aaaaah, ZIE! Ik dacht vd week ook al (lesje 4 van Evy), .. laat ik nog maar 'n stukje verder rennen, ze heeft het vast mis met de tijden, het ging zo makkelijk .. Maar ik vind Evy wel heel 'vrolijk', dat kan ik er wel bij hebben onder het lopen
irise456
Geplaatst: 13-10-10 10:23
Ik ben in iederegeval tevreden met aldi broek en jack
WenK
Geplaatst: 13-10-10 10:24
Ik heb altijd alleen maar de tijdsschema's van Evy gelopen, dus zonder MP3...
Haha grappig is dat he... Maar een paar jaar geleden had ik je nooit geloofd als je me toen had gezegd dat ik Z zou rijden met Lis hoor... En toch is het gelukt en zit er nog steeds groei in haar ontwikkeling..
Jee! Net les 20 met evy gelopen, wel nu een giga blaar onder mn voet..duimen dat die overmorgen weer weg is! Enne..over Evy en d'r gelieg; ik vind dat eigenlijk wel fijn! Want de loopstukjes zijn altijd korter als ik het zwaar heb, Evy en ik begrijpen elkaar! hihi!
Wat vervelend Sakkia! Ik hoop voor je dat het snel goedkomt!
HorseRunner
Geplaatst: 13-10-10 11:02
O balen Sakkia, kijk alsjeblieft uit. Je bent zo een helepoos uit de roulatie hoor. Echt even rust houden! En desnoods even naar de sportfysio ofzo. Succes ermee.
Ik ben gisteren weeer naar de fysio geweest, krijg er eigenlijk een beetje genoeg van. Nu ook met mijn rug aan het vervelen. Weer een lading oefeningen erbij. Ik kan het niet meer bijhouden zoveel moet ik er nu doen. En we gaan alweer maand 4 in bij de fysio, en voorlopig ben ik er nog lang niet en mag ik nog steeds niet hardlopen. En ik wil zo graag want ik ben hard aan het proberen om 15 kilo af te vallen.
Nou ik kijk het eerst gewoon even aan en stel het lopen nog wel even een weekje uit Rust is nooit verkeerd Pas als het na het weekend niet beter is ga ik eens kijken of ik even de HA moet bezoeken
Rust kan goed voor je zijn hoor Sakkia, doe dat eerst ook maar!
Ik had gisteren best last van de training van maandasgavond. Was best pittig. Laten herstellen is goed hoor.
Dreeetje
Geplaatst: 13-10-10 12:05
Inderdaad beter even 2 weekjes rust hebben en dan pas weer beginnen dan nu door te zetten .. je basis conditie blijft wel ..
Ik heb net weer heuvels getraind, 15x een berg op gerend, dit gaat dan in een rondje omhoog en dan met de trap naar beneden om vervolgens weer omhoog te gaan .. zwaaaar ! Daarna nog 5x de trap opgerend, uitgelopen en nu moooeee ..
Leuke foto Sak Kan ik nog niet zien hoe je eruit ziet Ik zou ff rust nemen met je kuit en eventueel volgende week langs de ha gaan als het nog niet over is.
BrittKitt, jij ook leuke foto, volgens mij had je best nog wel ff 10 km kunnen lopen zo fit als een hoentje zie jij eruit
Fiona, welkom, er zijn diverse beginnersschema's te vinden. Via myasics.com of runinfo.nl heb je er al een paar. Dan moet je wel zelf de tijd bijhouden. Je hebt ook schma's voor mp3 speler, die kun je downloaden bij bv www.dutchrunners.nl/vgz (als dat nog steeds zo is)
Oh ik wil ook wel een normale foto van mezelf plaatsen hoor moet ik even zoeken of ik een recente heb
Anoniem
Geplaatst: 13-10-10 15:36
fionaf09 schreef:
heeh, ik val hier even binnen als dat mag. Ik wil namelijk ook gaan hardlopen ! maar heeft iemand een beginners schema?
Ik ben al voor je bezig Maar dat wist je al. nog 80 % en dan stuur ik het door naar jou
Fanneke
Geplaatst: 13-10-10 17:04
Ik dacht al, wat gaat het snel voorbij met Evy! En soms denk ik, duren 7 minuten zo lang? Ik heb ook een tijdje gedacht om over te stappen, maar lopen die lessen een beetje gelijk? Kwam er achter dat ik nog 3 weken moet tot het einde van STR, loop hem wel uit. Dan ga ik op zoek naar de 10 km Dutchrunners.
Straks lesje 18 alweer. Ben benieuwd!
Spannend Angela! Altijd een leuke periode met het kopen van een huis. ooh ooh SAKKIA, dat zou niet best zijn, doe maar lekker rustig aan en geen hakken aan he?! Welkom Fiona!
Fanneke
Geplaatst: 13-10-10 20:02
Zo net gelopen, bij lesje 18 duurde de minuten errug lang! Hield het ook maar net vol, zou de volgende keer 8 minuten moeten lopen, loop les 18 wel nog een keer
Zo nu naar Karwei, leuke kast gezien die precies past, wist niet dat ze daar zulke leuke dingen hadden! Tot straks
Hoi allemaal! Ik ben ook nieuw! Ik voel me hier gelijk helemaal thuis, haha. Ik ben twee weken geleden begonnen met hardlopen . Heb nu 5 (conditie)trainingen achter de rug, samen met mijn personal coach alias mijn geweldig goede hardlopende vader . Ik loop 2 keer in de week volgens een vrij rustig schema, na 12 weken kan ik 30 minuten aan een stuk door lopen. Ik merk alleen wel dat mijn kuiten erg gevoelig zijn, dus ik ga ook maar wat oefeningetjes doen elke dag..
Lesje 5 van Evy ging ook weer goed! Ging me wel iets minder makkelijk af dan de vorige, heeft het zin om 'm nog 'ns over te doen of gewoon doorzetten en les 6 doen? Evy zegt trouwens altijd zo leuk 'dus morgen overslaan, bladiebla', maar gaat het minder 'makkelijk' op dat schema, als je jezelf niet aan je vrije daagjes houdt?
Fanneke
Geplaatst: 14-10-10 00:15
WenK schreef:
Wel lekker gelopen verder Fanneke?
Eigenlijk niet , stond op het punt van opgeven, ik moest mijzelf continue toespreken: ach joh probeer tot die brug, dan moet je er bijna zijn!!
Ben ook aan het twijfelen wat ik vrijdag ga doen, ik denk een paar lessen terug en dan wat hoger tempo. Kijken hoe het erna gaat. Kost mij de afgelopen paar keer te veel moeite.