Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
djuulsie schreef:@Shauni: Wil het wel gaan proberen. Heb altijd gezegd dat ik stop als ik zwanger ben... en dat duurt nog wel een jaartje of wat

Steentje schreef:Ik moet wel zeggen dat ik niet veel verbetering aan mijn gezondheid merk..
Integendeel lijkt het, zelfs!
* Ik heb een heuse puistenontploffing gekregen, sinds ik gestopt ben met roken.
En geloof me, dit heb ik in geen jaar meer gehad!
* Ik hoest stukken meer dan toen ik nog rookte.
Toen hoestte ik amper tot nooit!
* Ik merk ook niet bepaald dat ik meer lucht krijg, of iets in die trant..
Kan iemand me moed inspreken, dat de positieve gevolgen van NIET roken nog komen?
Want tot nu toe, heb ik er werkelijk nog niets van mogen ervaren..

! amazone77 schreef:Steentje schreef:Ja, mijn vriend zei al dat dit teer was, die nu los aan 't komen is, en dat was volgens hem dus ook positief..
Hij zei overigens ook dat ik niet raar moest opkijken als ik binnenkort zelfs teer ophoest, dus dat het naar boven komt, in een fikse hoestbui.. :
jep bruine klodders haha

Steentje schreef:Ik ben nu anderhalve week gestopt..
Wanneer wordt het makkelijker?

amazone77 schreef:Steentje schreef:Ik ben nu anderhalve week gestopt..
Wanneer wordt het makkelijker?
pas over 2 maanden zal je het makkelijker gaan krijgen,het is nu echt even door de zure appel heen,maar wat is nou 2/3 maanden voor de rest van je rook vrije leven!!!!
meiden het is echt de moeite waard hoor!
je leven is zo veel fijner zonder die peuk,leven met peuk is echt zonde van je tijd.
!!Hoewel als ik nu in de winkel ofzo langs mensen loop die roken denk ik GATVERDAMME DIE STINKT !!!!Schaam me bij nader inzien dat ik zelf zo vies geroken heb en snap nu goed waar mijn zoontje over klaagde !!!Probeer maar vol te houden het wordt steeds makkelijker echt waar !!Er gaan weken voorbij zonder dat ik er aan denk.