[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

E_W

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:48

Ik wil even weten wat jullie hiervan vinden.

Een 15 jarig meisje, gescheiden ouders (nu wil gaat het hier niet per sé om maar speelt bij haar zeker mee!) heeft laatst een tatoeage laten zetten, op haar schouderblad. Het is, vind ik, nou niet een hele mooie tatoeage. Het ontwerp is precies dezelfde als van Lady Gaga, zit ook op dezelfde plek, daar is ze helemaal fan van, terwijl dit vorig jaar nog een ander bekend persoon was.

Zelf snap ik niet dat haar ouders dit goed vinden en dat de tatoeëerder dit heeft gedaan. Ik ken 2 mensen die tatoeëren maar die zouden zoiets als dit zeker wel weigeren, 'kom maar terug als je 18 bent...' alleen dan met andere woorden natuurlijk.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:49

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:56

je mag toch pas en tatt als je 16 bent en als er dan een voogd mee is?

E_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:57

Je mag onder de 16 een tatoeage laten zetten als een van je ouders mee is, staat ook in de OP volgens mij ;).

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:58

E_W schreef:

Een 15 jarig meisje, gescheiden ouders (nu wil gaat het hier niet per sé om maar speelt bij haar zeker mee!) heeft laatst een tatoeage laten zetten, op haar schouderblad. Het is, vind ik, nou niet een hele mooie tatoeage. Het ontwerp is precies dezelfde als van Lady Gaga, zit ook op dezelfde plek, daar is ze helemaal fan van, terwijl dit vorig jaar nog een ander bekend persoon was.

Zelf snap ik niet dat haar ouders dit goed vinden en dat de tatoeëerder dit heeft gedaan. Ik ken 2 mensen die tatoeëren maar die zouden zoiets als dit zeker wel weigeren, 'kom maar terug als je 18 bent...' alleen dan met andere woorden natuurlijk.

En in welk opzicht doet onze mening ertoe? Ik vind haar idd erg jong maar vind de tattoo van lady gaga (die naar haar heup loopt) ontzettend mooi!... Zou mij niets bommen of die dan van donald duck is of van lady gaga of van de koningin :P

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:58

Zijn er hier ook meiden met een sleeve? ;)

Ik ben al een paar jaar bezig met het puzzelen en samen voegen van ideeen en het ontwerp.
Nu begin ik eindelijk ergens te komen! Dus hopelijk ergens einde van het jaar, kan de basis gezet worden!

Hij gaat bestaan uit heel veel losse items, die allemaal herrineringen of betekenissen hebben voor mij.
Ook gewoon leuke dingen ertussen, en ik ben alleen nog niet uit over de 'achtergrond' en het mooi samenvoegen.
De indeling van de items, en de stijl waarin ik ze heb getekent maakt het al een mooi geheel, en ik heb een leuke 'afsluiting' aan het einde van de sleeve.

Wel blijft er nog aardig ruimte over om met de jaren in te vullen ;) dus ik kan/wil niet zomaar de achtergrond neerkwakken.
De sleeve gaat dus nog groeien!
Maar eindelijk genoeg items om de basis te zetten ;)

E_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:01

_Lola_ schreef:
E_W schreef:

En in welk opzicht doet onze mening ertoe? Ik vind haar idd erg jong maar vind de tattoo van lady gaga (die naar haar heup loopt) ontzettend mooi!... Zou mij niets bommen of die dan van donald duck is of van lady gaga of van de koningin :P

Beetje een botte reactie, zo komt het over.

Ik wilde gewoon weten hoe andere hierover denken...

Het is de tatoeage op haar schouderblad, een bloem.

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:02

moonprayer schreef:
@Noasky,
Je kunt kijken of eens hop je kan helpen met je ideeen, maar dan moet je van te voren wel een artiest opzoeken en uitkiezen die jij helemaal goed vind tekenen / tattooeren.

ene artiest is erg goed in het ontwerpen van tribals, de ander maakt er helemaal eenkunstwerk van :P
Zo heb je Jef (niet uit NL) http://4.bp.blogspot.com/_jogqk21B5EQ/S ... fblog2.jpg

of SAZ van Ragdoll tattoo, ok weer een heel eigen stijl http://94.100.124.7/1060900001-10609500 ... 0px_1.jpeg
http://94.100.114.8/958550001-958600000 ... _K5Hp.jpeg

t is maar net wat je wil.

ik ben weg van kelly doty uit engeland :P
http://zhippo.com/OfftheMapTattooHOSTED ... 060310.jpg

Hmmz hoe bedoel je dat? Dat ik daar een mail naar toe stuur ofzo? Of kan ik het beste gewoon de shop bellen?

Heb zelf het idee precies in mijn hoofd, heb de stijl al, de kleuren en wat ik erin verwerkt wil hebben. Eigenlijk alles dus al. Alleen ben ik zo'n tobbert dat ik het niet tot 1 geheel verwerkt krijg :( haha.

Hoe groot zouden jullie trouwens mooi vinden op de rug? (onder op het schouderblad richting ruggegraat).

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:12

ik dacht dat dat vanaf 16 was, en dan vanaf 18 alleen

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:19

Klijntjuh schreef:

Ik ben al een paar jaar bezig met het puzzelen en samen voegen van ideeen en het ontwerp.
Nu begin ik eindelijk ergens te komen! Dus hopelijk ergens einde van het jaar, kan de basis gezet worden!

