Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:47

Ze zijn er!!!! Alleen moet ik nu zo mijn vriend van zijn werk gaan halen... Vanavond krijg ik bezoek, dus ik vrees dat het morgen uittesten word.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:49

vriend moet maar even wachten := uittesten schoenen = belangrijker dan vriend :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:00

hij zal het vast niet grappig vinden om in de hagel te staan wachten hihihi. Maar ik heb er net wel even in huis op gelopen. Ze zitten goddelijk!

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:02

Wat fijn dat ze binnen zijn.

het regent en stormt hier trouwens. Hoop dat het over 2uur wat minder is als ik ga rennen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:05

hier moet het ook vanaf 7 uur droog zijn, wil eerst een half uur in de bak dressuren en dan met stalgenootje nog ff bos in. storm en hagel wil ik dan niet zien :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:08

Ik ga dus ook echt niet lopen als het stormt hoor :=
Hopelijk is het om 6 uur droog :D

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:55

Jippie, les 24 uitgelopen. Maar wat een weer zeg. 1 km mega windtegen gehad (en regen, maar niet lang gelukkig), en twee kilometer flinke zijwind. Mijn voeten en onderbenen waren er helemaal heet van. Maar zonder problemen uitgelopen. Ik merk wel dat 3 keer per week lopen een stuk beter gaat dan 2 keer. Kost nu echt minder moeite. Nu 7,8 km per uur gelopen (1*10 1*20 minuten, met 1 minuut wandelen tussendoor), ben weer trots op mezelf. Ik had wel nog een beetje spierpijn (eerste keer) in mijn linkeronderkuit, nu voel ik het niet meer, hoop dat het niet terugkomt.

Hoop dat het bij jou ook soepel gaat morgen amazone77! Hoe heet je eigenlijk echt, dit is zo'n rare roepnaam :D.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:04

Zo, respect Antheman! Goed bezig Simone!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:32

Sim0ne schreef:
Jippie, les 24 uitgelopen. Maar wat een weer zeg. 1 km mega windtegen gehad (en regen, maar niet lang gelukkig), en twee kilometer flinke zijwind. Mijn voeten en onderbenen waren er helemaal heet van. Maar zonder problemen uitgelopen. Ik merk wel dat 3 keer per week lopen een stuk beter gaat dan 2 keer. Kost nu echt minder moeite. Nu 7,8 km per uur gelopen (1*10 1*20 minuten, met 1 minuut wandelen tussendoor), ben weer trots op mezelf. Ik had wel nog een beetje spierpijn (eerste keer) in mijn linkeronderkuit, nu voel ik het niet meer, hoop dat het niet terugkomt.

Hoop dat het bij jou ook soepel gaat morgen amazone77! Hoe heet je eigenlijk echt, dit is zo'n rare roepnaam :D.

super meid,ik stik van de spierpijn,maar morgen kan ik niet lopen,dus zit nog te twijfelen of ik toch vanavond zal gaan......en ik heet in het ''echt'' heidi. :D

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:39

Netjes Simone je hebt flink doorgelopen.

Ik heb net 5 km in een half uur gedaan. Liep wel lekker maar had echt constant het idee dat ik niet op schoot. Wind mee hielden mijn benen niet bij en wind tegen ging ook niet echt veel harder :=

Mams heeft trouwens 1 shirtje en het jasje opgehaald bij de Aldi. Jasje maar gelijk gebruikt en die is lekker dun dus ideaal voor regenachtige dag als het wat warmer is.
Die capri broek had ze gezien maar ze vond de lengte raar :roll: Ik dacht haar duidelijk te hebben uitgelegd wat ik wou.... dus baalde wel ff flink. Om 17.00 ben ik nog geweest maar toen was uiteraard alles al op.

Morgen kan ik pas om 14.30 langs de Liddle en niemand anders kan eerder dus hoop heel erg dat ik daar dan de 7/8 broek kan halen.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:06

Ah, Heidi :D Nou, de spierpijn is weer terug bij mij. Hoop wel dat het weg trekt, is best irritant. Hoop dat jouw spierpijn ook snel beter wordt..

@ wildflower: 5 km in een half uur is ook wel lekker snel: 10km per uur, wow, daar ben ik nog lang niet...

