[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:00

WinSel schreef:
Wat vinden jullie hier van
Ik zit al een poosje te denken om de naam van mijn verzorg paard op mijn enkel te laten tattoeren.
Ze is erg belangrijk voor me
Maar het is wel mn verzorgpaard, vinden jullie dit te naiif ?

Op zich een heel leuk idee. Maar bedenk wel dat als je straks 80 bent hij er nog zit en je in de tussentijd misschien wel 2/3 nog belangrijkere eigen pony's hebt. Ik zou het zelf niet doen, MAAR, 't is jouw lijf, niet het onze als jij het dus echt heel graag wil, moet je je absoluut niet laten tegenhouden.

WinSel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:02

Precies wat jij zegt daar twijfel ik aan
Ik zit er me hele leven aan vast...
Ik laat het idee eerst maar rusten want k wil geen spijt krijgen
Misschien kan k wel een hoef ijzer oid op mn enkel doen als betekenis :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:03

Precies, het kan ook met een teken. Dat jij weet wat het echt betekend.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:04

Ik denk idd dat ik maar zo iets ga doen, is toch wat '' veiliger ''
Bedankt :)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:32

Inderdaad, denk dat dat een betere optie is. Dat is een reden waarom ik veel betekenend woord laat tatoeëren ipv. 'pappa en mamma' bvb.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 22:41

Ik heb er wel voor gekozen om de letters van mijn paarden te laten tatoeëren. Het is misschien ook een verschil dat ze van mij zijn.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 23:13

eempiej schreef:
JoycexLynn12 schreef:
Oke dus Hoorn en Velsen Noord goede ervaringen maar niet naar Zandvoort :D

Ik heb die van mij in Hoorn laten zetten, in de binnenstad tegen over de V&D. Ik ben er zeer tevreden over en erg blij mee. Ze hebben ook gratis mijn tattoo bijgewerkt omdat hij toch nog niet helemaal perfect was.
Die anders is van Ben Saunders, maar denk niet dat je daar nu wilt zijn. Tenzij je lang wilt wachten :P

Bijwerken is in principe altijd gratis.. tenminste, dat hoort wel vind ik ;)

@ wietse: Latijn, Spaans, Italiaans, Hebreeuws?

@ ikbenellie: Shops horen wel te ontwerpen voordat je hem ook daadwerkelijk laat zetten vind ik.. Anders moet je gelijk die dag bepalen of je het ontwerp laat zetten of niet..? Dat je het ontwerp niet meekrijgt oke, dat snap ik ;) Want dan kan je hem alsnog ergens anders laten zetten. Waar ik m'n tattoo's laat zetten, hij ontwerpt ze.. Dan krijg ik een belletje als ie klaar is, of spreken gewoon al een dag af. Dan kan ik kijken of ik het wat vind, en zo ja, prikken we gelijk een datum! Maar hij houdt het ontwerp wel (totdat ie gezet is), en dat is niet meer dan logisch :D

En eerlijk zijn inderdaad! Een tattoo was je er niet ff af :P

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 23:44

Shahazai schreef:
Inderdaad, denk dat dat een betere optie is. Dat is een reden waarom ik veel betekenend woord laat tatoeëren ipv. 'pappa en mamma' bvb.

Ik vind dit zo gek staan :o ik schrijf altijd papa en mama :)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 23:51

Ik ook hoor :) maar stel ik krijg ooit ruzie met ze, dan heb ik pappa en mamma op mijn lijf staan. Daarnaast zijn er miljoenen anderen met pappa en mamma op hun lijf. Ik heb dus voor iets gekozen wat heel erg "mij en mijn ouders" is en mocht er ooit ruzie oid komen, dan herinnert het me aan een geweldige jeugd.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 01:59

ik heb de namen van mijn ouders in hun eigen handschrift...

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 11:21

Das ook een heel leuk idee zeg!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 13:55

Das idd een mooi idee !

Zijn hier mensen die een mooie hoefijzer kunnen ontwerpen ?

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 14:48

Marshaha schreef:
ik heb de namen van mijn ouders in hun eigen handschrift...

das wel heel gaaf !

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:00

Ik wil al een aantal jaren een tattoo, heb ook al veel ideetjes!
alleen twijfel ik nog waar ik alles wil gaan zetten enzo =
dus ik ga nog wat inspiratie opdoen en goed nadenken en dan wil ik ze wel graag laten zetten!
heb ook leuke dingen gezien in het topic :)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 15:18

Ik zag hier ergens iemand reageren dat de tattooshop niet wilde schetsen, tenzij je hem meteen liet zetten..Bij mij was het zo dat ik hem heb laten schetsen en de dag erna gebeld heb voor een afspraak. Belangrijkste vond die jongen dat ik niks overhaast deed. Mocht het ontwerpje gewoon mee naar huis nemen en er net zolang over na denken als ik wilde...Hier dus geen directe verplichting tot zetten of of afspraak maken. Allemaal lekker vrijblijvend! :) Ik heb de afspraak wel direct gemaakt de dag erna, moest een maand of 3 wachten, maar ben ook in de tussentijd nog paar keer langs geweest voor kleine aanpassingen, no problem :)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 18:09

