niet leuk.. jeetje je was zo positief.. vond het ook bijna al iets te positief.. Maar die visite was misschien toch qua spanning even de druppel..Snap je vriend heel goed dat het voor hem ook een teleurstelling was dat het kadotje dat hij voor jou had georganiseerd in de soep viel.. Maar wat herken ik het gevoel goed dat je alleen even wilt delen met iemand dat je er tegenopziet en je niet zo top voelt.. Vervolgens hou je je mond maar, je gaat toch mee (niet voor jezelf maar voor hem) voelt je schuldig dat je niet gezellig bent en niet begrepen, het word van kwaad tot erger.. En je kunt eigenlijk alleen nog maar huilen..
Ik denk dat je vriend het niet zozeer belangrijker vond te blijven dan naar huis te gaan, maar misschien nog enigzins twijfelde of het nog zou opklaren.. hij wilde er misschien ook het beste van maken.. moeilijke situatie..
Hopelijk kunnen jullie hier weer even goed over praten en beide jullie gevoelens en miscommunicaties aan elkaar kwijt en ophelderen..
Hoe gaat het nu met je..? Moest je naar de deeltijd vandaag..? of ben je thuis gebleven? Sterkte meis..
Ik heb de dokter gebeld vandaag, kreeg een tel. nr van een instantie en een naam van een persoon waar ik naar moest vragen.. Wachtlijst was minimaal tot midden juli en de persoon die ik moest hebben, werkte daar al niet meer..
Vond het een beetje vaag en merk dat ik het even niet meer zo zie zitten.. Weet even niet wat ik nu moet.. Het kost me erg veel moeite achter dit soort dingen aan te gaan en uit te zoeken en heb het idee dat ik geen meter verder kom bah.. Ik zit al de hele dag op mijn kamer.. er komt niks uit mijn handen en kan me nergens toe zetten vandaag.. weet even helemaal niet wat ik wil in het leven.. en het maakt me een beetje moedeloos..
Wat zeiden ze aan de telefoon dan? Kun je niet je huisarts weer bellen en vragen hoe het zit? En geef maar aan wat het met je doet. 
Het huiswerk... Tja, wat zal ik daar van zeggen. Ik doe meer dan nodig is en het moet inderdaad perfect zijn. We hebben een schema gekregen wat we moeten invullen over plezierige activiteiten. Maar dat kun je niet netjes invullen, dus heb ik zelf in excel een nieuw schema gemaakt
Jaja, daar zit ook zeker nog een werkpunt...

Ben onderhand in staat om mijn mooie kloofbijl bij buur hardcore door zijn ramen naar binnen te slaan, misschien dat ie dan eens luistert. Ik moet van mijn psych dingen doen die ik leuk vind, nou dit lijkt me heeeeeel erg leuk.
Ben ik nog niet van em af
Het zit allemaal niet mee, wen er in tussen aan. Ik heb besloten om te solliciteren voor telefonische verkoper binnen dienst, parttime, en vrij dicht bij mij in de buurt. Ik wil niet constant moeten afwachten wanneer ik weer iets op mijn rekening krijg bij geschreven. Was afgelopen maand maar 2,5 week te laat.
Mijn jongste pony is kreupel na een stoeipartij met zijn broer, hij sloeg met zijn koot tegen een omheining paal aan, de sukkel
Ook buiten zit ie zijn broer niet zo achterna. 
Wie weet wat het word.
)
Zeer vermoeiend..........
Alleen na het bezoek aan de keuringsarts zak alles weer als een baksteen.
maar de spanning is er nu gelukkig weer een beetje af.. gaan nu uit eten en ben weer relaxed nu.. het 'regelwerk' van het feest van vanmiddag zit er op..