En Kaar, het zijn geen watjes hoor, maar het is meer van 'als jij dat zo graag wilt...'
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laetitia schreef:Bevallen...je helemaal echt vrouw voelen?
als je daar met je doos helemaal wijd open ligt, uitgescheurd en onder je eigen poep omdat je door het persen ook de inhoud van je darmen eruit perst?
Ja lijkt me echt op en top een vrouwelijk gevoel
Lijkt me ook echt heerlijk voor je vent om dat te zien en je daarna nog als een sexueel aantrekkelijk iemand te kunnen zien...
als je daar met je doos helemaal wijd open ligt, uitgescheurd en onder je eigen poep omdat je door het persen ook de inhoud van je darmen eruit perst?
Lijkt me ook echt heerlijk voor je vent om dat te zien en je daarna nog als een sexueel aantrekkelijk iemand te kunnen zien...
Karin schreef:Hele volksstammen zijn je voorgegaan, dus uiteindelijk zal het allemaal wel meevallen, zo'n bevalling.
Alleen voel ik niet de behoefte om het zélf mee te maken. Net als die opmerking 'moedergevoelens komen vanzelf wel als het kind er eenmaal is'. Maar ik vind het niet zo nodig om het daarop aan te laten komen, dus ik bedank even voor het experiment.