Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WowAmigo schreef:Ja precies, dat zou dan al met een week of 12 zijn, volgens mij werkt dat niet... Zou jammer zijn, zusje was eerst beetje aan het twijfelen en is er toen vol voor gegaan en het gaat nu zo top! Maar op bepaalde vestigingen kan ze ws alleen in een soort openbare spreekkamer ziten of het open keukentje of de wc en dat ziet ze niet zitten. Snap ik dan ook wel weer... (alhoewel ik met niet had laten weerhouden volgens mij, haha)
Citaat:Miss_Blimm fijn dat het zo goed gaat met Valeria!
Nette nacht hoor. Blijf erbij dat ik het wel heel erg lang vind dat ze wakker is 's nachts
SusanH schreef:Jeetje, toevallig lees ik over hetzelfde probleem waar ik vandaag tegenaan loop. Ik was de tweede dag op m´n werk en de eerste keer kolven vanochtend ging al moeizaam heb zelfs borstcompressie toe moeten passen terwijl het er normaal te snel uit komt, de tweede kolfbeurt kreeg ik uit 2 borsten met moeite 80 cc...baalde daar wel een beetje van. Om 15.00 heb ik niet meer op m'n werk gekolfd maar pas toen ik thuis was, ik dacht als ik wat later kolf en ontspannen thuis kan zitten met uitzicht op kind gaat het vast ietsje beter, toen kreeg ik uit 2 borsten 100cc??
Hoewel ik het niet fijn vind dat het niet zo makkelijk gaat als ik had gehoopt (kolven thuis ging immers vooralsnog super) voorzie ik nog geen problemen, heb immers tussen werken genoeg vrij om hier aan te blijven werken. Morgen maar steeds kolven tussen de voedingen door om het iets op te krikken en weer een buffertje aan te leggen. Las eerder al wel dat productie terug kan lopen als je weer gaat werken maar ik had dus gedacht dat dit ons niet zou gebeuren...wel dus.
Drinken bij de oppas gaat trouwens goed en geeft een beeld van haar drinkbehoefte, flesjes gaan mee met 140 cc erin, en ze drinkt het op of laat 30 a 40 cc staan. Ga dus maar flesjes van 120 cc meegeven voorlopig, dan zitten we aardig goed.
Ankem: beterschap met de kleine.
Heb de rest wel gelezen, maar als ik daar ook nog op ga reageren wordt het wel een heel lang verhaal en ik moest toch even mijn ei kwijt....hoop dat jullie daar begrip voor hebben.
ankem schreef:Elianne gaat wat wisselend. Soms schiet de temp weer even omhoog, daarna is het weer rond de 37,8. Ze jengelt veel. Bij elke niesbui schieten er groene bellen uit dr neus. Dit is de eerste keer dat ze ziekjes is. Ze heeft alleen de eerste keer prikjes een beetje verhoging gehad.
Geef dr lekker vaak de borst. Ze drinkt korter, maar wil wel wat vaker. Ook prima.
Citaat:Gisteravond ging ik nog even kolven voor ik ging slapen om te kijken of ik dan niet wakker werd van de pijn in mijn borsten.
Ik zat al 10 min met de kolf op mijn borst maar kreeg maar geen toeschietreflex, wat frustrerend! Maar ff een foto van Yasemin erbij gepakt en hup, de straaltjes schoten eruit haha. Dit had ik nog nooit eerder gehad.