Misterylady schreef:Als dat zo is, heb ik het verkeerd begrepen.
Op dit moment eet ik inderdaad meer en daarom ben ik ook 5 kilo zwaarder dan voorheen. Toch wil ik weer naar 2 boterhammen, een liga en avondeten toe. Dan alleen kan ik 2 a 3 kilo afvallen. Die laatste 2 gaan er alleen af bij nog extremer lijnen. Ik weet dat het te weinig is maar blijkbaar kan mijn lichaam met heel weinig voedsel voldoen. En nee, mijn stofwisseling ligt niet stil, ik mankeer niks. Mensen zijn ook altijd heel verbaasd hoe 'vol' ik nog ben met zo weinig eten. Soms word ik er weleens verdrietig van want ik kan nooit eten wat ik wil en moet echt hongerlijden als ik wil afvallen.
Helaas val je heel snel weer terug in een ander patroon en zijn die 5 kilo er zo weer aan. Ik slik wel vitamines en drink smoothies met fruit enzo.
Ik zal me er bij neer moeten leggen dat ik een bepaalde bouw heb en nooit zo slank kan worden als ik wil. Dan moet ik mezelf echt gaan uithongeren wil ik dat bereiken.
Ik merk al dat mijn dochtertje hetzelfde heeft, ze is nu bijna 3 jaar en toch wel mollig/redelijk stevig. Iedereen zegt ook: Zo die eet zeker goed....? Maar ze eet echt niet veel, zelfs minder dan andere kindjes van haar leeftijd. Ze drinkt veel water en eet weinig zoetigheid. Vaak weigert ze eten omdat ze niet hoeft. En toch blijft ze zo stevig. Andere kindjes waren al mager geweest met die hoeveelheden.