ik heb nog steeds geen foto van mijn haar. maar het kriebelt als een gek joh. pff. welk serum doen jullie er eigenlijk in?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friezegek schreef:Inderdaad een vlecht dragen tijdens het zwemmen is het beste. Als je hebt gedouched je haren droog fohnen en gelijk controleren of de waxjes nog los van elkaar zijn. Als je dit doet samen met het gebruik van goede producten kun je knopen op je hoofd voorkomen.
Pontifice schreef:Citaat:wat voor een olie heb je gebruikt? vorig jaar heb ik mijn extensions met olijf olie er uit gehaalt, dat ging prima. ze gleden er zo uit...
Ik heb zonnebloemolie gebruikt..maar lukte niet..
Helpt de extension verwijderingsolie ook? (iemand die daar ervaring mee heeft?)
wil het liever door mn moeder eruit laten halen, die vertrouw ik tenminste
Pontifice schreef:Citaat:wat voor een olie heb je gebruikt? vorig jaar heb ik mijn extensions met olijf olie er uit gehaalt, dat ging prima. ze gleden er zo uit...
Ik heb zonnebloemolie gebruikt..maar lukte niet..
Helpt de extension verwijderingsolie ook? (iemand die daar ervaring mee heeft?)
wil het liever door mn moeder eruit laten halen, die vertrouw ik tenminste
Smart schreef:Nope, dat vind ik niet te ver..!!
Het is nu heel vreemd, heb krullen en vanochtend niets in mijn haar gedaan.. Nu heb ik de extensions in heel droog krullend haar, ziet er heel apart uit want de extensions krullen nu niet zo hard mee hahaha... Naja, donderdag weer mee wassen en dan hopen dat de extensions ook gewoon krullen..
Smart schreef:Zo, ze zitten er in...
Ik heb voor de eerste keer alleen volume ( haaruitval gehad en wil eerst even weten of mijn haar sterk genoeg is ).. Het is een heerlijk gevoel zeg, eindelijk weer een dikke vlecht en staart... Lang haar heb ik al dus wat dat betreft heb ik geluk..
Kimm of moniquebosch, wil je mij het adres of site even pb-en? Ik ben nu in brabant geweest omdat ik wist dat het goed is maar misschien is dichterbij toch fijner.. ( woon in Barendrecht )
xSOULSISTER schreef:Smart schreef:Nope, dat vind ik niet te ver..!!
Het is nu heel vreemd, heb krullen en vanochtend niets in mijn haar gedaan.. Nu heb ik de extensions in heel droog krullend haar, ziet er heel apart uit want de extensions krullen nu niet zo hard mee hahaha... Naja, donderdag weer mee wassen en dan hopen dat de extensions ook gewoon krullen..
Clip ins?
Want als je die eenmaal gewassen hebt is het grootste deel krullen eruit.
Pontifice schreef:toch besloten het door iemand met ervaring te laten doen..
morgen 1 uur haalt iemand ze eruit..
pf dat zou een opluchting zijn
eindelijk die klitten eruit.. ik hou het bij mijn clip-in..
Als je dan zat wordt van je lange haar kun je het tenminste eruit halen![]()
Mn vriendin gaat mee dus laat haar wel fotos maken van mijn bevrijding hahaha.