Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:30

Ik merk aandacht van mannen ook vaak niet op en bij sommige vriendinnen heb ik het gevoel dat die de aandacht krijgen. Terwijl die vriendinnen juist vinden dat ik meer aandacht krijg :+

Van jezelf houden en tevreden zijn met jezelf is heel belangrijk :j
Flirten moet je ook niet serieus nemen, just have fun!

Finstar1991

Bella, wie niet waagt wie niet wint

joyce2

Tuurlijk wel! Als je iemand hebt leren kennen, met hem ge-webcammed hebt, met hem aan de telefoon gesproken hebt, dan ben je al zo ver op je gemak gesteld, dat je het super leuk vind om die persoon eindelijk eens in het echt te zien! Gewoon een vriendin meenemen als je niet alleen durft te gaan en afspreken op een openbare plek en als je niemand meeneemt, iemand ff op de hoogte stellen, die jou eventueel na een uurtje ff belt hoe alles gaat.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:31

Bellatrix schreef:
Ik bedoel dat ik niet zo ga afspreken met iemand die ik via die site 'heb leren kennen'. Dát durf ik niet...

Waarom durf je dan wel met mensen van Bokt af te spreken? Die heb toch ook via die site 'leren kennen' ?

Grapjasjes12

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:33

joh, ik ben naar Amerika gevlogen om iemand van een datingsite te ontmoeten :D Nu zijn we getrouwd :)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:33

Ik werd vroeger ook altijd super erg gepest, zo erg dat ik naar de HA was gegaan en dat ik niet meer naar school hoefde wanneer het niet meer ging.

Nu ondertussen ben ik een stuk assertiever, ben (helaas) ook wat grof gebekter. Maar ik durf wel oogcontact te maken (kleine tip: ga niet staren daar houden mensen vaak niet van, dus af en toe speels weg kijken en gaan dansen met vriendinnen zijn aandacht heb je toch al). Ook met seks heb ik ondertussen wat ervaring, en geloof me der past heel wat in je vagina :o

Alleen waar ik altijd last van heb is kramp in mijn buik zodra een tampon erin zit. Hij gaat er prima in en zo en daarna klap ik dubbel omdat ik kramp krijg. Het stopt wel uiteindelijk maar is niet fijn! Weet iemand wat dat is?

Onali

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 18:34

En daar ga je al tever renee. Ik dans niet :') ja thuis, maar niet als ik uitga, wat ik dus ook niet doe omdat ik er geen plezier aan beleef

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:35

sprozee schreef:
Oefening baart kunst - dat geldt ook voor seks. Er zijn er maar weinig die de eerste keer echt van seks kunnen genieten. In het algemeen heb je een flinke dosis geduld en ervaring nodig om je aan het genot te kunnen overgeven. Kom je niet klaar, maak er dan geen drama van (maar fake niet - dat is het begin van het einde).

ik denk dat het ook ligt aan de persoon met wie je het doet, en ook zeker zijn maat....
ik had toevallig iemand met (veel) ervaring, en ik vond het een hele fijne ervaring, ondanks dat ik diezelfde avond gewoon weer moest paardrijden #) dat was niet pijnlijk, maar ongevoelig evenmin! :') ik heb ook tijdens helemaal geen pijn gehad. omdat het voorspel heel lang was waarschijnlijk... misschien een tipje?! neem een lang voorspel om echt heel erg goed in de mood te komen... als je dan al komt maakt het eigenlijk niet uit, want een vrouw kan er toch meerder krijgen :D!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:35

Jetske schreef:
Bellatrix schreef:
Ik bedoel dat ik niet zo ga afspreken met iemand die ik via die site 'heb leren kennen'. Dát durf ik niet...

Waarom durf je dan wel met mensen van Bokt af te spreken? Die heb toch ook via die site 'leren kennen' ?

Zijn meestal meiden en je meet vaak in een groep, denk dat dat wel scheelt.

Overigens vind ik het ook eng om met iemand van een datingsite af te spreken, maar ik spreek gewoon ergens in het openbaar af.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:36

IndianLady schreef:
En daar ga je al tever renee. Ik dans niet :') ja thuis, maar niet als ik uitga, wat ik dus ook niet doe omdat ik er geen plezier aan beleef

Haha sorry, zo'n vermoede had ik al. Misschien is het een idee om aan zumba te doen (en dan vooral niet te veel in de spiegel kijken, haha ik schrok me kappot toen ik mezelf in de spiegel zag :') ) want dan kom je meestal naderhand wat losser en het is een heerlijke manier om te sporten :j

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:38

@IndianLady: je hoeft ook niet te dansen hoor! Ik ging gewoon naar een kroeg die ik leuk vond (rock cafe's), dus daar kwam je dan ook mensen tegen met dezelfde interesse. Probeer met mensen een praatje te maken en als je dat niet gelijk durft, ga dan bijv. wat vaker naar dezelfde kroeg, dan zie je een beetje wie de vaste gasten daar zijn en dan raak je vanzelf een keertje aan de praat.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:38

rockwitch schreef:
Zijn meestal meiden en je meet vaak in een groep, denk dat dat wel scheelt.

Overigens vind ik het ook eng om met iemand van een datingsite af te spreken, maar ik spreek gewoon ergens in het openbaar af.

