Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pips

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:20

@ Kelly: pernamenten... nooit doen!! Als het er dan uitgroeid is de onderkant bijvoorbeeld stijl en de rest krul.

@ Menino: Wow, mooi haar!! Maar ik snap wel wat je bedoelt, mijn haar was ook ongeveer zo en ik was het zo beu!! Ik had het eigenlijk altijd in een knotje, het was super warm en zwaar en het zat nooit. Ik ben dus 2 weken naar de kapper gegaan en heb er een heel stuk aflaten knippen, zodat het niet meer in mijn nek hangt. Het kan nu ook niet meer in een staartje enzo. Dus mijn tip: ga naar de kapper en vraag daar wat zij denken wat jou staat. Zij hebben er wel een goede kijk op. Zeg in ieder geval dat het iets heel anders moet zijn...

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 20:41

xxxdonja schreef:
Ik vind jouw krullen ook mooi hoor! :D

Dank je wel. :D Daar was ik er nog best tevreden over, alleen er is voordat ik op vakantie ging, een heel stuk afgegaan en als ik het dan los had, stond het heel truttig, vond het niet meer zo mooi zitten als eerst.

Daar komt nog bij dat ik eigenlijk wel elke dag op de scooter ergens heen moet en dan moet ik dus een helm op, alleen mijn krullen en de helm zijn niet echt grote vrienden... het word dan heel pluizig, droog en zie er niet uit. Het ontploft gewoon letterlijk, vandaar dat ik er nu heb gekozen om te stijlen (wat ik zelf trouwens ook erg mooi vind, net als mijn krullen).

Bedankt voor dat die tips over permanent, heb zitten googelen en zag erg veel slechte verhalen, dus dat laat ik uit mijn hoofd.

Deboooraaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 19:32

Ik was aan het denken om mijn haar zwart te verven maar mijn mama zei toen dat als je daar eens mee begon nooit meer mee stopt (met het verven hé), maar als ik nu kleurshampoo gebruik, zou dat dan ook zo zijn??
gaat de kleur er dan na een tijd uit?

Pips

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:14

jaa, je haar groeit dus de verf groeit eruit(uitgroei). Dus na een paar weken is het bovenste stuk van je haar bruin/blond/rood ofz en dan is de rest zwart. Je moet dus om de paar weken je haar verven, anders ziet het er niet uit ;). De kleurenshampoo's zijn alleen maar zodat de kleur langer mooi blijft.

Deboooraaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 20:21

aah :p dankje :p

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 21:45

Je moeder heeft buiten dat denk ik wel gelijk, als je verft kun je het eruit laten groeien.
Dat duurt lang, en 't is vaak ook niet mooi ook, daarom doen mensen het vaak niet.
Dan blijf je inderdaad bezig..
Maar als je een makkelijke haarkleur hebt (zoals chocoladebruin, platinablond) kun je het zo in die kleur terug laten verven.

Deboooraaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:18

mijn haar is kastanjebruin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:25

mijn haar is ook bruinig, en ik heb het bruinzwart geverfd... Da's echt behoorlijk zwart, ik dacht dat het bruiner was iig... Maar het vervaagde vanzelf naar mijn eigen haarkleur... 't werd snel lichter zegmaar. Ik heb echt geen uitgroei ofzo :D

Dus dat is ook een optie, als je zwart neemt die zegmaar is opgebouwd uit bruin, vervaagt het denk ik vanzelf wel weer naar je eigen kleur. En dan heb je dus geen uitgroei.

Spoeling is ook wel een optie, als dat pakt op je haar.... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:26

Pips schreef:
@ Kelly: pernamenten... nooit doen!! Als het er dan uitgroeid is de onderkant bijvoorbeeld stijl en de rest krul.

