Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ra_chel

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 12:56

heb het al eens gezegd soulsister, en ik blijf erbij ; prachtig haar!!
is de lichtblond van original socap erg droog of valt dat mee? want van balmain was het al heel snel erg droog(ondanks verzorging) en ik vind het er bij jou niet zo droog uitzien namelijk. de kleur vind ik ook helemaal super. weet je welk nummer dat is? want wellicht dat ik die dan ga proberen.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 13:09

soulsister, heel erg mooi haar! :~

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 17:02

rachel_j schreef:
heb het al eens gezegd soulsister, en ik blijf erbij ; prachtig haar!!
is de lichtblond van original socap erg droog of valt dat mee? want van balmain was het al heel snel erg droog(ondanks verzorging) en ik vind het er bij jou niet zo droog uitzien namelijk. de kleur vind ik ook helemaal super. weet je welk nummer dat is? want wellicht dat ik die dan ga proberen.

Dankjewel!
Mijn haar is helemaal niet droog gelukkig,
Ik maak het wel elke morgen nat en laat het dan opdrogen. (Doordat ik anders niks met mn haar kan want dan krult het heeeeel erg!)

2x per week was ik het met shampoo, gewoon van Loreal Elvive (en daarna cremespoeling. En ik gebruik ook wel eens die van Andrelon.
En het voelt super fijn en zacht aan!

De kleur weet ik helaas niet, het is de lichtse blond van Socap en een variant donkerder. (Heb twee kleuren)
Mijn eigen haar is gewoon geblondeerd.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 17:52

Afbeelding
Afbeelding[/quote]
Afbeelding

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 17:56

Wow, wat mooi zeg! Maar je hebt ook al mooi haar van jezelf! ;o

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 18:54

nou idd! ik vind je eigen haar al mooi!

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 20:15

wauw focussed! heel mooi!
voor de luxy's bestellers hier, ik heb ze eergister besteld maar ik heb die code nog niet binnen om ze te volgen? hoelang duurt 't ong. voordat je die code hebt?

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 13:20

krijg net 'n mailtje van de luxy dames, ze hebben ze niet meer, duurt nog 2 weken voordat ze ze weer binnen krijgen :+
2 weken + nog het verzenden + de duane.. :')

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 15:32

Illusion schreef:
krijg net 'n mailtje van de luxy dames, ze hebben ze niet meer, duurt nog 2 weken voordat ze ze weer binnen krijgen :+
2 weken + nog het verzenden + de duane.. :')

Dat is balen.. Ben benieuwd hoe die kleur is die je hebt besteld. Ik wil ook Luxy's bestellen maar durf niet zo goed een kleur te kiezen haha. Vind het best moeilijk te bepalen bij blond.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 22:22

ik heb de Bleach Blonde ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 22:13

kan ik hier nog dames blij maken met shampoo en conditer van extension care en een extension borstel?
mag gratis opgehaald worden of tegen de verzendkosten

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:59

Hallo iedereen hier :D

Ik had een paar vraagjes (waarschijnlijk weer dezelfde die iedereen steeds stelt :)) ). Ik wil graag hairextensions laten zetten. Ik heb een onwijs miezerig bosje haar. Maar nu vraag ik me af wat het minst slecht is voor je eigen haar. Gewoon extensions of matten (volgens mij kan het ook nog in laten vlechten?). Aangezien ik mn eigen haar wel zo min mogelijk wil beschadigen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? :) En heeft iemand ervaring met het laten zetten in Zwolle/ Groningen? :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:23

jori_X

ik heb zelf een mat gehad die werd met siliconelijm achtig erin gezet was totaal niet schadelijk voor je haa.
Maar vond het nadeel ;- me haren groeien snel dus moest elke maand terug om hem weer omhoog te zetten
- het was van syntheties haar
-en ik zag elke keer die mat zitten

En heb nu wax extentions maar merk hierbij ook dat me haar te snel groeit waardoor ik klitten krijg boven me waxjes.
En als je dat weg wil halen dan trek je best snel je haar stuk.
Dus voor mij ook geen 2de keer wax.

