Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:03

<3 Mooi!!

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:33

heb nu een eigen foto van mijn mtb gemaakt
Afbeelding niet zulke goede kwaliteit is met mobiel gemaakt

Bruintje_87

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:32

[LZP] Asociale Wielrenners!

Ben wel klein beetje benieuwd naar jullie mening in dit toppic :D

Sta er beetje van te kijken hoe er tegen ons als wielrenners aangekeken wordt....?!

Ergens ben ik dan een klein beetje blij dat ik in limburg woon, want waar die mensen last van hebben, maak ik hier nooit mee?

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:10

Ik heb ook gereageerd. Voel me aangesproken want ik vind mezelf zeker geen aso wielrenner!!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:15

Ach, je hebt overal asociaal volk tussen zitten denk ik altijd maar. Beetje kortzichtig om alle wielrenners over één kam te scheren.

Sinds ik zelf fiets hou ik wel meer rekening met wielrenners. Indien mogelijk stop ik even met de auto als er één of meerdere wielrenner(s) willen oversteken enzo. Vind ik zelf ook prettig.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:21

Lenneke dat laatste heb ik ook hoor, vind het ook erg fijn als mensen wachten of aan de kant gaan als wij aan komen fietsen.

Nog maar een paar dagen en dan Le Tour!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:44

Mar__ schreef:
Nog maar een paar dagen en dan Le Tour!

:#
Ik heb er echt zin in. Ik ga samen met m'n moeder. Zaterdag ochtend gaan we vroeg met de trein die kant op.

Andy Schleck is mijn favoriet

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:45

Ik ga ook zaterdag kijken waarschijnlijk :D Ik heb er zin in!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:58

Tour was leuk :j Nu weer verder kijken op tv :D

Wat een bikkels!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 17:12

Ik ben ook weer terug. Echt een super weekend gehad. Alle Saxo Bank renners van dichtbij gezien. We stonden pal naast een Deense cameraploeg, dus ze kwamen voor onze neus interviews geven.

En toen kregen we ook nog de bos bloemen van Cancellara die hij gisteren gewonnen had.
Afbeelding

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:27

Cool Lenneke :D

AngloArabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 18:01

Hoi
Ook ik meld me hier als wielrenster
Ik doe nog niet zolang aan wielrennen, mijn vriend al een aantal jaar en hij heeft mij toch wel aangestoken. Heerlijk om een tochtje te rijden.
Ben nu op zoek naar een leuke nieuwe fiets zag op internet een Bulls Ancura 2010 voor een leuke prijs ( nieuw ) nu van de week eens in een fietsenzaak hier gaan kijken of het wat is.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 18:06

Ik ben heel trots op mezelf, ik heb gisteren voor de eerste keer echt in de Drunense Duinen gemountainbiked :D . Echt super gaaf om te doen!! Was alleen m'n vergunningsticker vergeten op te plakken, kwam halverwege zo'n bordje tegen, dus toen ben ik maar braaf ff op het fietspad gaan rijden, haha. Gelukkig geen last van spierpijn oid :) .

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 19:15

Super Rinske :D

Ik ben ook trots op mezelf. Gisteren en vandaag weer voor het eerst op de fiets gezeten (met medicijnen) en de medicijnen lijken goed hun best te doen. :) Gisteren 45 km gereden en vandaag 30. Geen hele afstanden maar het voelt goed en ik ben blij

AngloArabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 11:08

Afbeelding

Dit wordt dan mijn eerste echte racefiets, vanmorgen gekocht en misschien eind deze week al binnen bij de winkel :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 11:12

Ziet er goed uit +:)+

AngloArabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 11:28

Ja heerlijk ben er nu al blij mee, dan eindelijk gaan toeren.
Is wel niet de dames uitvoering, maar deze paste prima heeft ook niet zo een lange bovenstang ( maat 53 )

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 11:38

Ik heb ook een mannenfiets. Gaat prima als je een klein frame hebt en zelf geen heel klein bovenlichaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:00

Ik had ook een mannenfiets (ook 53 cm) maar dat was toch net niet helemaal fijn. Ik heb nu een damesfiets, 50 cm frame. Rijdt toch lekkerder :)

Enneh ik heb even gereageerd in het klaagtopic over wielrenners. Al die ruiters die roepen dat ze hun zweep ver uit steken of in het midden blijven rijden... die zijn toch geen HAAR beter dan de aso wielrenners!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:26

Ffortuna schreef:
Ik had ook een mannenfiets (ook 53 cm) maar dat was toch net niet helemaal fijn. Ik heb nu een damesfiets, 50 cm frame. Rijdt toch lekkerder :)

Enneh ik heb even gereageerd in het klaagtopic over wielrenners. Al die ruiters die roepen dat ze hun zweep ver uit steken of in het midden blijven rijden... die zijn toch geen HAAR beter dan de aso wielrenners!

Essentieel in die discussie zijn dus niet de woorden 'wielrenner' en 'ruiter', maar 'aso'.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:27

Lenneke_ schreef:
Ik ben ook weer terug. Echt een super weekend gehad. Alle Saxo Bank renners van dichtbij gezien. We stonden pal naast een Deense cameraploeg, dus ze kwamen voor onze neus interviews geven.

En toen kregen we ook nog de bos bloemen van Cancellara die hij gisteren gewonnen had.
Afbeelding

Errug koel!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:30

Gaaaf Lenneke! Ik ga ook weer beginnen met de racefiets. Met een gewone fiets heb ik de laatste 2 weken al leuke tochtjes gemaakt en mijn vader heeft de racefiets in elkaar gezet. Gewoon een bij elkaar geraapt ding, maar het functioneert en dat is het belangrijkste. Rabo brilletje op en een helm en het gaat los :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:56

Cowboy55 schreef:
Ffortuna schreef:

Essentieel in die discussie zijn dus niet de woorden 'wielrenner' en 'ruiter', maar 'aso'.

Natuurlijk, dat heb ik al proberen aan te geven. Maar de reactie die van de 'ruiters' af komt, is dat zij minstens net zo aso terug doen. Oftewel, als je er als normale wielrenner een keer langskomt ben je de Sjaak...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:49

Ik ga er binnekort mee beginnen. Ik ben vandaag een outfit en schoenen gaan kopen en dan ga ik vanaf nu altijd met mijn vader mee fietsen :)

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:53

Ik heb geen klikpedalen, mijn vader zei ga eerst maar eens leren fietsen :+
Shirt en broekje met zeem heb ik wel :D Met mijn vader hoef ik ook niet te gaan fietsen... die fietst veeeels te snel voor mij.