Ben al gevoelig voor blaasontstekingen en vaginale schimmelinfecties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaphneR93 schreef:Sky_As Ik begreep dat je niet bruin (van de zon) mag zijn op die plekken dan kan je pigment vlekken krijgen idd en die trekken nooit meer weg. Het is inderdaad heel duur maar bij instituut de salon (is een bekende) is nu een 50% kortings actieEn ben gestopt met roken, dus mocht mezelf een cadeautje geven hahaha.
Er zijn verschillende soorten lasers te zijn, en heb 2 collega's die hier geweest zijn met mooi resultaat dus ik hoop dan maar dat ik niet die ene van de 100 ben en dat apparaat ontploft ofzo
Mars schreef:Ik heb ooit IPL gedaan, werkte in het begin prima, maar een aantal weken later is al het haar weer teruggegroeid... Ookal was het dan niet heel duur, dat vind ik toch best zonde van het geld. Inmiddels zie je niet meer dat ik ooit geflitst ben.
Laser heb ik weleens over nagedacht maar dat is idd wel weer prijzig.
Lusitano schreef:Ik heb 2 x gelaserd. Heb de perfecte huid/haar combinatie. De eerste keer 14 behandelingen (bikinlijn en oksels) de 2e x 9 of 10 met een IPL laser.
Beide keren onvoldoende resultaat. Het haar was tijdelijk minder maar nu ik een tijdje gestopt ben tiert het weer welig
Ik wou dat het een bevrijding was, echt, maar ik heb dus dezelfde ervaring als Mars.
Het is voor mij een super issue vooral omdat het al zo veel geld heeft gekost....
Janderegelaa, hoe ga je dan om met mensen bij wie een dergelijk resultaat verschijnt?
Lusitano schreef:Ik wou dat het een bevrijding was, echt, maar ik heb dus dezelfde ervaring als Mars.
Het is voor mij een super issue vooral omdat het al zo veel geld heeft gekost....
janderegelaa schreef:Mars schreef:Ik heb ooit IPL gedaan, werkte in het begin prima, maar een aantal weken later is al het haar weer teruggegroeid... Ookal was het dan niet heel duur, dat vind ik toch best zonde van het geld. Inmiddels zie je niet meer dat ik ooit geflitst ben.
Laser heb ik weleens over nagedacht maar dat is idd wel weer prijzig.
Dat je haar na een paar weken weer groeit is niet vreemd. Het zijn alleen wel nieuwe haren...je haargroei kent een cyclus, daarom heb je ook meerdere behandelingen nodig. Ik heb al 7 jaar ontharingsalons met IPL met een uitstekend resultaat kan ik wel zeggen ( en heel veel Bokkers als klant ).
Of je met laser of IPL onthaard maakt niet echt een verschil omdat het volgens hetzelfde principe werkt. Alleen werkt laser alleen op donker haar terwijl IPL meerdere haartinten kan behandelen. Laser is ook veel pijnlijker en geeft een verhoogde kans op brandwonden.
Het is jammer dat je of verkeerd voorgelicht bent of verkeerd behandeld want IPL is voor heel veel mensen een bevrijding gebleken.
Sky_As schreef:Ik weet niet of jullie Body Sugaring al kennen, maar ik heb dat laatst laten doen en ben ZEER tevreden.
Was er heel sceptisch over, gezien het hetzelfde lijkt als harsen, echter is het verschil, dat de body sugar tegen de haren in wordt aangebracht, waardoor het ook echt om de haren heen gaat zitten en het zakje in gaat, en met de haren mee eraf gehaalt.
Als ik hars is bij mij binnen 1,5 a 2 weken alweer haar terug. Met body sugaring is het echt 4 weken zeker weggebleven, sommige haren zijn zelfs helemaal niet meer teruggekomen. En als ik de cijfers moet geloven, blijven er bij sommige mensen zelfs tot 80 % van de haren weg (met enkele behandelingen).
Het wordt nog maar op weinig plaatsen gedaan, maar zodra er hier iemand in de buurt zit, ga ik eens kijken wat mijn beenhaar gaat doen als ik het een paar keer achter elkaar laat behandelen.
Groot voordeel is ook nog eens, dat het minder pijnlijk is dan harsen.....
janderegelaa schreef:@Laura: tenzij ze bijvoorbeeld het apparaat te laag instellen. Dan gaat het haar wel langzamer
groeien maar gaat niet weg. Ook kan het gebeuren dat ze lichter van kleur zijn geworden. Dan weet je zeker dat hij te laag stond