Ik ben nu bezig om micro rings te bestellen via ebay, dus nog geen idee hoe dat daad werkelijk is in de omgang enz.

Maar het voordeel vind ik er komt niks met warmte bij dus dat is al 1 ding wat niet schadelijk is voor je haar.
Ik kan ze weer omhoog zetten door het ringetje open te knijpen en dan weer dicht.
Dus kan er langer mee doen voor een stuk minder geld (als je het zelf kan doen en kopen)

Ik hoop dat je er iets aan heb, misschien dat andere (als er hier nog iemand komt) meer tips en ervaring neer zetten

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:35

jori_X schreef:
Hallo iedereen hier :D

Ik had een paar vraagjes (waarschijnlijk weer dezelfde die iedereen steeds stelt :)) ). Ik wil graag hairextensions laten zetten. Ik heb een onwijs miezerig bosje haar. Maar nu vraag ik me af wat het minst slecht is voor je eigen haar. Gewoon extensions of matten (volgens mij kan het ook nog in laten vlechten?). Aangezien ik mn eigen haar wel zo min mogelijk wil beschadigen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? :) En heeft iemand ervaring met het laten zetten in Zwolle/ Groningen? :)

Het minst schadelijk zijn clip in extensions :j Aangezien die er niet 'permanent' inzitten :)
Luxy is heeeeel mooi :j

Zelf heb ik nu waxextensions, waar ik heel erg tevreden over ben :j En dat schadelijke valt best mee, je moet je haar gewoon goed verzorgen :j
Alles is bijna slecht voor je haar.. :) Té vaak wassen, fohnen, stijlen, etc.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 09:44

shantal schreef:
jori_X

ik heb zelf een mat gehad die werd met siliconelijm achtig erin gezet was totaal niet schadelijk voor je haa.
Maar vond het nadeel ;- me haren groeien snel dus moest elke maand terug om hem weer omhoog te zetten
- het was van syntheties haar
-en ik zag elke keer die mat zitten

En heb nu wax extentions maar merk hierbij ook dat me haar te snel groeit waardoor ik klitten krijg boven me waxjes.
En als je dat weg wil halen dan trek je best snel je haar stuk.
Dus voor mij ook geen 2de keer wax.

Ik ben nu bezig om micro rings te bestellen via ebay, dus nog geen idee hoe dat daad werkelijk is in de omgang enz.

Maar het voordeel vind ik er komt niks met warmte bij dus dat is al 1 ding wat niet schadelijk is voor je haar.
Ik kan ze weer omhoog zetten door het ringetje open te knijpen en dan weer dicht.
Dus kan er langer mee doen voor een stuk minder geld (als je het zelf kan doen en kopen)

Ik hoop dat je er iets aan heb, misschien dat andere (als er hier nog iemand komt) meer tips en ervaring neer zetten

Die klitten liggen aan jezelf, als de waxjes vast zitten aan elkaar moet je ze los halen.
Je moet goed borstellen boven de extensions

Een weave zou ik vooral niet nemen, er kunnen shampooresten in de vlecht blijven zitten en dat gaat dus schimmelen.

Heb zelf clip ins gehad, NOOIT meer.
Wat een ondingen, steeds zelf indoen en een irritant gevoel die rot matjes.

Ik heb nu wax extensions van Socap en het voelt net of het me eigen haar is.
Ik zou dit zeker weer overdoen.
Maar alles wat aan je haar bevestigd word voor een lange tijd is slecht, dus als je iets zou willen hebben dat niet schadelijk is voor je haar dan moet je voor clip ins gaan.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 10:26

ik haal me waxjes elke dag los en borstel er ook over heen , maar ze zijn nu ook al uitgegroeid tot ruim een cm of 2,5 a 3 dus is der nog maar een kleine kans (denk ik) om ze nu nog klitvrij te houden op zekere zin.

