[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onienke

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:44

:~ Er zijn weer erg mooie tattoo´s voorbij gekomen!
De mensen met de voettattoo´s is het echt zo´n vervelende plek? ik mag over 3 weken allebei mijn voeten tegelijk en nou las ik van de week dat iemand er zo'n pijn aan heeft gehad :+
Ik heb zelf een vrij hoge pijngrens en de vorige die ik liet zetten vond ik reuze mee vallen (die staat naast mijn sleutelbeen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 14:01

Ik wilde eerst 4 kleine vogels maar ik zit steeds meer te twijfelen om het wat groter te maken. Maar op zich kan dat altijd nog. Ik vind rugtatoeages geweldig dus misschien wordt het uiteindelijk wel iets groots :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 14:07

Joolien schreef:
Ik wilde eerst 4 kleine vogels maar ik zit steeds meer te twijfelen om het wat groter te maken. Maar op zich kan dat altijd nog. Ik vind rugtatoeages geweldig dus misschien wordt het uiteindelijk wel iets groots :D

Volgens mij eindig jij sowieso met iets groot, voel het nu al aan mijn water :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 14:19

Ik wil zelf ook een tattoo als ik 18 ben. Met de gedachte erachter dat ik mijn jeugd achter mij kan laten. En alle zorgen en pijn die ik toen had kan vergeten. Of iig een plekje kan geven.

Mijn vriend laat momenteel ook een tattoo zetten. Dit doet hij in Hoogeveen
http://www.deepsilver-tattoo.nl/index.htm
Ze doen het gewoon in hun eigen huis. En hebben er een speciale ingerichte kamer voor. En het is super hygienisch. Alles word steeds ontsmet.
Hier een foto:

Afbeelding
Helaas een beetje vaag. Maar het is nog lang niet klaar. Er komt ook nog een gedeelte over zijn schouder heen.
En die Adelaar staat voor zijn overleden opa.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 14:48

lesilla schreef:
Joolien schreef:

Volgens mij eindig jij sowieso met iets groot, voel het nu al aan mijn water :D

Haha wie weet. MAar eerst maar eens wachten op de eerste :D IK WIL NIET WACHTEN!!!!! :P

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:30

Ik wil ook een voet tattoo. maar ik heb al 4 flinke tattoos :$

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:54

Heb weer een heleboel mooie tattoo's voorbij zien komen, bij elke denk ik. Oh, dat is een leuke plek....

Vertelde gisteren op stal dat ik voor volgende week een afspraak heb voor het zetten van een tattoo. Toen kwam een stalgenoot met het hele leuke bericht dat een vriendin van haar ook tattoo's zet, en voor een hele leuke prijs :)) Kan er dan ongeveer 3 laten zetten voor de prijs die ik bij de shop zou betalen..... Dus ik heb lief gedaan en mijn zusje voorgesteld om dezelfde tattoo te laten zetten (de JF van onze ouders) en dan krijgt ze hem van mij kado. (scheelt me nu zoveel geld) Ondertussen denk ik al weer over wat de volgende dan gaat worden hihi

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:20

heb je al wel gezette tattoo's gezien van haar essie?
vaak is het zo dat ze niet voor niets een stuk goedkoper zijn...
zou wel heel zonde zijn als de tattoo een stuk minder mooi uit pakt dan verwacht
dan zijn die extra paar centjes het toch wel waard lijkt me aangezien je het voor de
rest van je leven met je mee draagt..
ik zou eerst eens gaan kijken wat voor werk ze levert voor je beslist.
kan best zijn dat ze goed is hoor maar zou het voor de zekerheid even uitzoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:33

Waar mijn vriend heen gaat is ook stuk goedkoper. Dit komt puur omdat ze geen gehuurde pand hebben. Als hij naar emmen zou gaan, was hij iets minder dan 1000 kwijt. En nu 300 euo.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:36

Onienke schreef:
De mensen met de voettattoo´s is het echt zo´n vervelende plek? ik mag over 3 weken allebei mijn voeten tegelijk en nou las ik van de week dat iemand er zo'n pijn aan heeft gehad :+
Ik heb zelf een vrij hoge pijngrens en de vorige die ik liet zetten vond ik reuze mee vallen (die staat naast mijn sleutelbeen)

ik heb beide voeten vol
en het is echt geen leuke plek, maar vooral niet omdat het met genezen zo poedersuiker gaat
als ik nl langer dan 2,5 uur op een voet getattoeerd wordt gaat mijn voet echt dik worden de dagen erna
eerste keer had ik 4,5 op 1 voet, en heb ik serieuze pijnen erna gehad. dit raad ik dus af!
de andere voet doe ik nu in sessies van een uur of 2 / 2,5
heb 2 sessies erop inmiddels en moet er nog 1tje
nu is hij maar een klein beetje gezwollen maar kon ik gewoon lopen
dus dan maar liever in een paar keer ;-)

