Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Uhh hoe leg je dat in beschaafde taal uit? Alles aan de voorkant zeg maar en in de lies naar beneden. Daar ga ik echt door de grond, dus de lippen slaan we lekker over
. Daar heb of had ik toch nooit last van irritaties, dus dat scheer ik nog gewoon.. Misschien dat ik ooit het lef en geld bij elkaar heb om het toch te doen, maar voorlopig even niet haha!
Rebeccaa schreef:Ik heb even een vraagje!
Ik wil denk ik deze gaan kopen, maar ik ben benieuwd hoe lang je met zoiets doet eigenlijk? Want ik gebruik nu van die goedkope wegwerpmesjes, en die gebruik ik 2x en dan gooi ik ze weg, dus ik denk eigenlijk dat dit in verhouding goedkoper is? En dan nog, kan je hier alles mee scheren? Of moet je voor oksels, benen en bikini ieder een apart mesje hebben?
En nog een vraagje, ondanks dat het een bikinilijn topic is. Ik heb sinds een tijdje (3 weken) een soort uitslag onder/bij m'n oksels, ik weet niet of het van het scheren komt.. omdat het naar mijn idee verder door loopt dan tot waar ik scheer, maar het zou best kunnen dat ik het een keer meegepakt heb of zo.. Weet iemand wat je hier aan kan doen?
Janine1990 schreef:Ik ga vanmiddag suikerhars maken! Iemand tips en ervaringen?
Yv_ schreef:Uhh hoe leg je dat in beschaafde taal uit? Alles aan de voorkant zeg maar en in de lies naar beneden. Daar ga ik echt door de grond, dus de lippen slaan we lekker over
. Daar heb of had ik toch nooit last van irritaties, dus dat scheer ik nog gewoon.. Misschien dat ik ooit het lef en geld bij elkaar heb om het toch te doen, maar voorlopig even niet haha!