Als iemand nog wel een tip heb , hoe je dit voorkomt of er uit kan halen enz , hou ik me voor aan bevolen.

Die vlecht is totaal niet goed , het zit dan zo lang in elkaar ook dat het op een gegeven moment ook afsterft(of hoe je het noemt), en je haar gaat er zo stuk van

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 17:59

Bedankt voor jullie reacties :D

Ik wil sowieso permanent dus clip-ins is geen optie. En ik snap dat het nooit goed is voor je haar, maar was benieuwd wat het minst slecht is :)

@ Shantal: Mijn haar groeit er langzaam dus dat probleem zal ik wrs niet hebben. Maar voor mijn gevoel zie je waxjes juist beter dan een weave, maar dat is dus niet zo? Omdat mijn haar dus is heb je ook maar weinig haar dat de waxjes bedekt lijkt mij...

@ xSOULSISTER Dat wou ik inderdaad nog vragen, of Socap goede kwaliteit heeft! Maar wel dus! Ik heb namelijk een kapper gevonden in Zwolle die Socap extensions zet. Maar het klinkt wel positief dus misschien dat ik daar maar eens naar binnen stap om het 1 en ander te vragen.

Zijn er ook nog mensen die ervaring hebben met Great Lengths? Of weten of Socap of Great Lengths beter is?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 18:05

@ jori: Als je dun haar hebt, heb je ook minder extensions nodig dan bij bijvoorbeeld dik haar :j
Double hair is ook nog een optie.
In principe zie je de waxjes niet, als ze goed gezet zijn.

Ik heb zelf ook SoCap (er zijn 2 verschillende; Original SoCap, Euro SoCap, en 'gewone' SoCap). Ik heb de laatste (www.socap.nl), en ben erg tevreden :j

Greath lenghts is een erg goed merk. Heb ze zelf niet gehad, maar geloof dat dat 1 van de beste merken is! En ook wel erg duur.. :j
Dus het ligt eraan hoeveel je wilt uitgeven. So Cap is ook goed haar (ligt eraan welke, 1 was niet zo geloof ik, maar durf niet te zeggen welke dat was..), en goedkoper :) Ik heb er 120, en was 240 euro kwijt. (Incl zetten etc)

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 18:17

Ik heb nu 2 kappers in Zwolle gevonden die Great Lengths zetten(wil het wel een beetje in de buurt laten doen) en dat ziet er inderdaad heel mooi uit namelijk :j Ik heb er ook wel een paar honderd euro meer voor over als het ook echt mooier is en van betere kwaliteit! Maar het moet niet belachelijk duur gaan worden natuurlijk! Maar ik heb onwijs dun haar, dus zal niet heel veel extensions nodig hebben. Ook hoeft het niet onwijs lang, dan is de overgang me te groot. Dus wat dat betreft heb ik een goedkoop bosje haar :))

Ik denk dat ik binnenkort een bel naar deze kapsalon: http://www.studioelegance.nl/index.php

Dan kan ik me dan wel verder laten informeren :)

Jullie iig bedankt voor de info :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 18:18

Ik heb de afgelopen twee jaar Great Lengths gehad :)
Ben er altijd érg tevreden over geweest!

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 18:26

jori_X schreef:
Bedankt voor jullie reacties :D

Ik wil sowieso permanent dus clip-ins is geen optie. En ik snap dat het nooit goed is voor je haar, maar was benieuwd wat het minst slecht is :)

@ Shantal: Mijn haar groeit er langzaam dus dat probleem zal ik wrs niet hebben. Maar voor mijn gevoel zie je waxjes juist beter dan een weave, maar dat is dus niet zo? Omdat mijn haar dus is heb je ook maar weinig haar dat de waxjes bedekt lijkt mij...

