Bikinilijn ontharen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe onthaar jij je bikinlijn?

Harsen
47 (6%)
Scheren
528 (76%)
Laseren
14 (2%)
Epileren
80 (11%)
Ontharen met ontharingscreme
23 (3%)

Totaal aantal stemmen: 692

Wiwabalia

Re: Bikinilijn ontharen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 12:23

Maar wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. Zo'n oud gezegde, maar ozo waar.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 12:30

Yv_ schreef:
Uhh hoe leg je dat in beschaafde taal uit ;)? Alles aan de voorkant zeg maar en in de lies naar beneden. Daar ga ik echt door de grond, dus de lippen slaan we lekker over :). Daar heb of had ik toch nooit last van irritaties, dus dat scheer ik nog gewoon.. Misschien dat ik ooit het lef en geld bij elkaar heb om het toch te doen, maar voorlopig even niet haha!

Ok. Ik heb het lef en het geld er nog niet voor. Moet ik eerst weer werk hebben. Tot die tijd harsen we maar :D. Bij jou doet het dus wel zeer?? Maar toch wie mooi wil zijn moet pijn lijden }>.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 12:00

Ik ga vanmiddag suikerhars maken! Iemand tips en ervaringen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:08

Ik heb even een vraagje!
Afbeelding
Ik wil denk ik deze gaan kopen, maar ik ben benieuwd hoe lang je met zoiets doet eigenlijk? Want ik gebruik nu van die goedkope wegwerpmesjes, en die gebruik ik 2x en dan gooi ik ze weg, dus ik denk eigenlijk dat dit in verhouding goedkoper is? En dan nog, kan je hier alles mee scheren? Of moet je voor oksels, benen en bikini ieder een apart mesje hebben?

En nog een vraagje, ondanks dat het een bikinilijn topic is. Ik heb sinds een tijdje (3 weken) een soort uitslag onder/bij m'n oksels, ik weet niet of het van het scheren komt.. omdat het naar mijn idee verder door loopt dan tot waar ik scheer, maar het zou best kunnen dat ik het een keer meegepakt heb of zo.. Weet iemand wat je hier aan kan doen? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:09

Ik vind zelf de koppen van de venus te groot voor de bikinilijn. Je kan er niet helemaal lekker mee in de hoekjes bij je liezen komen. Ik zou een mannenmesje nemen, Gilette Fusion / Fusion Power. Ik doe zelf makkelijk een maand met een mesje. Maar ik verwissel ze meestal om en rond de drie weken om ze lekker scherp te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:12

Oké, dat is wel lang dan opzich :j. Hoevaak scheer je je dan? Mannen mesje kan ik op zich ook doen, maar snijd je je daar niet sneller mee? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:12

Ik snij mezelf er iig niet snel mee. Alleen als ik het ding uit mijn handen op mijn voeten laat vallen, of als ik zo nodig 2 dingen tegelijk probeer :+ (Scheren en tegelijkertijd naar de deur roepen := )

Ik scheer me om de dag. :) Gewoon even ratsj ratsj mesje eroverheen als ik douche. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:14

:'), herkenbaar haha. Hmm nou dan ga ik denk morgen maar even naar 't centrum. :)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:22

Rebeccaa schreef:
Ik heb even een vraagje!
Afbeelding
Ik wil denk ik deze gaan kopen, maar ik ben benieuwd hoe lang je met zoiets doet eigenlijk? Want ik gebruik nu van die goedkope wegwerpmesjes, en die gebruik ik 2x en dan gooi ik ze weg, dus ik denk eigenlijk dat dit in verhouding goedkoper is? En dan nog, kan je hier alles mee scheren? Of moet je voor oksels, benen en bikini ieder een apart mesje hebben?

En nog een vraagje, ondanks dat het een bikinilijn topic is. Ik heb sinds een tijdje (3 weken) een soort uitslag onder/bij m'n oksels, ik weet niet of het van het scheren komt.. omdat het naar mijn idee verder door loopt dan tot waar ik scheer, maar het zou best kunnen dat ik het een keer meegepakt heb of zo.. Weet iemand wat je hier aan kan doen? :o

Misschien talkpoeder erop doen? Hielp bij mij toen wel. :)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:06

Ik ga zaterdag op vakantie, is het dan verstandig om vandaag of morgen je benen te harsen? :Y) Of irriteert het de eerste keer dat je het doet heel erg.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 16:31

Rainbow: Ik voel het inderdaad goed :). Bij mij is het inderdaad alsof ze een elastiekje op je huid kletsen, maar dan wel vanaf Tokio afgeschoten :+. Vooral bij mijn liezen is dat zo, waar de huid wat dikker is, voel ik het zelf al veel minder...

