Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nou nu móet ze haast wel komen
En dan kunnen ze niet goed voelen hoe ze nu precies ligt en hoe groot ze is, dus of ze goed groeit.
Als ze de 14de nog niet is ingedaald dan ga ik voor een geplande keizersnede. Ik heb dan toch een afspraak bij mn vk, dus kan ik het mooi voorleggen

Wat dat betreft is dat jong de hele zwangerschap alleen een last geweest hoor, pas in week 36 draaien, niet indalen, bevalling van 23 uur bezorgen 
semenamy schreef:Wat raar joh? Doen ze een keizersnee voor zulke redenen? Nooit eerder gehoord namelijk. Mijn vriendin is recent nog bevallen van een dochter die niet ingedaald was..dat gebeurde tijdens de bevalling. Geloof dat het zelfs normaal is voor een tweede kind of meer dat ze laat of helemaalniet indalen. Tenminste dat heb ik mij dooor de gyn laten vertellen.
Nou ja in ieder geval succes dan maar!
).
Time flies!
Ik ben ik weet niet hoe vaak wakker geworden van al dat gedraai en getrap! Het deed uiteindelijk zelfs zeer!marius schreef:Alweer 22 weken hier..Time flies!
Helemaal met de 2e, vond het wachten met de eerste minstens zo lang duren.
Toen dacht ik met 22 weken dat ik minstens al hoogzwanger was haha zo voelde het toen ook.
Ben eigenlijk helemaal niet zo bang voor de bevalling, nog niet..
Ben wel bang voor de weeënpijn ik heb een gruwelijke hekel aan buikpijn, dan ben je met weeën nog niet klaar haha.
Heb met mn dochter een spoedkeizersnede gehad, maar heb wel alles meegemaakt verder, had wel weeën en vliezen gebroken, dus heb niet alles gemist.
hahah dit is me 1ste en ik voelme ook al hoogzwanger hahahha
) uit het vet te halen
[url]