Leuk hoor dat je dat zo hebt opgezet Tallie! Als mijn Coca Cola smackers uit Amerika op zijn ga ik ze ook aanvullen via jouw website Kan ze niet missen haha!!
coca cola is idd erg lekker ik heb er standaard een op mn werk liggen. ik merk wel als ik niet smeer mn lippen zo droog zijn dat ze zowat van mn mond afvallen
Bij lipsmackers worden mijn lippen niet heel droog. Dat heb ik bij alle andere balsems wel. Ze zijn zacht zolang het erop zit en daarna kan ik de vellen eraf halen.
Anoniem
Geplaatst: 01-03-11 14:53
Wat een mooi handschrift heb jij Tallie! Ik heb ze in goede orde ontvangen, super!
We moeten alleen oppassen dat we niet te "commercieel" gaan worden hier in het topic, anders word ik regels gezien, genoodzaakt het alsnog te verplaatsen. En dat is gezien het informatieve gehalte van het topic ook niet mijn bedoeling
Ik koop coca cola en fanta altijd in 1 fles in Duitsland: Mezzo Mix.. maar ben net door mn voorraad heen dus hoop dat mn ouders einde week met een voorraad terugkomen
Ik ga ze ook eens door elkaar opsmeren.. mengen is nogal een idee
Ik ga nu eerst al mijn nieuwe aanwinsten proberen, de Watermeloen ruikt te lekker
Alwiene heeft van de week M&Ms met fanta orange gemengd, dat wer zoals die Pims koekjes met sinasappelvulling!
Alwiene
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-11 16:53
Jaaa mengen is leuk hoor! Ik vind watermeloen met M&M ook wel lekker
Nou mijn nieuwe aanwinsten zijn binnen hoor! Zowaar in één dag. Ben er alleen nog niet heel erg van onder de indruk. Had vooral van de Cassis erg hoge verwachtingen die die niet helemaal waar kan maken. Maar ik zal ze een kans geven dat ik eraan kan wennen en misschien ga ik ze alsnog wel erg lekker vinden
Ik vind de shimmer wel erg glitterig hoor trouwens
Enne nee topic verplaatsen moeten we niet hebben
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 01-03-11 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Vind jij hem echt super op Cassis lijken dan? Ik vind dat de Orange beter overenkomt dan de Cassis, ik vind hem zo ontzettend zoet
SpeedyLove
Geplaatst: 01-03-11 16:55
HEEERLIJK! had er laatst van een vriendin gehoord, en hup wij gelijk de stad in! Zij heedt al suikerspin,vanille en watermeloen en ik heb coca cola gehaaald en aardbei! Maaar wat zijn die dingen verslavend zeg!