Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dontido schreef:Eciara schreef:Mijn vriend is Naturel bodybuilder is 2x Nederlands kampioen geweest en dacht ga toch even vragen van die kwark, maar hij zegt dat je 's avonds geen melk producten moet nemen aangezien dat je stofwisseling weer vertraagd en daar komt nog eens bij dat kwark vet en vocht vast houd plus dat de eiwitten van kwark minder effectief zijn dan eiwitten uit vleesproducten. En dat van de cafeine klopt ook dat dat helpt met verbranden maar koffie zelf is weer een dikmaker, dus dan kan je beter weer thee doen zonder suiker uiteraard
Wie is jou vriend dan?
want sommige dingen die jij zegt, kloppen niet!
Dan wil ik weleens weten hoe hij er bij staat op wedstrijden?
voor welke bond? YBF? NBBF Nac? zit namelijk veel verschil in
marleenn schreef:monnie_ super hoor!
Alex66 ook super dat je bent begonnen. Het begin is er en zo te zien gaat het goed!
Die koffie is idd een apparte! Vind het nu vooral lekker omdat je dan een andere smaak in je mond hebt. We hebben zo'n apparaat waarin de bonen worde gemalen, smaakt echt veeel lekkerder!
Ik hield nooit echt van brood, behalve bolletjes en pistoletjes enz. Maar in het begin heb ik het echt gemist. Nu gelukkig niet meer, maar als me moeder zelf brood heeft gemaakt ruikt het zo lekker. dan draait mn maag wel even om!
Ik ben 20 januari begonnen. Ik voel me nu veel fitter en gezonder. Door het sporten gaat het veel sneller.
marleenn schreef:Haha daffodil stelt dezelfde vraag als wat ik wilde stellen!
Ik heb soya protein van precision engineered. haal dat bij de tuinen. zit geen smaak aan. Ik meng het met multi vitamine dus met een smaak is dat niet lekker.
Hebben jullie eventueel ook opbouwschema's voor het hardlopen?