het is een mooie plek, dus gewoon doen zou ik zeggen

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:41

mentjuh schreef:
heb je al wel gezette tattoo's gezien van haar essie?
vaak is het zo dat ze niet voor niets een stuk goedkoper zijn...
zou wel heel zonde zijn als de tattoo een stuk minder mooi uit pakt dan verwacht
dan zijn die extra paar centjes het toch wel waard lijkt me aangezien je het voor de
rest van je leven met je mee draagt..
ik zou eerst eens gaan kijken wat voor werk ze levert voor je beslist.
kan best zijn dat ze goed is hoor maar zou het voor de zekerheid even uitzoeken

Heb haar site gezien en stalgenootje heeft ook een tattoo van haar. Deze is al 12 jaar oud en nog mooi. Ze is thuis tattoerder vandaar de lage kosten, ze heeft geen kosten voor het huren van een pand.

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:44

Ik persoonlijk vind niet dat je naar een prijs moet kijken, Proffecionele tattooeerders vragen niet voor niets een hoger bedrag, niet alleen om het pandhuur hoor, maar ook de matrialen die ze gebruiken, want ze krijgen genoeg klanten om de huur te betalen. Elke goede tatooeerder heeft een studio of werkt in een studio in een steriele ruimte, en met goed apparatuur. en de daarvoor bestemde tattoo stoel of ligbank zodat hij optimaal kan werken.. Vaak krijg je voor wat je betaald ;-) Mensen denken altijd wel lekker goedkoop tattoo's maar ik vind dat je met tattoos juist niet zuinig mag zijn. Wat je zet is voor altijd. En als jij infecties op loop, of dat een tattoo mislukt, wat bij goede tattooshops bijna geen optie is (want hier teken je ook vaak een contract voor) ben je voor altijd de sjaak. Vaak zijn thuis tattooeerders, mensen die nog moeten oefenen zodat ze beter kunnen worden. Want je kan niet zomaar een shop openen, je moet je eerst registreren bij het ministerie van gezondheid. Hierbij krijgt men controlle, die gaat na of de praktijk ruimte gescheiden is van de wachtzaal. en moeten zich aan strenge hygiene houden, tja tattooeren is een moeilijk, beroep waar je je aan vele regels moet houden. Ik denk niet dat deze gezondheid regels er voor niets zijn en daar kan een thuis tattooeerder echt niet aan houden.

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:20

Ik kom echt te weinig op bokt! Heb het nieuwe topic niet eens gezien :o

Maar er komen weer super mooie tats voorbij!!!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:20

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Stagediver.

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:50

Marshaha schreef:
Onienke schreef:

ik heb beide voeten vol
en het is echt geen leuke plek, maar vooral niet omdat het met genezen zo poedersuiker gaat
als ik nl langer dan 2,5 uur op een voet getattoeerd wordt gaat mijn voet echt dik worden de dagen erna
eerste keer had ik 4,5 op 1 voet, en heb ik serieuze pijnen erna gehad. dit raad ik dus af!
de andere voet doe ik nu in sessies van een uur of 2 / 2,5
heb 2 sessies erop inmiddels en moet er nog 1tje
nu is hij maar een klein beetje gezwollen maar kon ik gewoon lopen
dus dan maar liever in een paar keer ;-)

het is een mooie plek, dus gewoon doen zou ik zeggen

Ik heb vakantie daarna dus hoef niet te werken oid! Gelukkig maar zo te lezen!
de 4,5 uur ga ik niet redden op mn voeten. Op de ene komt tekst, vrij sierlijk maar niet klein. en op de andere komt alleen een uitloop van mijn enkelbandje...
Hoe heb je dat gedaan met genezen? Op slippers? (als de tattoo daar niet komt) en met dit weer wijdvallende broek aan naar buiten ofzo?
:):) Kan nog steeds niet wachten. We denken maar gewoon, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden :D Pijn is fijn }:)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:31

haha die tattoo is wel heel erg orgineel :P

Ik vind het zo moeilijk, ben zelf maar aan het tekenen geslagen, maar heb gewoon geen inspiratie!

dit moet er in ieder geval in komen:

Afbeelding

Afbeelding

Door de liefde voor paarden en honden, heb ik mij in elke situatie staande kunnen houden,
Puur omdat, als ik me klote of ziek voel, ik me door deze dieren weer even lekker kan voelen, gedachtes opzij kan zetten.
maar wil het wel op een mooie manier doen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:52

wat vinden jullie hiervan?
Het is een voorbeeld, en laat het nog echt ontwerpen door de tattooerder.

