Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ffortuna schreef:Ik had ook een mannenfiets (ook 53 cm) maar dat was toch net niet helemaal fijn. Ik heb nu een damesfiets, 50 cm frame. Rijdt toch lekkerder
Enneh ik heb even gereageerd in het klaagtopic over wielrenners. Al die ruiters die roepen dat ze hun zweep ver uit steken of in het midden blijven rijden... die zijn toch geen HAAR beter dan de aso wielrenners!
Lenneke_ schreef:Ik ben ook weer terug. Echt een super weekend gehad. Alle Saxo Bank renners van dichtbij gezien. We stonden pal naast een Deense cameraploeg, dus ze kwamen voor onze neus interviews geven.
En toen kregen we ook nog de bos bloemen van Cancellara die hij gisteren gewonnen had.
Cowboy55 schreef:Ffortuna schreef:Ik had ook een mannenfiets (ook 53 cm) maar dat was toch net niet helemaal fijn. Ik heb nu een damesfiets, 50 cm frame. Rijdt toch lekkerder
Enneh ik heb even gereageerd in het klaagtopic over wielrenners. Al die ruiters die roepen dat ze hun zweep ver uit steken of in het midden blijven rijden... die zijn toch geen HAAR beter dan de aso wielrenners!
Essentieel in die discussie zijn dus niet de woorden 'wielrenner' en 'ruiter', maar 'aso'.