Van jezelf houden en tevreden zijn met jezelf is heel belangrijk

Flirten moet je ook niet serieus nemen, just have fun!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu zijn we getrouwd

ja thuis, maar niet als ik uitga, wat ik dus ook niet doe omdat ik er geen plezier aan beleef sprozee schreef:Oefening baart kunst - dat geldt ook voor seks. Er zijn er maar weinig die de eerste keer echt van seks kunnen genieten. In het algemeen heb je een flinke dosis geduld en ervaring nodig om je aan het genot te kunnen overgeven. Kom je niet klaar, maak er dan geen drama van (maar fake niet - dat is het begin van het einde).
dat was niet pijnlijk, maar ongevoelig evenmin!
ik heb ook tijdens helemaal geen pijn gehad. omdat het voorspel heel lang was waarschijnlijk... misschien een tipje?! neem een lang voorspel om echt heel erg goed in de mood te komen... als je dan al komt maakt het eigenlijk niet uit, want een vrouw kan er toch meerder krijgen
! Jetske schreef:Bellatrix schreef:Ik bedoel dat ik niet zo ga afspreken met iemand die ik via die site 'heb leren kennen'. Dát durf ik niet...
Waarom durf je dan wel met mensen van Bokt af te spreken? Die heb toch ook via die site 'leren kennen' ?
IndianLady schreef:En daar ga je al tever renee. Ik dans nietja thuis, maar niet als ik uitga, wat ik dus ook niet doe omdat ik er geen plezier aan beleef
) want dan kom je meestal naderhand wat losser en het is een heerlijke manier om te sporten
rockwitch schreef:Zijn meestal meiden en je meet vaak in een groep, denk dat dat wel scheelt.
Overigens vind ik het ook eng om met iemand van een datingsite af te spreken, maar ik spreek gewoon ergens in het openbaar af.
Heb het allemaal doorgeploegd (ook voordat er veel berichten zijn verwijderd, die ik overigens vrij ontopic vond).
joyce2 schreef:@IndianLady: je hoeft ook niet te dansen hoor! Ik ging gewoon naar een kroeg die ik leuk vond (rock cafe's), dus daar kwam je dan ook mensen tegen met dezelfde interesse. Probeer met mensen een praatje te maken en als je dat niet gelijk durft, ga dan bijv. wat vaker naar dezelfde kroeg, dan zie je een beetje wie de vaste gasten daar zijn en dan raak je vanzelf een keertje aan de praat.
) als iemand een compliment geeft, moet je het ook echt geloven, mensen zeggen het niet zomaar 
het is makkelijker om je slechte kanten aan jezelf te zien dan de goede.... kijk eens goed in de spiegel en kijk naar de goede dingen. misschien heb je wel prachtige ogen, of een geweldig boezem. pronk er dan mee!

Geen mannen. 
Volgens mij kan ik het niet en ik voel mij te onzeker dus ook no way. (ja thuis doe ik het ook wel en ik heb het op vakantie ook wel gedaan in de camping discotheek. Vraag mij niet waarom ik het daar wel leuk vond) En ik ga dus helemaal niet naar een discotheek.
Eefske schreef:joyce2 schreef:Ahh joh, ik heb meerdere keren in mijn leven homo's zitten versieren. Als er iets niet opschiet, is dat het wel! En maar te spreken over hoe voor schut je je voelt, als je na een avond wanhopig proberen, te horen krijgt dat ie gay is, hahaha.
Daar zitten ook zulke mooie tussen