Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mylou schreef:En dan gaan ze weg? Omdat je een washandje hebt behandeld?Ik heb een tip voor de meeëters.
Maak een washandje nat met heel heet water en leg het dan 1 minuut in de magnetron.
Majo schreef:Mylou schreef:En dan gaan ze weg? Omdat je een washandje hebt behandeld?Ik heb een tip voor de meeëters.
Maak een washandje nat met heel heet water en leg het dan 1 minuut in de magnetron.
Ok ff serieus, en wat moet je er daarna mee doen? Ik heb er momenteel 2 in mijn kin die ik er met geen mogelijkheid uitkrijg. Al gedrukt met zo'n lepeltje, kwam alleen maar een pijnlijk rondje om. Gedrukt met mijn nagels, alleen maar bloed en ene kapotte huid. Maar dat stomme zwarte puntje gaat er dus niet uit!!
Barmat schreef:Jorine_Falco schreef:maar, zoals ik zei heb ik nu echt een te erge huid, erger dan normaal. Moet ik wel door blijven smeren, was dat bij jullie ook wat erger na +/- 2 weken dat bijv alles eruit moet?
ik heb niks extra's erbij gekregen.. alleen zeer kleine testers.
Wat heb je voor een reactie precies? Het kan namelijk zijn dat je idd niet tegen Clinique kunt, ondanks het feit dat het hypoallergeen en parfumvrij is. Welk nummer heb je precies van het 3-stappenplan?
Het klinkt gek wat ik nu zeg, maar sommige mensen kunnen niet tegen het toch redelijk agressieve van de reinigende lotion, maar krijgen een goede huid bij stap 1 en 3Je zou als proef nog even een week kunnen proberen wat er gebeurt als je stap 1 en 3 aanhoudt, en stap 2 weg laat.
Ik weet wel waar ik over praat trouwens, niet dat iedereen nu in ene begint te gillen dat ik zo maar wat uit mijn nek aan het zwetsen ben![]()
Om je huid directe kalmering te bieden heb ik nog wel een oud maar doeltreffend grootmoeders receptje voor je, dat mij enorm geholpen heeft toen ik geveld werd door een bacteriële infectie (dermatitis) die enorm pijn deed en jeukte: zet een kop enorm sterke, zwarte thee, laat deze koud worden en doordrenk wattenschijfjes met de thee. Een kwartiertje op de aangetaste plekken laten liggen als een soort van gezichtsmasker, daarna voorzichtig je huid droogdeppen en de DDML smeren.
Je kunt/mag ook de thee als vervanger gebruiken van stap 2, maar 1-2 x per dag zo'n "masker" is ook voldoende. Let er wel op dat je het niet afspoelt! Het is geen wondermiddel, maar binnen 1 a 2 weken zou je door dit te proberen toch duidelijk resultaat moeten merken. Zo niet, dan ben ik bang dat je huid toch niet geschikt is voor Clinique.
Majo schreef:Yv_ schreef:Ik gebruik het nu een maandHoelang zijn jullie nu bezig met het 3-stappenplan en hoelang duurde het voordat de puistjes weg waren? Via google kom ik namelijk op heeeeel veel negatieve verhalen. Allemaal de eerste week onwijs happy, maar erna slechte recencies! Ik gebruik het nu sinds zaterdag (zie post hierboven) en er zijn geen nieuwe puistjes meer bijgekomen, de kleine witte bobbeltjes langs mijn haarlijn zijn allemaal weg, maar de rode opengekrabbelde gaan niet sneller weg ofzo? Wel is mijn huid babyzacht.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik qua huid niet veel verbetering zie. MAAR! Ik heb al een maand geen nieuwe pukkels gehad! En geloof me, dat is voor mij echt uniek! De rode vlekken op mijn kin zijn niet minder, maar ook niks nieuws. Dus ik hou stug vol!
Jorine_Falco schreef:Ja, ikgeef het ook zeker wel de tijd ,maar dalijk kan mijn huid er niet tegen... zit dus nogal in eendillema
Nouja, maar gewoon doorsmeren en af en toe scrubben...