Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Maar in soep doe je toch een bouillonblokje, dat is dan automatisch ook al zout. Eerlijk gezegd zou ik het ook in andere dingen zoeken dan meer zout eten, om je bloeddruk omhoog te krijgen. Naar mijn idee krijg je namelijk door bv je brood, broodbeleg enz al genoeg zout binnen.
Via google vond ik dat veel drinken, sporten, zoethout thee, zout (maar dan liefst in natuurlijke vorm, dus niet als tafelzout), bietensap, wortelsap ook zouden helpen. Daarnaast minderen met suiker en witmeel en veel fruit en vezelrijke voeding eten.
Misschien dat 't bij jou dus gewoon al helpt als je meer gaat eten.
MelodyT schreef:Super toch alvast 1dag gelukt!!
Bij mij gaat het gelukkig meestal wel snel eraf en in de zomer blijft het ook eraf.Alleen in de winter kan ik het schranzen niet laten en komt het er weer bij.
Als ik 2,5kg nog afval voor de vakantie (over 2mnd)dan krijg ik vanmezelf een nieuwe bikini
_Tara_ schreef:@ Sammy: Chocopasta zonder suiker bestaat ookDat scheelt al een stuk. Moet je wel naar de natuurwinkel/biologische winkel.
Toch zou ik je aanraden gewoon tussendoortjes te eten. Maar ieder zijn ding
_Sammy_ schreef:_Tara_ schreef:@ Sammy: Chocopasta zonder suiker bestaat ookDat scheelt al een stuk. Moet je wel naar de natuurwinkel/biologische winkel.
Toch zou ik je aanraden gewoon tussendoortjes te eten. Maar ieder zijn ding
Je heb ook zeker gelijk! Ben er nu zo klaar me met het gewicht, krijg geen tussendoortjes meer door me mond, middageten was al weinig. Dat is dan weer iets wat in je hoofd zit he
Ik ga proberen om tussendoor een appel te eten.
En wat kan ik s'avonds/s'nachts als ik thuiskom het best eten en ik heb echt echt honger? Want alles wat je om dat tijdstip eet is eigenlijk slecht he?
_Tara_ schreef:@ Rebecca: Heb ik in 't begin van m'n studietijd ook gehadEerst eet ik nog gewoon normaal en op een gegeven moment dacht ik van: ja dag, ik kan net zo goed eens een pak koekjes ofzo kopen, zoveel mensen doen dat. Nja toen kwam er dus wel wat aan
Nu bak ik eerder zelf wat als ik daar zin in heb. Weet ik tenminste ook wat er in zit.
annastasia schreef:BabiiVeeraa schreef:@ Rebecca; oohh Turkse PizzaZo lekker en zooo verslavend!
Hoewel ik denk dat die niet eens 'slecht' voor je zijn ofzo. Zolang je er geen (liters) saus op doet..
Toch druipt het vet er vanaf als je een lachmacun hebt.