@ Menino: Wow, mooi haar!! Maar ik snap wel wat je bedoelt, mijn haar was ook ongeveer zo en ik was het zo beu!! Ik had het eigenlijk altijd in een knotje, het was super warm en zwaar en het zat nooit. Ik ben dus 2 weken naar de kapper gegaan en heb er een heel stuk aflaten knippen, zodat het niet meer in mijn nek hangt. Het kan nu ook niet meer in een staartje enzo. Dus mijn tip: ga naar de kapper en vraag daar wat zij denken wat jou staat. Zij hebben er wel een goede kijk op. Zeg in ieder geval dat het iets heel anders moet zijn...

dankje :D :D Alleen als het kort is, dan ga ik het meteen missen. Het moet toch echt wel op paardenstaartlengte nog :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:35

Pips schreef:

Sinds een jaar heb ik permanent, normaal gesproken heb ik super stijl haar wat heel dun en slap is. Er was geen model in te krijgen want het bleef niet zitten. Terwijl ik echt super goeie haarlak en mouse heb. En zo lelijk is het niet als het een beetje uitgroeit. Dan zit het bij mij zo:
Afbeelding

Menino als je spoeling doet dan blijft de kleur wel minder lang mooi. Dus ik zou voor verfen gaan :j

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:36

Glossy, het gaat om andersom, permanent stijlen.

Kelly, die foto in je profiel, ik ben erg jaloers op je haar!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 23:43

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:52

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:57

Beste Bokkers,

Ben echt heel desperate, ben nu al zo'n 20 minuten bezig en heb nog een hele bos krullen te gaan.
Het stomme is dat ik het resultaat heel erg mooi vind en het blijft de rest van de dag ook goed zitten, mits het droog is.
Maar ik vind die hele stijltang niks (is van Babyliss, bij de Blokker gekocht voor € 20,-), bestaat er geen soort stijlkam?
Een borstel/kam waar hete lucht uit komt en je haar stijlt als je er doorheen kamt (of iets dergelijks?). En ik zit nu toch weer te googelen op permanent stijlen. |(

Dankje wel voor het compliment! Ben ook erg blij dat ik het allebei kan hebben, krullen en stijl. Alleen nu is stijl toch wel handiger op de scooter, dat blijft veel mooier. ;)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 00:12

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 00:31

Mijn tip, koop een goeie stijltang of kijk op youtube: review instyler.
Naar mijn mening is het niks, niet keramisch dus beschadigt je haar, en je krijgt het niet gewoon stijl. Blijft niet zo lang zitten.

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 12:57

nou erg leuk is was blond, eronder zat nog een beetje bruin..
Ga gisteren na de kapper.. vraag kunnen jullie het blond verven ...
Ja tuurlijk welke kleur wil je; ja dezen kraag !!
En nu ben ik bruin/rood echt een super rode gloed over mijn haar
wat nuuuuuuuuuhuuuuu :oo !!

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 13:14

Terug gaan naar de kapper

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:28

xxxdonja schreef:

heb hier nog blondeer poeder en 9& zou ik het zelf doen ben ik nou aan het twijfelen :oo

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:29

DON___RUBIN schreef:
xxxdonja schreef:

heb hier nog blondeer poeder en 9& zou ik het zelf doen ben ik nou aan het twijfelen :oo

gewoon teruggaan, je hebt er toch voor betaald?

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:35

babydolll schreef:
DON___RUBIN schreef:

gewoon teruggaan, je hebt er toch voor betaald?[/quote]
'klopt dan doe ik dat maar..
doen jullie zelf ook wel eens blonderen??

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:37

babydolll schreef:
DON___RUBIN schreef:

gewoon teruggaan, je hebt er toch voor betaald?[/quote]
'klopt dan doe ik dat maar..
doen jullie zelf ook wel eens blonderen??[/quote]
mijn kapper kan ook niet blonderen :+ ziet er vreselijk uit, zelfs de 2de keer..
Ik hou het maar bij bruin :D
http://www.youtube.com/watch?v=tmcsL7ztkBc
als je geen engels kan wil ik het wel vertalen, producten weet ik ook wel hoe je er aan komt

DON___RUBIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:43

heb je het al eens geprobeerd dan..

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:49

DON___RUBIN schreef:
heb je het al eens geprobeerd dan..

Ja, bij mn moeder :D :D
Is mss wat voor de toekomst? bespaarde haar elke keer 50 euro.
Voor deze keer zou ik toch teruggaan naar de kapper, gewoon om het fijt dat je ervoor betaald hebt.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 20:51