Ik ga grijs!!! (Denk ik....) Wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne Marie

Re: Ik ga grijs!!! (Denk ik....) Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 14:31

Wie? wij? Neuh...

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 15:18

:z .............................................................................................................................................................huh??

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 15:38

Hoe kom je daar nou weer bij?? O:)
Doe vooral rustig aan we hebben de tijd.....................................
....................................................
.....................................................
.....................................................
Schiet nou eens op.........................

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 19:50

Nou... wil ik ze uploaden is er geen mens....tsssssss...
Had toch op zijn minst verwacht dat men hier al trappeld van ongeduld zat te wachten op mijn "mug shots" of hoe je het dan ook schrijft, die foto's die de politie van je maakt. Enige dat ontbreekt is het nummer eronder wahahaaah!!

Heb trouwens aan je gedacht Terrorita, tijdens het maken van de foto's .....

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 19:52

Kom nou maar op met je foto's!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 19:55

*is ook nieuwsgierig*

:P :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 20:03

Nou vooruit dan... zal ze erop knallen, en dan meteen de pjoet maar uitdoen en snel wegrennen...

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 20:08

Afbeelding
Achterkant, die vind ik eigenlijk best grappig nu er ineens weer slag in mijn haar zit.
Afbeelding
HIer zie je al een beetje het hak en zaagwerk in de lagen...
Afbeelding
Hier nog iets duidelijker, het is niet ongelijk trouwens hoor, maar het is in een middenscheiding geknipt...
Afbeelding
Ter ere van TR, de voorkant. Is niks, wordt niks en zal pas weer iets worden als het heul langer is gegroeid..
Afbeelding
En achter mijn oren doen helpt ook geen ene jota.... Op foto 3 lijken mijn grijze plukken trouwens wel blauw!!Cool!!!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:10

Wat is daar mis mee? Ziet er goed uit hoor. Als je nou zelf ook nog een gewone kop erbij trekt dan lijkt het echt wel wat... ;)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 20:15

Ik haaaaat op foto's gaan, dus vandaar dan maar zo stom mogelijk. Wat er mis mee is... de bovenste laag is te kort, die moest lager zitten, ze moesten niet zo grof zijn, en er heeeeel stuk minder van mijn haar af.....

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:34

het is even schrikken, maar dat kortere went vanzelf diaantje ;) staat je leuk :j

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 21:05

Nou, heb je daar nou zo'n ophef over gemaakt?
ik vind het goed staan, maak nou nog es een leuke joh, je gewone huis tuin en keuken hoofd, zal je zien is gewoon leuk!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 21:12

Ik vind het ook erg leuk! Niks aan verknipt hoor, als je het mij vraagt :)

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 21:16

Is niet verknipt hoor. Kun je prima mee voor de dag komen.
Ik heb naar aanleiding van dit topic ook in mijn uitgroei zitten speuren naar grijs, maar dat valt dus enorm mee. Een stuk of 10 haren geteld die grijs lijken. Maar mijn moeder is op haar 70e nog steeds niet grijs, dus ik zal haar kleur wel hebben (ben 50). dus ik verf nog even vrolijk verder.

De grijsgangers.. Succes!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 21:21

Diaan je kapsel is hip maar die mond en ogen daar helpt een kapper niet meer dat wordt plastisch chirurgie om dat weer normaal te zetten, denk ik.

Ik hoop dat mensen zich niet storen aan mensen met van nature bruin haar op hun 80e, want anders moet ik als ik oud ben gaan verven omdat bruin haar niet past bij mijn leeftijd (kijkend naar mijn oma en moeder is de kans groot dat ik lang een brunette blijf en verven doe ik nu noiet aan en ik hoop dan ook niet.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 21:26

Gaan we samen grijs bleken ;) :D

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 21:35

Dat zou wel erg zijn, andere verven om niet grijs te zijn en wij dan om wel grijs te zijn.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 21:39

jeeeeeeeeee, dat valt wel heel erg mee!!! Je hebt maar een stuk of 10 grijze haren!!! :D

Mijn scheiding is volledig wit!!! Ik ga echt mega voor aap lopen als ik dat laat uitgroeien.... blijf toch nog maar even dapper verder kleuren....... :+

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 23:38

Jeetje dat valt toch hartstikke mee!! Die laagjes vind ik leuk, hooguit de scheiding tussen pony en de rest wat hard / netjes. Maar zeker niet verknipt hoor. Kleur vind ik ook 100% meevallen, je ziet er niet uit als een ouwe taart :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 12:00

Zo verkeerd ziet het er niet uit. Alleen de voorkant lijkt wat plat. De kleur is wel grappig en het ziet er verder leuk uit. :D Gewoon een kwestie van wennen. En anders groeit het gratis en voor niets weer aan. :D