Janine: En... Nog gelukt? Vertel...

Hilde: Nee, waarschijnlijk heb je 1 of 2 dagen wat rode puntjes, maar dat trekt meestal erg snel bij. Kunt het gewoon morgen laten doen :j..

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 16:35

Yvon:
Nu breng je me toch aan het twijfelen, maar aan de andere kant......... pijn is fijn, bloed is goed en jeuk is leuk :D }>.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 16:39

_O- Pijn is fijn kon ik wel, maar de rest... _O-
Serieus, ik zou gewoon even wat geld opsparen en een datum prikken. Meteen na de eerste behandeling zie je al resultaat. En echt... De pijn is echt alleen maar 1 seconde tijdens het flitsje zelf. Meteen erna voel je al niets meer... Ik ben blijkbaar erg gevoelig daar, want van mensen om me heen hoor ik juist dat het maar een ieniemienie gevoel is, maar zeker geen pijn...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:03

Ik weet neit of ik het nog wel ga doen... Heb een brakdag... Had grootse plannen, maar of ik het ga uitvoeren, misschien stle ik het een dagje uit, ik zie het ook niet gebeuren dat ik mijn hoofd zolang gebogen kan houden... :P

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:40

Heb de harsstrips al klaar liggen. Nu de moed nog :D
Zal manlief eens aankijken of hij het wil doen. :D

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:05

Doen jullie eigenlijk ook je oksels? Mijn oksels zijn namelijk het vervelendste om te scheren. Maar harsen doet ook echt onwiiijjss veel pijn :P vergeleken met benen en bikinilijn.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:35

ik ga ook altijd echt 3x dood _O- ik ben gestopt met zon epileerapparaat want het leek wel of mn clit mee werd gerukt _O- nu doe ik harsstrips dat is nog te handlen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:39

Dikke vette respect voor de mensen die harsen en epileren :') .
Ik pak altijd gewoon mijn venus mesje erbij :Y)

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:42

Janine1990 schreef:
Ik ga vanmiddag suikerhars maken! Iemand tips en ervaringen? :)

En, gelukt? Heb het al zo vaak geprobeerd maar het lukt mij dus echt niet om die hars goed te krijgen :=..
Een tijdje terug had m'n moeder kant-en-klare suikerhars gekocht, dat werkte wel goed! Heb het alleen niet op m'n bikinilijn geprobeerd.

Heb afgelopen week oom harsstrips gekocht, maar vind het toch nog een pijnlijk idee hoor :=.. Ik heb ze eerst op m'n benen geprobeerd, maar dat deed gelukkig totaal geen pijn! Dus binnekort de stap maar eens wagen voor de bikinilijn...

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:47

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 18:16

ik heb een probleem ik durf wel bikinilijn enzo te harsen
ma me bene durf ik echt niet :o
Doet dat zeere of valt dat wel mee?

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:29

Dat doet minder pijn vind ik dan de bikinilijn!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:35

Yv_ schreef:
Uhh hoe leg je dat in beschaafde taal uit ;)? Alles aan de voorkant zeg maar en in de lies naar beneden. Daar ga ik echt door de grond, dus de lippen slaan we lekker over :). Daar heb of had ik toch nooit last van irritaties, dus dat scheer ik nog gewoon.. Misschien dat ik ooit het lef en geld bij elkaar heb om het toch te doen, maar voorlopig even niet haha!

Bij ons koelen ze het gewoon. Door de grond sowieso niet. Niet nodig ook, gewoon het apparaat iets lager zetten...

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:44

_Ro0sj_ schreef:
ik heb een probleem ik durf wel bikinilijn enzo te harsen
ma me bene durf ik echt niet :o
Doet dat zeere of valt dat wel mee?

Je benen harsen doet minder pijn, het vel is daar dikker en zeker op je scheenbeen is het bijna pijnloos doordat je scheenbeen eronder zit...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:51

Ik ben nu aan het wachten tot de suikerhars is afgekoeld. Zag een filmpje die me erg fijn toe leek...
Heb alleen mijn tong verbrand toen ik ging proeven... :+