Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze hebben dus niet eens verder gekeken? Hoe reageert ze op B12 prikken/tabletten? Gaat het nu weer goed?
Ik ben ook 21 .. Vind het wel heel mooi om te horen hoe jullie bij je dochter betrokken zijn. Wat dat betreft heb ik echt het idee dat ik er alleen voor sta. Mn vriend niet hoor, die steunt me overal in en gaat overal bij mee, maar van mijn ouders.. nee ach ik ben toch maar wat moe. Ja ik ben wat moe, maar dat je dochter in een rolstoel zit is niet normaal
Zirano schreef:Mijn dochter heeft nu 6 injecties gehad met diverse bijwerkingen en idd erger worden van klachten. MAarrr ze voelt wel dat ze af en toe n beter moment heeft. Dus we blijven positief. Marije Mn dochter is de jongste van 4 en woont lekker thuis heeft ook aan huis haar praktijk die momenteel behoorlijk stilligt door haar vermoeidheid Dus voor haar gelukkig dat ze verder heen financiele zorgen heeft. wij zijn heel close hier dus bij alle onderzoeken en alle prikken die ze krijgt ga ik lekker emt haar mee. we duimen dat het nog betergaat worden. Deze week zou de zwaarste week worden kwa bijwerkingen dus we gaan ervoor. Jij heel veel sterkte joh en laat je neit met n kluitje in het riet sturen.
2misty2 schreef:Ik wil graag even de uitslag met jullie delen.
Ik gebruik B12 smelttabletten en wel de volgende :
-B12 Methylcobalamine van Natural Factors 1000 mcg
Ik had in mei een waarde van 209 die bleef zakken. Nu merkte ik 2 extreme verschillen met het gebruik van de smelttabletten. Geen pijnstillers meer nodig bij menstruatie, minder hevig, minder bloedverlies en korter. Nou dat is natuurlijk grandioos! Ook kan ik weer fatsoenlijk naar de wc en is mijn stoelgang weer normaal. Mijn darmen werken duidelijk beter. Dus ik dacht zullen die tabletten dan werken? Ik vorige week bloed geprikt vandaag de uitslag en die is : 630!!!! Nou echt super!.
Ook mijn ijzer is weer langzaam aan het stijgen. Dus die smelttabletten ik zou zeggen, allergisch voor injecties? Zeker het proberen waard! Of als je geen injecties mag/kan of wat dan ook probeer de smelttabletten. Doe een bloedtest na 2 maand ofzo en je weet of het geholpen heeft. Succes!!
) dan kan er volgensmij nooit veel van die 2 ml overblijven
Want als het er rustig uitloopt zou het over mn bil lopen, maar het drupte echt op mn hak en op de grond
maar dat is een ander verhaal.