Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind dat zo mooi he, een tongpiercing.

Zack schreef:die was nog minder erg
vlekkie_fan schreef:Ow. ik ben ook wel benieuwd naar je Rook!

In mn andere zit de industrial
suus_ schreef:Rook doet veel meer pijn![]()
Grapje hoor, doet echt geengeengeen pijn! Je kunt altijd Helix erbij doen toch? Stelt ook niets voor hihih
Zelfs al weet ze dat ze allebei komen, dan nog gaat het makkelijker als ik ze 1 per 1 doe
Weet ook niet of het te druk zou worden... Rook én 2 helixen.. In mijn andere oor heb ik nl niets van kraakbeenpiercing 
Is alleen een beetje uitkijken dat je het niet op je oor smeert en anders onmiddellijk uitspoelt 
)
Misschien moet ik gewoon de helix laten zetten... Of ik moet gewoon nog eens een nachtje slapen
Wil het toch pas in december doen... Wil dat Wim hem zet en die is door omstandigheden effe niet ehm aanwezig... Maar over een tijdje wel weer
Ga gewoon na mijn examens pas sowieso.. Dus heb nog wel een drietal weken tijd om te beslissen
?) Daar gingen mijn haren een beetje omheen draaien. Ik heb een beetje slag in mijn haar. Maar daar moet je echt niet aan gaan trekken als ie er net in zit!

Had wel wat meer verwacht ook!
(zij doet het echter wel nog niet zo lang, heb de andere piercers nog niet gesproken wat die er van zeggen.)
Pffft ik wil veel te veel en ik heb veel te weinig lef
Ik ga eerst wat ruggengraat van iemand lenen zodat ik tenminste durf

graag!