[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes__

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:57

Die witte tong komt inderdaad door het spoelen (listerine waarschijnlijk). Om dit te voorkomen kan je bijvoorbeeld wel de listerine verdunnen met water... :)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 22:03

Ik deed altijd de listerine verdunnen met water maar toch had ik een witte tong..

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 22:06

Hm... Welke kleur listerine gebruik je dan?

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 22:07

Ooh dat is een hele goeie vraag :)) ik heb m'n tongpiercing al een halfjaar ofzo, dus dagelijks spoelen doe ik allang niet meer..

Maar volgens mij had ik een gele, van het kruidvat huismerk.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 22:13

Oh oke!! Oranje listerine schijnt minder sterk te zijn geloof ik. Daarbij, zeezout blijft gewoon de beste optie :D. Misschien wel vies, maar wel daadkrachtig en geen witte tong. ;)

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:42

Nou hier maar eens mijn vraagje voorleggen dan... :)

Ik heb al jaren een neuspiercing (sinds mijn 14e, dus inmiddels een jaar of 7) en heb eigenlijk altijd een extra piercing gewild, maar wil niks verder in mijn gezicht, omdat ik dat teveel op vind vallen en ook met toekomstig werk niet handig vind. Een tongpiercing vind ik bij anderen altijd heel gaaf, maar ik zit altijd al met alles in mijn mond te spelen (loop ook altijd debiel te doen met roerstaafjes van de koffie en zo :') ), dus denk dat ik dan de hele dag met mijn tong buiten mn mond loop en dat is dan weer minder sexy :P
Mijn oren heb ik ook al grotendeels vol, dus ook dat wordt m niet (vind eigenlijk gaatjes in je oren gewoon oorbellen, geen piercings, ook die in het kraakbeen niet)... tepelpiercing is enorm leuk als je ook echt tieten hebt, maar met mijn kleine b-cup is dat een beetje sip.. intiempiercing ook heel leuk, totdat een vriendinnetje achter haar clitpiercing bleef hangen met haar ring en hem er uit trok, toen was ik wel een beetje genezen :P
Een (gewone) navelpiercing vind ik niet echt bijzonder... hebben al zoveel mensen (en, no offence voor wie dat wel heeft, maar ik vind het eigenlijk iets voor 14-jarigen en tikkie ordinaire meiden, uitzonderingen uiteraard daargelaten), maar nou kan ik me herinneren dat ik ooit (lang, lang geleden) bij iemand een driedubbele navelpiercing (dus 1 boven, 1 links en 1 rechts), die in het midden in 1 bolletje samenkwam gezien. Dat leek me nog wel leuk en eens iets anders, maar kan er eigenlijk niet echt iets over vinden. Heeft iemand hier daar misschien ervaring mee? Kun je die allemaal tegelijk laten zetten of wordt dat erg heftig?
Ook andere suggesties voor originele, makkelijk te bedekken piercings zijn zeker welkom! :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:52

navelpiercings tegelijk is niet aan te raden, navelpiercings hebben een vrij moeilijke genezing, als er meerdere piercings in je navel zitten gaan deze met elkaar "stoeien" wat kan irriteren in het genezingsproces

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:57

hm... beetje jammer... dus dan zou ik eerst een tijd met alleen een gewone navelpiercing moeten lopen en dan nog 2x terug moeten..?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 00:18

jep

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 00:24

Aii, nog maar s denken dan!

Maar heb je er verder zelf ervaring mee?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 00:53

ik had er 2, heb er 1 uitgehaald ivm scheefzitten.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 01:00

Kellsterrr schreef:
Iemand ervaring met een tepelpiercing?
ik wil ontzettend graag een tepelpiercing maar ben zo bang dat het veel pijn gaat doen.
en hoe gaan ze te werk?
van mijn tong, navel en oorpiercing had ik bij het zetten opzich niet veel pijn alleen bij mijn tong de 2 dagen na het zetten.

