Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarinvdM schreef:Maar ík vind jou inderdaad niet schoon.
Focussed schreef:KarinvdM schreef:Maar ík vind jou inderdaad niet schoon.
MamboBeach schreef:Je glazuurlaag die op je tanden zit wordt dunner of is op een bepaald moment weg. Die glazuurlaag heb je toch nodig. En zo is hetzelfde met je huid en haar.
Dat jij er geen last van hebt zegt toch niet dat het dan per definitie goed is?Ik ken ook mensen die vanaf hun 11e hebben gerookt en 90 jaar zijn geworden...
![]()
Jij begrijpt heus wel wat ik bedoel want zo 'dom' ben je niet.![]()
Laat ik het zo zeggen, over het algemeen is het niet goed om zo vaak je haren te wassen, poetsen etc.
Maar nogmaals, doe waar je je goed bij voelt.
. Denk dat te weinig poetsen schadelijker is, eerlijk gezegd.
ex-schoonpapa van mijn beste vriendinnetje is tandarts. die zegt ook dat je sowieso een uur na het eten moet wachten met poetsen. KarinvdM schreef:Focussed schreef:Dus als je je niet zo (imo bijzonder) vaak wast ben je niet schoon op jezelf? Fijn om zo veroordeelt te worden..
Dat zijn jouw eigen woorden. Maar ík vind jou inderdaad niet schoon.MamboBeach schreef:Als je die smiley van mij erachter ook leest of ziet was het een grapje.
Ik kreeg toch meer de indruk dat je me zat uit te lachen.MamboBeach schreef:En ze zal wel niet zo uit haar mond stinken anders had ze het al lang gehoord, denk ik.
Er zijn maar weinig mensen die dat durven te zeggen, de meesten nemen simpelweg wat meer afstand.Menino schreef:juist net na de maaltijd is het glazuur van je tanden zacht, dus poets je het glazuur er af, is idd niet heel goed... maargoed, als je een goed gebit hebt en je je er fijn bij voelt....
Daarom doe ik het ook nooit direct na het eten.
maar dat is toch duidelijk? Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, en heel toevallig zijn jullie dat allemaal. 
MamboBeach schreef:Twiggy, ik had het ook over het feit 'over het algemeen genomen'. Staat er nu een beetje raarmaar dat is toch duidelijk? Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, en heel toevallig zijn jullie dat allemaal.
Vienna, jouw poepverhaal vind ik erg denigrerend overkomen. Zit je tampon dwars?