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 12:45

Yeeaaaahhh, eindelijk. Nu kan ik weer slapen vannacht. :D

Lieve Twut, hoe vaak ben je nou al bij een kapper geweest in je meer dan 40 jaren? Heb je nou nog stéeds niet door dat kappers eigenlijk aliens zijn? }> Laagjes hóren trouwens nonchalant geknipt te zijn, dat hele nette bloempot-achtige is zooooooo jaren 70... :roll: _O-

Nee hoor meid staat je goed! Tegen de tijd dat we nog een paar dagen verder zijn heeft je haar z'n draai gevonden, en valt het meer zoals je gewend bent. En geloof mij; ik weet er alles van. Ik stel kapper gaan altijd zo lang mogelijk uit, omdat ik weet dat ik nadien altijd een week voor banketstaaf loop. Mijn haar is dan zo pissed off op me, (WAT? Laat je ons AFKNIPPEN?! Wacht maar...!) dat het een week duurt eer het me pas weer begint te gehoorzamen.
Voor wat betreft de ik-moet-even-wennen-week (jawel; er is een naam voor die aandoening!) Daar moet je even doorheen, wat mij daar altijd bij helpt is een flinke bus mousse en een grote pot gel, en als zelfs dat niet helpt.... dan rest je alleen nog een grote fles Tullamore Dew ... :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 12:54

Lieve allemaal, heeeel erg bedankt voor jullie steun!! Voel me nou al een stuk minder voor paal lopen.. :D

Karen, this is it!! Op een andere manier krijg je me niet voor de lens, is ook meteen de reden dat er amper foto's van me zijn wahaahahahahaah!!!

Lis, dank je wel!!! Baal als een stekker van dat korte, was net een half jaar van de speldjes af en nou..grrrrrr....

Sandra: Wahaahahahaha, nee joh, zelfs plastieke chirurgie kan daar niks meer aan verhelpen,is hopeloos geval... _O-

Anya, grijs is wel heus hip momenteel hoor... :))

Emerald, als ik uitgroei had leek het ook helemaal wit te zijn, maar hoe verder het nu uitloopt hoe minder het opvalt, echt waar. Bij mijn zijkanten is het ook helemaal wit, maar dat is het onderhaar en daar valt het dekhaar overheen.

Ellen, thanks!!! Blij dat ik geen ouwe taart ben hihihihi!

Rainbow precies die voorkant zit me nog het meeste dwars. Ga maar voor de laatste optie, die van het aangroeien. Dus stiekkie en speldjes en uitzitten.... ^)

Twutje, ik ga gewoon niet meer naar een kapper denk ik.... Als jou haar dan pissed off is, wat is dat van mij nu dan?? Valt me mee dat de rook er niet afkomt wahaahahahahaha!! Plurk smeer ik er zo min mogelijk in, gaat allemaal jeuken in de nacht en daar wordt ik gek van. Kaaaalscheren, dan ben je overal vanaf... o nee.. groeit ook weer aan...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 13:25

Kun je weer een topic maken:
Ik ga kaal!!!! (Denk ik....) Wie doet er mee?

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 13:30

Eeeeeeeehhhh, dan sla ik over. Mijn haar hangt tot mijn middel.......voordat dat weer is aangegroeid. En ik denk dat ik dan gelijk weer vrijgezellin ben. :D

Oh ja, Breghje........ een flinke dot schuim wil ook nog wel eens helpen.......... Net wat Anne Marie zegt......... je loopt altijd een week voor paal als je bij de kapper vandaan komt!!

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 13:35

Als jij het zegt......... :D Ik vind je haar in elk geval heel leuk en ziet er echt niet grijs uit. Ik ben nou wel heel benieuwd hoe het er over een aantal jaar uit ziet!

Ik heb het wel een keer heel lang niet kunnen verven doordat ik lang in het ziekenhuis terecht kwam en daarna nog lang thuis ziek ben geweest, maar dat zag er echt niet uit! Ik weet ook echt niet wat ze voor agressief spul gebruiken bij kappers, maar in de 3x dat ik het daar heb laten kleuren, heb ik ook 3x heel veel pijn gehad aan mijn hoofd. Met name de plek die toen verbrand was toen ik 15 was. Vandaar dat ik altijd zelf mijn haar verf met een natuurlijke kleuring. En in die ziekte periode was het echt onmogelijk om het te doen, maar wat zat die kleur er weer snel in toen ik het wel kon doen!!!

Ik zou het leuk vinden als je ons elke maand of twee maanden op een foto-update trakteert!!

Hihi, ik denk dat als ik het ooit laat uitgroeien dat ik dan eerst mijn harses kaal scheer of zo.......... ;)