@ xSOULSISTER Dat wou ik inderdaad nog vragen, of Socap goede kwaliteit heeft! Maar wel dus! Ik heb namelijk een kapper gevonden in Zwolle die Socap extensions zet. Maar het klinkt wel positief dus misschien dat ik daar maar eens naar binnen stap om het 1 en ander te vragen.

Zijn er ook nog mensen die ervaring hebben met Great Lengths? Of weten of Socap of Great Lengths beter is?

Mijn haar is ook zeer dun en daarom heb ik maar 80 extensions, alleen voor meer volume, geen verlenging.
Ik heb extensions van het merk Great Lengths en dus waxjes. Ik heb idd maar weinig haar dat over mijn waxjes kunnen. Maar ik heb niet zo veel last dat het zichtbaar is. Enkel wanneer mijn haar echt heel vettig is, dan zijn ze mss zichtbaar. Maar er is eigelijk nog nooit iemand die zei dat mijn waxjes zichtbaar waren. Ik heb niet gekozen voor een weave omdat dat schadelijk zou zijn voor je haar, en mijn eigen haar al zo ontzettend dun en breekbaar is. Ik vind Great Lengths erg fijn omdat het zo natuurlijk eruit ziet, het is gewoon mooi haar. Nadeel is natuurlijk wel dat het zo duur is.
Ik doe 6 maanden met mijn extensions, dan zijn ze al wel ver naar beneden gegroeid, maar ook dan zijn ze enkel zichtbaar bij heel vettig haar.
Ik heb overigens nog nooit een klit gehad bij de waxjes. Ook niet als ik mijn haar een paar dagen niet had gekamd (examens ofzo :') )
Al bij al ben ik er dus ontzettend blij mee en heb ik nog nooit problemen gehad met mijn extensions :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 18:48

20 cm vanaf 500,- Euro
30 cm vanaf 550,- Euro
40 cm vanaf 640,- Euro
45 cm vanaf 840,- Euro
50 cm vanaf 940,- Euro
60 cm vanaf 1.000,- Euro

Dit staat op de great lenghts site :)
Tis erg mooi haar, maar ik vind het echt overdreven duur..

Dan had ik dus rond de 950/1000 euro kwijt geweest := Of meer.. Aangezien het 'vanaf' is, en ik weet niet hoeveel extensions het zijn bij 'vanaf'.
Beetje belachelijk eigenlijk :P

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:04

DeadxStar schreef:
20 cm vanaf 500,- Euro
30 cm vanaf 550,- Euro
40 cm vanaf 640,- Euro
45 cm vanaf 840,- Euro
50 cm vanaf 940,- Euro
60 cm vanaf 1.000,- Euro

Dit staat op de great lenghts site :)
Tis erg mooi haar, maar ik vind het echt overdreven duur..

Dan had ik dus rond de 950/1000 euro kwijt geweest := Of meer.. Aangezien het 'vanaf' is, en ik weet niet hoeveel extensions het zijn bij 'vanaf'.
Beetje belachelijk eigenlijk :P

Ik ben iets meer dan 300 euro kwijt voor mijn Great Lenghts extensions. Bij mij kost het minder doordat ik maar 80 extensions heb voor meer volume. Wanneer ik echt een verlenging had gewild was ik meer dan het dubbele kwijt geweest en dat had ik natuurlijk ook niet gedaan :)
Maar nu valt het voor mij nog wel mee.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:13

pff das wel heel erg duur

ik zelf heb het er niet voor over (als ik het geld zou hebben )

vandaag is me betaling eindelijk gedaan voor me micro rings dus ben benieuwd heb er dan 200 stuks voor 40 euro :)
ik kan alleen de track en trace site niet vinden waar ze te volgen zijn heb wel al me code binnen

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 19:14

300 euro voor 80 Great Lengths extensions is goedkoop zeg!