Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ulysse1 schreef:DIT is abortus e dit is hoe het gebeurt, in 'onze beschaafde wereld' en dàt zou ik moeten respecteren en goedkeuren? NO
WAY
NO WAY
Link : **
link :
_Ella_ schreef:Misschien is het handig als we de krachttermen als harteloos en moordenaar even laten rusten, en gewoon een discussie voeren met normale argumenten?
Adil, waarom wind je je alleen op over die paar mensen die krachttermen als moordenaar gebruiken, en ga je niet in discussie met degenen die gewoon willen discussiëren?
Je bent namelijk nu zelf ook aardig aan het rellen...
Adil18 schreef:Hoezo dan, je laat toch juist een kind weghalen als je geen kinderen wilt? Dit vind ik nu echt weer zo'n kromme redenatie...Het hangt toch samen?
Adil18 schreef:ulysse1 schreef:DIT is abortus e dit is hoe het gebeurt, in 'onze beschaafde wereld' en dàt zou ik moeten respecteren en goedkeuren? NO
WAY
NO WAY
Link : **
link :
Word er niet warm of koud van hoor...
Adil18 schreef:Word er niet warm of koud van hoor...
_Ella_ schreef:Adil18 schreef:Hoezo dan, je laat toch juist een kind weghalen als je geen kinderen wilt? Dit vind ik nu echt weer zo'n kromme redenatie...Het hangt toch samen?
Ik bedoelde, dat er veel manieren zijn om te voorkomen dat je zwanger wordt. Komt heel mooi uit, als je geen kinderen wilt.
Maar op het moment dat je zwanger bent, gaat het om het doden van een kindje. Dat vind ik dus een stapje verder.
Natuurlijk is het niet de bedoeling iemand een kinderwens aan te praten.
Maar als je zwanger bent, is dat kindje er nu eenmaal al (groeiend)... en de discussie hier gaat over of het dan goed, of niet goed is het leven van een ongeboren kindje af te breken.
Tallie1979 schreef:Adil18 schreef:Word er niet warm of koud van hoor...
Ik persoonlijk ook niet.. Daar zullen er zo waarschijnlijk nog wel een paar van op hun achterste benen staan, maar ik zie echt niet in waarom ik hier van over de rooie zou moeten gaan, het kunnen net zo goed de ingewanden van een konijn of een vis zijn bij wijze van spreken
_Ella_ schreef:Adil18 schreef:Hoezo dan, je laat toch juist een kind weghalen als je geen kinderen wilt? Dit vind ik nu echt weer zo'n kromme redenatie...Het hangt toch samen?
Ik bedoelde, dat er veel manieren zijn om te voorkomen dat je zwanger wordt. Komt heel mooi uit, als je geen kinderen wilt.
Maar op het moment dat je zwanger bent, gaat het om het doden van een kindje. Dat vind ik dus een stapje verder.
Natuurlijk is het niet de bedoeling iemand een kinderwens aan te praten.
Maar als je zwanger bent, is dat kindje er nu eenmaal al (groeiend)... en de discussie hier gaat over of het dan goed, of niet goed is het leven van een ongeboren kindje af te breken.
YankeeBoy schreef:Dus als ik ongewenst zwanger raak en ik laat het weg halen ben ik harteloos?
Het is niet harteloos om dat kind maar huppakee de wereld in te schoppen terwijl het niet welkom is? Ik het niet wil, het niet het leven kan bieden dat het verdient of de liefde kan geven die het verdient?
Lekker krom
Vjestagirl schreef:Laat ik dan eens een vraag stellen aan diana en alle andere zwangeren. Waarom ben jij zwanger? Waarom wil je perse het kind zelf dragen? Waarom heb je niet geadopteerd uit Afrika, waar het kindje dat jij had kunnen adopteren nu dood aan het gaan is van de honger? Of uit China, waar het meisje dat jij had kunnen adopteren nu in een vuilnisbak achtergelaten wordt om dood te gaan?
Vjestagirl schreef:Laat ik dan eens een vraag stellen aan diana en alle andere zwangeren. Waarom ben jij zwanger? Waarom wil je perse het kind zelf dragen? Waarom heb je niet geadopteerd uit Afrika, waar het kindje dat jij had kunnen adopteren nu dood aan het gaan is van de honger? Of uit China, waar het meisje dat jij had kunnen adopteren nu in een vuilnisbak achtergelaten wordt om dood te gaan?