Hij gaat bestaan uit heel veel losse items, die allemaal herrineringen of betekenissen hebben voor mij.
Ook gewoon leuke dingen ertussen, en ik ben alleen nog niet uit over de 'achtergrond' en het mooi samenvoegen.
De indeling van de items, en de stijl waarin ik ze heb getekent maakt het al een mooi geheel, en ik heb een leuke 'afsluiting' aan het einde van de sleeve.

Wel blijft er nog aardig ruimte over om met de jaren in te vullen ;) dus ik kan/wil niet zomaar de achtergrond neerkwakken.

volgens mij heb ik er wel een aantal voorbij zien komen maar weet eigelijk niet meer wie :+

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:40

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:46

whoei dat is wel heeeel groot haha. Ik weet al welke shop het wordt, heb daar ook mijn andere tattoo laten zetten (die ze nu ff moeten oppimpen want ik begin hem echt saai te vinden haha!) zal er dadelijk wel even een plaatje van opzetten.

Zit voor op mn rug ongeveer te denken aan uuhm 15 bij 15 (of 20 bij 20) cm zoiets.. in deze stijl:
http://juniorcordova.com/images/tattoo_rose.gif

Alleen dan zonder die doodskoppen, dat is niet mij. Maar wel in het blauw blijven, met daarin persoonlijke dingen verwerkt ipv die doodshoofden.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:48

apincy schreef:
Klijntjuh schreef:

volgens mij heb ik er wel een aantal voorbij zien komen maar weet eigelijk niet meer wie :+

Marshaha en Suze_ weet ik dat ze sleeves hebben.....

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:51

E_W schreef:

Ik zelf ben ook fan van Lady Gaga, groot fan al 3 jaar :') en ik zit er ook nog steeds aan te denken om de unicorn met born this way te laten tatoeeren. Ik word morgen overigens 20...
Alleen 15 jaar... en dan zoiets?! Ik was ook 15 met m'n eerste tattoo maar dat was echt niet groot. 2 hondenpootjes.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:55

E_W schreef:

Dat was niet de bedoeling hoor!!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:03

15 is jong zeg!
Dat uberhaupt iemand een tattoo zet bij een kind van die leeftijd.
Ik weet nog wel dat ik net 16 was, en een oorbel boven in mijn oor liet schieten 'oeeehhwww..'
Maar toen werd er al naar mijn leeftijd gevraagd.

(ook met mijn piercing op mijn 22e verjaardag.. daar niet van...)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:24

Suze heeft een sleeve :) Echt heel gaaf met veel andere plaatjes erin en toch een mooi geheel.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:30

Ik meld me hier ook! Ik heb zo'n 2,5 jaar geleden mijn tattoo laten zetten als aandenken aan mijn merrie die toen met pensioen ging. Het is een grote vlinder met als lijfje de tekst Joy (haar naam) als Japans teken. De vlinder is voor verandering, een nieuw begin.

Nu ik mijn merrie twee weken geleden heb laten inslapen, heeft deze tattoo nog meer betekenis voor mij gekregen. Ik ben er dan ook nog steeds onwijs gelukkig mee.

Ik kan wel zeggen dat het niet m'n laatste wordt....ik weet alleen niet wat ik nog meer wil laten zetten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:54

E_W schreef:

Er zijn wel meer mensen met bloemen op hun schouderblad, Lady gaga is niet de eerste en zeker niet de laatste. Er wordt al zo lang getatoëerd dat je eigenlijk al bijna niet meer kan om iets echt als "1e en enige" te hebben. ;) Dus dat kan me nog weinig schelen.

Wb leeftijd: ik vind nog steeds, tattoo's vanaf 18. Geen moment vroeger.

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:45

@ Klijntjuh

Ik bedoelde meer hoe je dan weet hoe je dat effect met een naald krijgt (dat schaduw/3D effect)
Gewoon door op die plek minder diep te duwen ofzo? Vroeg ik me altijd al af.
Heb zelf geen tattoo en weet er niet veel van.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:05

Nee hoor, je gebruikt andere naalden dan met lijnen, en maakt andere bewegingen met de naalden ;)
Alles moet even diep natuurlijk, anders loopt de inkt uit, of is de inkt zelfs weg als het genezen is ;)

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:10

Oke, dat lijkt me toch best lastig hoor!
Maar blijkbaar kan je het haha.
Heb je eerst op leer geoefend?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:14

Op speciale oefenhuid inderdaad. Maar dat werkt niet lekker met schaduwen e.d. omdat het heel stug is. Je huid is veel flexibeler en zachter

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 15:20

ooooooooooo kijk nu wordt t voor mij ook weer een beetje duidelijker want dat vroeg ik me dus ook af
hahahahahahaha :')

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 16:28

ik heb van alles onder de naald gehad, maar oefenhuid werkt best verrot.
en varkenshuid (behalve dat het echt heel goor was, ik als vegetariër hihi) vond ik ook helemaal niet fijn werken, de huid zoog de inkt zowat op, dus daar waar je wat vlekt, of je wat hebt uitgeveegd krijg je het nooit meer schoon. athans dat was mijn ervaring ermee.

het beste ging het nog op banaan dan :P
maar dat resultaat is erg beperkt houdbaar. begint vrijwel meteen al bruin te kleuren waar je de bananenhuid beschadigd :P