardig ruimte over om met de jaren in te vullendus ik kan/wil niet zomaar de achtergrond neerkwakken.
De sleeve gaat dus nog groeien!
Maar eindelijk genoeg items om de basis te zetten
apincy schreef:Klijntjuh schreef:Zijn er hier ook meiden met een sleeve?
Ik ben al een paar jaar bezig met het puzzelen en samen voegen van ideeen en het ontwerp.
Nu begin ik eindelijk ergens te komen! Dus hopelijk ergens einde van het jaar, kan de basis gezet worden!
Hij gaat bestaan uit heel veel losse items, die allemaal herrineringen of betekenissen hebben voor mij.
Ook gewoon leuke dingen ertussen, en ik ben alleen nog niet uit over de 'achtergrond' en het mooi samenvoegen.
De indeling van de items, en de stijl waarin ik ze heb getekent maakt het al een mooi geheel, en ik heb een leuke 'afsluiting' aan het einde van de sleeve.
Wel blijft er nog aardig ruimte over om met de jaren in te vullendus ik kan/wil niet zomaar de achtergrond neerkwakken.
De sleeve gaat dus nog groeien!
Maar eindelijk genoeg items om de basis te zetten
volgens mij heb ik er wel een aantal voorbij zien komen maar weet eigelijk niet meer wie
E_W schreef:Ik wil even weten wat jullie hiervan vinden.
E_W schreef:Beetje een botte reactie, zo komt het over.
Ik wilde gewoon weten hoe andere hierover denken...
Het is de tatoeage op haar schouderblad, een bloem.