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:35

bah neergeslagen door buikgriep :(
vanmorgen dacht ik dat het wel ging tot ik bijna languit lag naast me bed.. beetje gammel geloof ik :+
Hopelijk met een paar dagen weer lopen

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 20:52

simone en wildflower goed bezig
ik ga morgen weer een rondje :)

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 21:40

Dieuwke_ schreef:
Zo, respect Antheman! !
Dank je wel :D

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 21:44

Mag ik mij ook melden :D
Ik heb 2 jaar geleden fanatiek hardgelopen, maar vorig jaar heb ik door een dom ongeluk mijn enkelbanden gescheurd en sindsdien ben ik niet meer geweest.
En dat merk ik nu tijdens het badmintonnen.. :=
dus vandaar dat ik weer begonnen ben en het lijkt me gezellig om met andere hardlopers te kletsen!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 21:47

rosa, beterschap!
nevony, welkom!

morgen mag ik weer, had nog gedacht om vanavond te gaan na het paardrijden maar ben net koud en doorweekt thuisgekomen van een hagelbui en vind het wel best, morgen weer een dag ;) zo lekker een warme douche en daarna mijn bedje in om er morgen weer fris en fruitig uit te springen :D

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:29

jeuh bommeke kunnen we elkaar morgen een skup onder onze kont geven :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:37

Wildflower, wat voor maat moet je hebben? Ik heb een S meegenomen, maar ik denk dat die te klein is. Is niet helemaal drie kwart trouwens....

Ik heb dus een paars jasje :+: De mouwen kunnen er af dus dat is helemaal handig. MOrgen ga ik even naar de Lidl voor de hartslag meter en dan kan ik vrijdag flink aan de slag. Ik zou vanavond naar de sportschool maar ik moest echt even bijtanken hoor :+ Afgelopen dagen zo geleefd :n

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 23:03

KLAAG ik heb spierpijn....

@ Ant, 100 km.... kun je dat niet beter te paard doen :+ :D endurance wedstrijden, paardje laten rennen zelf lekker zitten :+

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 23:58

Ik ga morgenochtend ook naar de Lidl toe. Denk dat ik er tond een uur of 9 heen ga, wil ook een klein beetje uitslapen := En dan ga ik paardrijden en dan 's middags hardlopen. Denk dat ik m'n rondje van 6.5 weer ga doen. En dan wil ik deze keer eens bijhouden hoe lang ik er eigenlijk over doe, kan ik eens vergelijken met jullie.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 07:35

Arabesk schreef:
KLAAG ik heb spierpijn....

@ Ant, 100 km.... kun je dat niet beter te paard doen :+ :D endurance wedstrijden, paardje laten rennen zelf lekker zitten :+

Ik ga sneller :D

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 08:06

SAKKIA schreef:
Wildflower, wat voor maat moet je hebben? Ik heb een S meegenomen, maar ik denk dat die te klein is. Is niet helemaal drie kwart trouwens....

Ik heb dus een paars jasje :+: De mouwen kunnen er af dus dat is helemaal handig. MOrgen ga ik even naar de Lidl voor de hartslag meter en dan kan ik vrijdag flink aan de slag. Ik zou vanavond naar de sportschool maar ik moest echt even bijtanken hoor :+ Afgelopen dagen zo geleefd :n

Ik heb nu een broek die L is maar die zakt langzaam van mijn achterwerk en ik had op een M gedoeld. Ben bang dat een S wat krap word... of vallen de broeken ook ruimer?
ik ga vanmiddag in ieder geval kijken of ik er 1 bij de Liddle kan scoren.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 08:27

Goedemorgen, ik heb nog niet gepast sorry. Ik denk dat ik dat vanavond even ga doen :j

Ik moet eigenlijk ook naar de Lidl, maar kan pas tussen de middag. Of ik moet even snel onder werktijd gaan en dan tussen de middag niet gaan pauze houden :+
Nou ja ik zie wel hoor, druk wordt het vandaag toch niet want heel veel mensen zijn er vandaag niet waaronder mijn baas.

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 08:46

ik kan helaas ook niet eerder als 14.30.... heel misschien om 12.00 in mijn pauze maar dan moet ik wel racen.

Maar ben benieuwd hoe die broek valt

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 08:47

Ik moet zo weer lopen, les drie, *kijkt naar buiten* hmm het betrekt :\