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:35

Ik vind hem nogal druk, er zijn zoveel verschillende dingen in verschillende stijlen te zien. Ik zou even verder verzinnen.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:37

Ik weet niet of ik het paard en het hondenpootje in 1 tattoo nou zo mooi vind :=
Snap dat het beide veel voor je betekent, maar misschien 2 tattoos van maken, of wil je
er persé maar eentje?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:38

het is ook een voorbeeld he, ik laat hem nog aanpassen door de shop....
maar ben niet zo handig met paint, en al helemaal niet met een potloot :P

Ik wil er perse maar 1, ik ga niet meer tattoo's nemen

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:39

Dan zou ik idd even met de shop overleggen, misschien hebben zij
nog wel goede ideen over hoe je het het beste kunt doen :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:40

Nu ben ik ook echt een leek, maar ik denk ook dat het paard in deze schets te klein is (terwijl ik 'm echt gaaf vind), en inderdaad de stijlen niet zo passen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:03

het is ook maar een voorbeeld he,
Ik heb van de ene tattoo een andere gemaakt in paint,
kijk aub niet zo naar de stijl, die wordt wel kloppend gemaakt door de tattooerder.
Het gaat om het IDEE ;)
vriendje en ik waren er al overuit dat de roos bij het hartje weg gaat :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 23:28

nina88 schreef:
Hoi allemaal, ik val even binnen in dit topic.. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden..

Ik wil namelijk al jaren een tattoo, ook al vinden erg veel mensen me er niet het type voor, ik blijf het mooi vinden en het blijft ook in mijn hoofd zitten. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen met ideeën.

Dit zijn mijn "denkkaders".
De tattoo is bedoeld ter nagedachtenis aan mijn broertje, die op 7-jarige leeftijd zeer plotseling is overleden. Voor hem wil ik sowieso een subtiel sterretje of meerdere sterretjes.
Daarnaast wil ik graag een klein stukje tekst, maximaal ongeveer 4 woorden of iets dergelijks.
De tattoo moet ondanks de lading, een positieve boodschap hebben, het moet symboliseren dat je van het leven moet genieten.
Enkele voorbeelden: "Carpe Diem" (hoe afgezaagd ook), "Reach for the stars" (past mooi bij het sterretje) , "Never forget" en wat ik ook heel mooi vindt, maar misschien wat minder duidelijk "Somewhere, someone" . Nou ja, in ieder geval iets in deze richting.

En dan de plek.. Ik wil een plek die je gemakkelijk kunt verbergen, ivm mijn werk als leerkracht, bovendien wil ik er niet op veroordeeld worden als ik bijvoorbeeld een gesprek met ouders heb. Ik wil ook graag een plek die wat hoger op mijn lichaam zit, omdat ik dat op de één of andere manier wat respectvoller vindt.
En tot slot moet het een plek zijn die mooi blijft, die niet in de loop der jaren gigantisch uit gaat dijen bijvoorbeeld ;) .. Mijn pols zou ik bijvoorbeeld heel mooi vinden, maar die is weer erg lastig te bedekken.

De tattoo moet een beetje een dromerige uitstraling hebben. Ik vind het moeilijk te omschrijven, dus vandaar wat voorbeeld plaatjes:

Ik vind die eerste plek ook wel heel mooi, en makkelijk te bedekken :j Mooi idee ook..
Ik zweer trouwens bij Moose (Rotterdam). Maar weet niet of je dat te ver vind :)

@ Essie: Denk daar wel goed over na! Heel fijn dat het zo goedkoop is, maar onthoud wel dat het voor altijd op je lichaam staat.. ;) Ken ook iemand die heel goedkoop is en het thuis doet, maar 't ziet er werkelijk niet uit :o
Ik zou het sowieso niet bij iemand thuis laten doen, maar dat ben ik :o
En ik spaar liever wat langer door.. Maar dan heb je ook wat ;) (Eens met stagediver dus ;) )

@ ivy: Ik zou idd die roos weg laten :j Wordt wat druk. Verder vind ik het idee wel leuk, ben erg benieuwd hoe die wordt als je hem laat uitwerken :j

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 09:25

Ivy_power89: Misschien zou je de hondenpoot op het paard kunnen zetten? Dat je een beetje zo'n idee krijgt:
Afbeelding
Dan zou je even moeten uitzoeken wat alle tekens enzo betekenen, en uitkiezen wat bij jou past, maar daar kun je wel op een leuke manier een hond (door de mensenhand te veranderen in een poot) en een paard ik verwerken! :P (is maar een ideetje hoor hahaha :+)