[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:30

Nou zodra ik m'n geld binnenheb dan maar even langs de piercer. :)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:50

Gewoon doen! :) Ik vind dat zo mooi he, een tongpiercing.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:52

Tong was 1 van de minst pijnlijkste bij mij :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:53

Het begint bij mij echt steeds meer te kriebelen voor een lippiercing/madonna :=

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:53

Zack schreef:
Tong was 1 van de minst pijnlijkste bij mij :D

Die andere van jou doet al zeer als ik eraan denk.. :=

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:54

die was nog minder erg :+

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 20:08

jij zegt het.. ik denk dat ik niet wil weten hoe dat voelt :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 20:11

Over wat voor piercing praten we hier? :+

@vlekkie_fan ik vind het ook mooi, en lekker. O:)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 20:28

Zack schreef:
die was nog minder erg :+

Jaa volgens mij valt die echt mee! Ooit komt ie er bij mij.. Als het uit gaat met dit vriendje laat ik het gelijk zette hihi

vlekkie_fan schreef:
Ow. ik ben ook wel benieuwd naar je Rook! :)

Afbeelding

Zooo mijn oor is eigenlijk best uit verhouding lijkt het zo haha 8-) In mn andere zit de industrial :+:

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:14

Hoi ik meld me ook weer. :D
Die rook is errug gaaf zeg!
Ik heb zelf 5mm stretch en 3mm. stretch, tongpiercing en labret. :)
En ik mag ein-de-lijk m'n anti-eyebrow! :):) Alleen word dat pas in maart. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:25

Ben aan't denken om een rook te zetten in de plaats van mijn helix :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:28

Rook doet veel meer pijn ~~}>

Grapje hoor, doet echt geengeengeen pijn! Je kunt altijd Helix erbij doen toch? Stelt ook niets voor hihih
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 25-11-09 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:29

Ziet er heel gaaf uit Suus!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:29

Dank je wel! :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:37

suus_ schreef:
Rook doet veel meer pijn ~~}>

Grapje hoor, doet echt geengeengeen pijn! Je kunt altijd Helix erbij doen toch? Stelt ook niets voor hihih

Maar moet ze sowieso apart laten zetten want ik heb geen zin om te liegen en te verbergen tegen mijn moeder en die gaat twee piercings ineens niet leuk vinden :') Zelfs al weet ze dat ze allebei komen, dan nog gaat het makkelijker als ik ze 1 per 1 doe :') Weet ook niet of het te druk zou worden... Rook én 2 helixen.. In mijn andere oor heb ik nl niets van kraakbeenpiercing :')
Het probleem is dat mijn haar daar altijd voor hangt en ik doe mousse in mijn haar... