Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_evelien_ schreef:Hee ranna, jij ook al hormonale migraine?
Ik ook zo, en pil of geen pil slikken maakt weinig uit.
Jij ook tijdens je eisprong enorme migraine?
Was even benieuwd

simodi schreef:Goh ... dat jullie bij de imigran dan nog wat slikken. Ik wist niet dat dat mocht/kon, vind de imigran al zulk zwaar spul! Werkt alleen imigran dan niet bij jullie? Als ik die inneem is een uur later de hoofdpijn zelf weg, alleen nog een vaag gevoel in mijn hoofd. Het komt wel vaak na de werkingstijd (8 uur voor 100 mg) weer terug.
Ik ga overigens niet zelf naproxen slikken, maar iemand die ik ken en daarom wilde ik graag de werking weten. Imigran voldoet bij mij gelukkig nog goed.
joyce2 schreef:Volgens mij zag ik van de week gewoon paracetamol met codeine bij de kruidvat of etos liggen! Misschien is dat dan een minder hoge dosering, maar ik weet 99% zeker dat er "met codeine" op het doosje stond...
joyce2 schreef:oooh, dat zou ook nog kunnen! Dat lijkt er qua naam wel erg op en ik zag het in het voorbijgaan liggen toen ik opzoek was naar vitamine D tabletten, hahaha. Ik zal volgende keer even opletten, voordat ik blonde dingen ga zeggen
Ben er echt superblij mee
cynthia25 schreef:Had ook altijd erg veel last van migraine, kon mijn aanval aanzien komen aan mijn reuk. Alles wat ik rook vond ik vies, zelfs kon ik de waspoeder van iemand ruiken en wel van overgeven. Dan wist ik oh oh hier gaan we weer. Van alles geprobeerd, pijnstillers, migraine tabletten van de dokter. Had regelmatig tot veel last van aanvallen. En als ik geen migraine had, stond ik altijd op met het gevoel een soort band om mijn hoofd te hebben. Nu heb ik voor mij de oplossing. Ik slik nu 1 x per dag Metoprololtartaat 100. Dit is een middel die voorkomt dat je migraine krijgt. Sindsdien geen migraine meer gehad, voor mijn menstruatie nog wel een beetje hoofdpijn, maar niet erg. Ook ben ik rond de menstruatie rustiger. Ik had nog wel eens stemmingwisselingen enzo, maar nu totaal geen verandering te merkenBen er echt superblij mee
Lekker abnormaal dus