merel_gomez schreef:karin: je zit toch ook nog met klachten? zit je nog steeds bij de fysio? wacht je af of onderneem je stappen?
Ja, ik heb nog steeds last maar ik denk dat daar weinig aan te doen is. Ik loop wel bij de fysio maar dat is voor andere klachten, ivm reuma. Ik denk dat de reuma er ook mede schuldig aan is dat het bij mij niet echt verbeterd.
Maar ik heb natuurlijk ook bijna een jaar erg weinig met die arm en schouder gedaan. Pas toen ik in mei te horen kreeg dat het weer vastzit ben ik meer gaan belasten. Ik hoop dat door meer bewegen en meer belasten de klachten nog wel wat af zullen nemen. Maar ik heb gewoon een lijf dat dat soort klappen eigenlijk niet kan hebben.
Apart dat je bewoon door kon rijden Suelza...
Ik heb de eerste tien dagen echt behoorlijk pijn gehad en de arm zo hoog doen om een hoofdstel om te doen of een zadel op de rug te tillen was echt niet mogelijk.
, voor de nieuwsgierigen onder ons... nee... ik was er niet afgevallen
).
(ik ben nu eenmaal graag met de paarden bezig en altijd druk), maar ik heb er wel van geleerd en goede rust nemen was voor mij (en mijn herstel) zeer zeker beter geweest.
Laat staan met twee gebroken sleutelbenen.
. Zag er eigenlijk best tegenop, met name de narcose en dat ze weer 't litteken moesten
, toen ik weer thuis was. Fijn dat ze 't pijnvrij kunnen doen, alleen ik kan er niet zo goed tegen.
. Het zal wel even duren tot 't weer net zo mooi is als na de eerste operatie. 't voelt op dit moment wel of er een grote blauwe plek zit, maar dat is langzaam aan 't weggrekken.