DeadxStar schreef:
eempiej schreef:

Ik heb die van mij in Hoorn laten zetten, in de binnenstad tegen over de V&D. Ik ben er zeer tevreden over en erg blij mee. Ze hebben ook gratis mijn tattoo bijgewerkt omdat hij toch nog niet helemaal perfect was.
Die anders is van Ben Saunders, maar denk niet dat je daar nu wilt zijn. Tenzij je lang wilt wachten :P

Bijwerken is in principe altijd gratis.. tenminste, dat hoort wel vind ik ;)

Nou het heeft nogal wat voeten in de aarde gekost hoor :P Er werd eerst gezegd dat dat stukje gratis bijgewerkt werd als ik me volgende tattoo nam. Heb toen even stennis geschopt want dat vond ik wel een beetje geldklopperij. En toen later kon het zomaar wel, toen zaten er nog meer klanten :P

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 18:22

bij mij werd er gewoon netjes bijgezegd dat ie m altijd gratis bijwerkt!
Garantie op de tattoo... :D

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 19:07

Bij mij is de eerste keer bijwerken ook gewoon gartis, hij noemthet service

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 19:16

eempiej schreef:
Nou het heeft nogal wat voeten in de aarde gekost hoor :P Er werd eerst gezegd dat dat stukje gratis bijgewerkt werd als ik me volgende tattoo nam. Heb toen even stennis geschopt want dat vond ik wel een beetje geldklopperij. En toen later kon het zomaar wel, toen zaten er nog meer klanten :P

Serieus? Ik moet die van mij ook laten bijwerken, ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Ik heb mijn tattoo namelijk bij de zelfde shop laten zetten.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:34

Ik ben vanmiddag naar de shop geweest om de tekening te bekijken. Het werd voor 1 regel nogal veel om het mooi onder mijn b00b te krijgen, dus hebben het opgesplitst in 2 korte zinnen. Verder geen poespas erbij en simpel in het zwart.
Hebben het ook nog even gehad over de plaatsing van de tatoeage. Wilde het eerst recht hebben staan, tot de tattoo lady (met dezelfde achternaam, hoe toevallig :D ) zei dat het iets in een boogje mooier zou staan. Heb het bekeken in de spiegel (hadden het transparant voor me uitgeknipt) en het stond (en ik citeer haar :') ) 'een stuk gei*ler!!' :')
Wat een top mensen zeg :D
Mooiste was nog, ik dacht, een afspraak krijg ik zeker niet voor komende maand. Zegt die jongen eeuh... nou.. kun je donderdag? :') Heb dus donderdag om 11 uur de afspraak staan in Zwolle, alleen mijn steun is er dan niet.. Dus moet het ook nog eens helemaal zelf doen :=

*paniek slaat toe*

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:37

Je kan het.
Ii geloof in je en de rest van het topic ook.

Fijn dat je zo leuk geholpen werd

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:39

Wat gaaf Roxxiejj! Fijn dat je ook zo snel terecht kan :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:42

Roxxiejj schreef:
Ik ben vanmiddag naar de shop geweest om de tekening te bekijken. Het werd voor 1 regel nogal veel om het mooi onder mijn b00b te krijgen, dus hebben het opgesplitst in 2 korte zinnen. Verder geen poespas erbij en simpel in het zwart.
Hebben het ook nog even gehad over de plaatsing van de tatoeage. Wilde het eerst recht hebben staan, tot de tattoo lady (met dezelfde achternaam, hoe toevallig :D ) zei dat het iets in een boogje mooier zou staan. Heb het bekeken in de spiegel (hadden het transparant voor me uitgeknipt) en het stond (en ik citeer haar :') ) 'een stuk gei*ler!!' :')
Mooiste was nog, ik dacht, een afspraak krijg ik zeker niet voor komende maand. Zegt die jongen eeuh... nou.. kun je donderdag? :') Heb dus donderdag om 11 uur de afspraak staan in Zwolle, alleen mijn steun is er dan niet.. Dus moet het ook nog eens helemaal zelf doen :=

*paniek slaat toe*

Klinkt alsof die mensen echt super tof zijn! En wat goed dat je al zo snel kunt :D
Ik heb mijn tattoo ook helemaal alleen laten zetten, maar dat vond ik eigenlijk wel fijn. :)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:44

@Roxy, bij welke shop ben je gegaan?
In welke plaats?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:46

Roxxiejj schreef:

*paniek slaat toe*

Gaaf :D In een boogje is inderdaad mooier, met je vormen mee zeg maar :D

Wel een foto he donderdag :Y)

Succes, misschien doet het even pijn; die tattoo staat er voor altijd ;)