misschien kan ik thuis wat proberen.Met mn been hou ik even rust, weet niet wat het is. misschien overbelast ja.. door mn fanatieke zumba kellogs youtube filmpjes haha! daarmee deed ik ook zijwaardse lunches.. misschien is dat het
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misschien kan ik thuis wat proberen.Marije__ schreef:Lesilla wat voorn kracht oefeningen zou jij met de bal doen?misschien kan ik thuis wat proberen.
Met mn been hou ik even rust, weet niet wat het is. misschien overbelast ja.. door mn fanatieke zumba kellogs youtube filmpjes haha! daarmee deed ik ook zijwaardse lunches.. misschien is dat het

Ook wil ik meer gaan afwisselen, zo kun je het ook fietsend doen, touwtje springen etc etc etc. Daarnaast doe ik 3x in de week krachttraining met 12-10-8-6 herhalingen. Ik krijg er ontzettend veel energie van en er is al 2 kilo af in 2 weken en dat terwijl ik ook gewoon spieren aan het opbouwen ben

dus ik kan weer sporten en paardrijden 
zal binnekort eens die site lezen. lijkt me interessant! 

Marije__ schreef:lieniminnie leuk dat je op een sportschool werkt! wat doe je zoal?
lesilla met hoeveel kg doe je dat? ik heb nu alleen nog maar 1 kg dumbells thuis. binnekort misschien nog 2,5 en 4 kg erbij kopen
Maar wel super leuk!
haha 

Wat minder is de spierpijn vandaag haha, maar je moet er wat voor over hebben he
Ga nu zo even cardio doen en wat buikspieren en dan morgen maar weer eens kracht trainen want dat heb ik een beetje verwaarloosd

lesilla schreef:Ben deze maand echt vooruitgegaan kwa spierontwikkeling, hou mezelf wel niet bezig met speciale diëten enz.
Gewoon good old personal training, ik zie trouwens zoveel mannen die krachttrainen (en enkele vrouwen) misbruik maken van hun rug bij de oefeningen!
Mannen

*schopt Muurp naar de sportschool*

Beter kun je licht eten voor het sporten en dan nog wat daarna 
Had niet zo veel zin, dus heb een paar dingen laten zitten, maar die pak ik anders morgen wel even mee ..
Ook erg leuk en stoer haha