Zie weeer mooie foto's voorbijkomen van jou Amanda!! Vooral blijven spammen!

Hoelang ben je nog met vakantie??
En owww wat een gave foto's van jou Bienotje... Vind crossen zo stoer.. Denk niet dat ik het zou durven hoor..
Je ziet inderdaad hoeveel plezier jullie er allebei in hebben.
Bobomelo, geloof niet dat ik al gereageerd had?? Opgelucht dat je je intake gesprek gehad hebt en dus over je drempel heen bent gegaan? Weer een grens verlegd.
Heel benieuwd naar het verdre plan van aanpak!
Hier niets van een kreeft of iets wat er op lijkt.... Hele dag op kantoor gezeten gisteren en 's avonds wordt j niet meer zo bruin helaas!
Wel erg gezellig gebbqt gisteravond!
Had 4 weken geleden gesolliciteerd... Vandaag bericht terug, niet eens door de voorselectie gekomen!!

Mn brief was echt perfect, daar heb ik nog een vriendin naar laten kijken die daar wel verstand van heeft. Heb de papiertjes die ze vroegen. Dus waar ligt het dan aan hè?? Valt dan weer zo tegen.
Is mijn 3e sollicitatie in 1,5 jaar. 2x Afgewezen bij gemeentes omdat ik niet het diploma BOA (Buitengewoon Opsporingsambtenaar) bezit. En nu eigenlijk niet een hele duidelijke reden. Ben gewoon een beetje teleurgesteld, vooral in mezelf dan eigenlijk, want val direct terug in mn automatische denkpatroon, van jezelf niet goed genoeg voelen. Ben dus een beetje aan het worstelen met mezelf, want ik weet dat het niet nodig is om zo te denken, maar het lukt me toch ook niet helemaal om m'n negatieve gedachten uit te schakelen.