Snap je vriend heel goed dat het voor hem ook een teleurstelling was dat het kadotje dat hij voor jou had georganiseerd in de soep viel.. Maar wat herken ik het gevoel goed dat je alleen even wilt delen met iemand dat je er tegenopziet en je niet zo top voelt.. Vervolgens hou je je mond maar, je gaat toch mee (niet voor jezelf maar voor hem) voelt je schuldig dat je niet gezellig bent en niet begrepen, het word van kwaad tot erger.. En je kunt eigenlijk alleen nog maar huilen..
Ik denk dat je vriend het niet zozeer belangrijker vond te blijven dan naar huis te gaan, maar misschien nog enigzins twijfelde of het nog zou opklaren.. hij wilde er misschien ook het beste van maken.. moeilijke situatie..
Hopelijk kunnen jullie hier weer even goed over praten en beide jullie gevoelens en miscommunicaties aan elkaar kwijt en ophelderen..
Hoe gaat het nu met je..? Moest je naar de deeltijd vandaag..? of ben je thuis gebleven? Sterkte meis..
Ik heb de dokter gebeld vandaag, kreeg een tel. nr van een instantie en een naam van een persoon waar ik naar moest vragen.. Wachtlijst was minimaal tot midden juli en de persoon die ik moest hebben, werkte daar al niet meer..

Ik zit al de hele dag op mijn kamer.. er komt niks uit mijn handen en kan me nergens toe zetten vandaag.. weet even helemaal niet wat ik wil in het leven.. en het maakt me een beetje moedeloos..