Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sim0ne schreef:Jippie, les 24 uitgelopen. Maar wat een weer zeg. 1 km mega windtegen gehad (en regen, maar niet lang gelukkig), en twee kilometer flinke zijwind. Mijn voeten en onderbenen waren er helemaal heet van. Maar zonder problemen uitgelopen. Ik merk wel dat 3 keer per week lopen een stuk beter gaat dan 2 keer. Kost nu echt minder moeite. Nu 7,8 km per uur gelopen (1*10 1*20 minuten, met 1 minuut wandelen tussendoor), ben weer trots op mezelf. Ik had wel nog een beetje spierpijn (eerste keer) in mijn linkeronderkuit, nu voel ik het niet meer, hoop dat het niet terugkomt.
Hoop dat het bij jou ook soepel gaat morgen amazone77! Hoe heet je eigenlijk echt, dit is zo'n rare roepnaam.
SAKKIA schreef:Wildflower, wat voor maat moet je hebben? Ik heb een S meegenomen, maar ik denk dat die te klein is. Is niet helemaal drie kwart trouwens....
Ik heb dus een paars jasjeDe mouwen kunnen er af dus dat is helemaal handig. MOrgen ga ik even naar de Lidl voor de hartslag meter en dan kan ik vrijdag flink aan de slag. Ik zou vanavond naar de sportschool maar ik moest echt even bijtanken hoor
Afgelopen dagen zo geleefd