Sowieso zit er een verschil tussen een dude en een dudette/dudein te ontmoeten. Het voelt toch fijner om iemand van het zelfde geslacht te ontmoeten :j

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:39

Bellatrix schreef:

Hoeveel mensen heb jij gemeet die je via bokt hebt leren kennen? :+

Oh, gamma, ik was niet de enige ...

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:39

Leuk topic :j Heb het allemaal doorgeploegd (ook voordat er veel berichten zijn verwijderd, die ik overigens vrij ontopic vond).
Ook grappig om al die ervaringen te lezen :j
Ik ben zelf nog maagd. Niet zo zeer onzeker maar nog nooit iemand gevonden waarvan ik dacht 'yes' en die ook over mij dacht 'yes'. Daarnaast ben ik, volgens mensen om mij heen, behoorlijk kieskeurig. En bij echt mooie jongens denk ik dan altijd 'Oooh. Die moet wel een vriendin hebben.'

Maar ik denk dat het voor de topicstarter en overige medestanders belangrijk is om aan je zelfvertrouwen te werken, lekker te flirten, op je bek gaan en opstaan en iemand vinden die in jouw straatje past en waarbij jeje op de gemak voelt.

Zegt meisje die zelf ook geen flirtprof is ; :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:40

joyce2 schreef:
@IndianLady: je hoeft ook niet te dansen hoor! Ik ging gewoon naar een kroeg die ik leuk vond (rock cafe's), dus daar kwam je dan ook mensen tegen met dezelfde interesse. Probeer met mensen een praatje te maken en als je dat niet gelijk durft, ga dan bijv. wat vaker naar dezelfde kroeg, dan zie je een beetje wie de vaste gasten daar zijn en dan raak je vanzelf een keertje aan de praat.

Dit herken ik ook wel, als ik in 'ons' stamcafé ging dan kwamen er altijd de zelfde mannen en daarmee heb ik nu een hele goede band :))

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:41

ilona, ( haha naamgenoot :D) als iemand een compliment geeft, moet je het ook echt geloven, mensen zeggen het niet zomaar ;)

ik wuifde het vroeger ook altijd af, maar iedereen heeft wel iets moois aan zichzelf, dus jij zeker ook! :j het is makkelijker om je slechte kanten aan jezelf te zien dan de goede.... kijk eens goed in de spiegel en kijk naar de goede dingen. misschien heb je wel prachtige ogen, of een geweldig boezem. pronk er dan mee! :))

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:41

hahaha flirten kan ik ook niet hoor, maar schijnbaar vinden niet alle mannen dat erg.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:42

Ahh joh, ik heb meerdere keren in mijn leven homo's zitten versieren. Als er iets niet opschiet, is dat het wel! En maar te spreken over hoe voor schut je je voelt, als je na een avond wanhopig proberen, te horen krijgt dat ie gay is, hahaha.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:42

joyce2 schreef:
Ahh joh, ik heb meerdere keren in mijn leven homo's zitten versieren. Als er iets niet opschiet, is dat het wel! En maar te spreken over hoe voor schut je je voelt, als je na een avond wanhopig proberen, te horen krijgt dat ie gay is, hahaha.

Daar zitten ook zulke mooie tussen :=

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:43

Niet alle pagina's gelezen, aangezien dit niet een topic is waar je even snel de berichten doorleest... :)

Ts: super tof van je dat je al het lef hebt verzameld om uberhaupt dit topic te maken.

Ik zie het probleem niet met je leeftijd en het maagd zijn? Wat maakt het uit dat je 28 bent?? Jij was er gewoon nog niet aan toe, nou en?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Weet ik Ibbel, heb er tig via bokt gemeet. :j

Maar dat zijn vrouwen. ;) Geen mannen. :')

En in een kroeg zie je gelijk met wie je te maken hebt...want je ziet die persoon en er zit geen scherm tussen.

Trouwens, ik dans ook niet. :+ Volgens mij kan ik het niet en ik voel mij te onzeker dus ook no way. (ja thuis doe ik het ook wel en ik heb het op vakantie ook wel gedaan in de camping discotheek. Vraag mij niet waarom ik het daar wel leuk vond) En ik ga dus helemaal niet naar een discotheek. :n

iloonaa__

Eefske schreef:
op je bek gaan

dat is ook niet echt prettig hoor :o om dat veel mee te maken, dus ik zal niet bij elke jongen het proberen
en ik denk ook niet dat dat de bedoeling is, want je moet wel echt aangetrokken zijn bij de jongen,,,,
niet bij jan en alleman in de koffer duiken

Anoli

Eefske schreef:
joyce2 schreef:

Daar zitten ook zulke mooie tussen :=

Zodra je bij een man denkt "dit is te mooi om waar te zijn" stop dan maar, dan is ie homo... }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:44

Haha ik kon er vroeger echt vreselijk mee zitten als ik weer eens op m'n bek was gegaan als ik een jongen wou versieren. Tegenwoordig doet het me echt niks meer. Nouja, heel eventjes doet t me wat, en daarna ben ik gelijk zo arro om te denken: ach, zijn verlies. _O-

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:44

hahahahaha op een of andere manier wordt ik altijd verliefd op homo's, maar die zijn dan uiteindelijk mijn beste vrienden en echt niks is zo leuk om samen met mijn gayvriendje naar mannen te kijken. Helemaal geweldig, zelfs nog leuker als met andere meiden.