Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunshine schreef:Ik vind sommige dingen echt te ver gaan hoorvind het zelfs verminking...
sunshine schreef:Ik vind sommige dingen echt te ver gaan hoorvind het zelfs verminking...
liedje89 schreef:sunshine schreef:Ik vind sommige dingen echt te ver gaan hoorvind het zelfs verminking...
Volgens mij worden veel inplantaten ook niet ingebracht door dokter (platisch chirurgen) terwijl dat ook goed zou kunnen (fijner ivm met verdoven zelfs) maar word dat niet gedaan omdat chirurgen niets mogen doen waarbij de kans heel groot is dat de persoon spijt krijgt of wanneer de patient erdoor verminkt word.
moonfish13 schreef:Fiffill schreef:Dat lijkt me heel erg pijnlijk met knipperen enzo.
Enne Ayasha, gewoon die helix laten zetten.
Ik heb mijn helix ook ooit zelf gezet. Even doorbijten en het is over.
Au au au....![]()
En dan wil ik horentjes.
Ayasha schreef:liedje89 schreef:
Volgens mij worden veel inplantaten ook niet ingebracht door dokter (platisch chirurgen) terwijl dat ook goed zou kunnen (fijner ivm met verdoven zelfs) maar word dat niet gedaan omdat chirurgen niets mogen doen waarbij de kans heel groot is dat de persoon spijt krijgt of wanneer de patient erdoor verminkt word.
En omdat chirurgen hier zelf vooroordelen tegen hebben, het veel te duur is enz. Bovendien hebben chirurgen weinig verstand van implantaatjes voor de sier, toch gewone chirurgen. Implantaten kan je er gewoon uit laten halen dus als je spijt hebt laat je het weer open maken en dag implantaat.. Maar dit is geen implantaat hoor?