Ik heb er 1. ik had er 2. de 1e heb ik niks van gevoeld. Hij vroeg of het ging, ik vroeg of ie er al in zat dan. :+
Die 2e heb ik er na ruim een jaar uitgehaald. Hij wilde niet genezen :(

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 01:02

__Laura schreef:
Ik had ook nergens last van.. Behalve dan dat ik me kapot schrok haha.
Tong is nu (dag 4) nog steeds wit (gisteren ook al).. Wanneer wordt 'ie weer mooi roze ^) ?

uh Laura... Wit?? dat heb ik nog niet gezien :+

Cherr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 04:48

Marloes__ @ 3de van het plaatje als het goed is weet bijna wel zeker haha:P
Maar zie niet goed de cijfers die erop staan.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 12:28

@Cherr: Oh, hij is dan wel 'gebogen' gelukkig. Mijn surface was namelijk zoals het eerste plaatje. En ik kan je vertellen... Dat was geen pretje met eruit halen :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 12:42

Mensen ik heb een probleem. Ik bleef vanacht haken achter mijn dermal anchor, waardoor die nu voor de helft uit mn huid is (het korte pootje is eruit). Probleem is juist dat het zondag is, ik weet niet wat te doen!
ik heb er een pleister overheen geplakt in een boogje, zodat er verder niks mee kon gebeuren en ik kon gaan slapen, maar wat nu??
Mn piercer is pas woensdag weer in zn zaak, op de site staat wel zn 06-nummer, maar ik twijfel of ik die wel kan bellen nu..

Edit; Ik heb toch maar gebeld, hij zegt terugduwen of eruit trekken.. Anders gaat het ontsteken, als ik erover twijfel moet ik woensdag maar even lans de zaak komen, maar dan is het eigenlijk al te laat..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 12:56

ik zeg eruit trekken, been there done that.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 12:58

Probleem is dus juist, dat het langste staafje nog wel vast zit, en ik erg kleinzerig ben wat dat betreft..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 13:17

Shanna schreef:
Probleem is dus juist, dat het langste staafje nog wel vast zit, en ik erg kleinzerig ben wat dat betreft..

was bij mij ook zo, en de mijne was goed ingegroeid, ik raad het dus aan onder de douche te doen, draaien (weefsel los maken) en op je tanden bijten, believe me ik weet hoe t is, en de mijne zat op een plek waar je dát niet wilt hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 13:53

Ik ben dus erg flauwval gevoellig.. Ik heb het geprobeert, maar ik kon het niet.. Ik kon hem er bijna helemaal uitduwen, zonder dat het pijn doet, maar verder lukt me niet.. Ik ga maar iemand anders vragen of die em eruit kan trekken :=

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 13:57

2 tongpiercings en 1 neuspiercing

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 14:50

@Bello2005: Dat is nou nog eens een nuttige post :')

@Shanna: Als ik jou was zou ik hem er ook uit halen. Misschien anders eerst even weken in de soda? Dan is je huid wat zachter... Succes! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 15:13

Ik zit al te kijken, in amsterdam is tot 22 uur vanavond een piercer geopend, http://www.piercingsworks.com/contact.asp?
Ik zou daar heen kunnen gaan om hem terug te laten duwen door hun.. Anders ga ik denk ik morgen naar de dokter om hem eruit te laten halen..

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 15:50

Ik meld me hier ook :D Ik ben van plan binnenkort een navelpiercing te laten zetten. Op gaatjes in mijn oor na ben ik nog totaal onervaren,
dus spannend is het wel! _O- Vind een navelpiercing al erg lang heel mooi en denk er nu serieus over na om 'm te nemen! :)
Ben toen wel benieuwd hoe dat nu zit met zo'n hoge rijbroek... :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:39

Shanna schreef:
Ik zit al te kijken, in amsterdam is tot 22 uur vanavond een piercer geopend, http://www.piercingsworks.com/contact.asp?
Ik zou daar heen kunnen gaan om hem terug te laten duwen door hun.. Anders ga ik denk ik morgen naar de dokter om hem eruit te laten halen..

en dát zou ik nou niet laten doen, dokter gaan snijden en maken een veelste groot litteken, ga dan terug naar de piercer :)