Vannacht al amper geslapen, en vandaag word ik ook steeds afgeleid, vreselijk...
Valt me nog mee dat alle paarden er niet van opkijken

Overigens zijn ze hier nogal "fanatiek" aan het carbid schieten, echt vreselijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heb mn eerste problemen opgelost, ben gister lekker niet naar buiten gegaan, gewoon in de serre kijken naar al het vuurwerk, en geen mensen handjes geven 

) allemaal a4blaadjes opgehangen aan het huis en een spandoek opgehangen! Echt zo lief! Nu nog even ontdekken wie het heeft gedaan. Vanavond geeft mamslief ook een groot feest, ben benieuwd hoe het gaat worden! 

. Maar nu een halfjaar later vind ik het echt leuk om naar haar toe te gaan. Ze ziet mijn vooruitgang, dat is echt super om te horen!
xdniesje schreef:Dankjewel! Ze is vandaag 50 geworden!![]()
Hoelang heb je die psych al?
Ik had in het begin helemaal geen klik met mijn psych, vond het stiekem maar een raar mens, en zij mij ook. Maar nu een halfjaar later vind ik het echt leuk om naar haar toe te gaan. Ze ziet mijn vooruitgang, dat is echt super om te horen!
![]()
Ze confronteerde mij ook heel erg, maar ik had dat nodig om weer een beetje op de rails te komen..
) maar ze zegt dingen die me echt kwetsen, die niet nodig zijn. en doet vaak dingen waarvan ik denk dat je die in therapie helemaal niet zou moeten doen (studeer zelf psychologie).
had paar foto's op verschillende ondergronden laten afdrukken (had al canvas) gister was mn alimubond binnengekomen, en vandaag de poster, aangezien poster stuk goedkoper was heb ik m groot besteld, nou en groot is is
80x120 ofzo nou ja echt gewoon levensgroot portret van paardlief en mij
nu nog wachten op de bestelling op acrylglas. marleen_usar schreef:Hebben jullie ook dat jullie wel eens iets kapot willen maken? Mijn dochter heeft een bril en moet zich soms erg in houden hem niet kapot te maken.Pfff lastig weer hoor.

ladypaard schreef:Zit trouwens te denken dat ik t nog steeds doe, niet meer echt wegsmijten maar wel van me af gooien, Dan kan ik de wereld niet meer zien en voor mijn gevoel hun mij ook niet meer
even afgesloten van de buitenwereld. (ik wil altijd alles zien, ben heel erg neurotisch, dus op zo'n moment stop ik mezelf, door af te wenden van een "aanvallende/enge" omgeving). Moet wel zeggen dat ik zonder bril dus weinig zie, enkel schimmen, vroeger was dat wel iets beter maar vaag genoeg 
(even meteen mening rechtzetten dat autisten niet begrijpen dat je mensen moet aankijken bij het praten
)
als je daar ooit achter komt. Ondertussen: een reservebril is erg handig