Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rachel_j schreef:heb het al eens gezegd soulsister, en ik blijf erbij ; prachtig haar!!
is de lichtblond van original socap erg droog of valt dat mee? want van balmain was het al heel snel erg droog(ondanks verzorging) en ik vind het er bij jou niet zo droog uitzien namelijk. de kleur vind ik ook helemaal super. weet je welk nummer dat is? want wellicht dat ik die dan ga proberen.
Illusion schreef:krijg net 'n mailtje van de luxy dames, ze hebben ze niet meer, duurt nog 2 weken voordat ze ze weer binnen krijgen![]()
2 weken + nog het verzenden + de duane..
jori_X schreef:Hallo iedereen hier
Ik had een paar vraagjes (waarschijnlijk weer dezelfde die iedereen steeds stelt). Ik wil graag hairextensions laten zetten. Ik heb een onwijs miezerig bosje haar. Maar nu vraag ik me af wat het minst slecht is voor je eigen haar. Gewoon extensions of matten (volgens mij kan het ook nog in laten vlechten?). Aangezien ik mn eigen haar wel zo min mogelijk wil beschadigen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
En heeft iemand ervaring met het laten zetten in Zwolle/ Groningen?
shantal schreef:jori_X
ik heb zelf een mat gehad die werd met siliconelijm achtig erin gezet was totaal niet schadelijk voor je haa.
Maar vond het nadeel ;- me haren groeien snel dus moest elke maand terug om hem weer omhoog te zetten
- het was van syntheties haar
-en ik zag elke keer die mat zitten
En heb nu wax extentions maar merk hierbij ook dat me haar te snel groeit waardoor ik klitten krijg boven me waxjes.
En als je dat weg wil halen dan trek je best snel je haar stuk.
Dus voor mij ook geen 2de keer wax.
Ik ben nu bezig om micro rings te bestellen via ebay, dus nog geen idee hoe dat daad werkelijk is in de omgang enz.
Maar het voordeel vind ik er komt niks met warmte bij dus dat is al 1 ding wat niet schadelijk is voor je haar.
Ik kan ze weer omhoog zetten door het ringetje open te knijpen en dan weer dicht.
Dus kan er langer mee doen voor een stuk minder geld (als je het zelf kan doen en kopen)
Ik hoop dat je er iets aan heb, misschien dat andere (als er hier nog iemand komt) meer tips en ervaring neer zetten
jori_X schreef:Bedankt voor jullie reacties
Ik wil sowieso permanent dus clip-ins is geen optie. En ik snap dat het nooit goed is voor je haar, maar was benieuwd wat het minst slecht is
@ Shantal: Mijn haar groeit er langzaam dus dat probleem zal ik wrs niet hebben. Maar voor mijn gevoel zie je waxjes juist beter dan een weave, maar dat is dus niet zo? Omdat mijn haar dus is heb je ook maar weinig haar dat de waxjes bedekt lijkt mij...
@ xSOULSISTER Dat wou ik inderdaad nog vragen, of Socap goede kwaliteit heeft! Maar wel dus! Ik heb namelijk een kapper gevonden in Zwolle die Socap extensions zet. Maar het klinkt wel positief dus misschien dat ik daar maar eens naar binnen stap om het 1 en ander te vragen.
Zijn er ook nog mensen die ervaring hebben met Great Lengths? Of weten of Socap of Great Lengths beter is?
DeadxStar schreef:20 cm vanaf 500,- Euro
30 cm vanaf 550,- Euro
40 cm vanaf 640,- Euro
45 cm vanaf 840,- Euro
50 cm vanaf 940,- Euro
60 cm vanaf 1.000,- Euro
Dit staat op de great lenghts site
Tis erg mooi haar, maar ik vind het echt overdreven duur..
Dan had ik dus rond de 950/1000 euro kwijt geweestOf meer.. Aangezien het 'vanaf' is, en ik weet niet hoeveel extensions het zijn bij 'vanaf'.
Beetje belachelijk eigenlijk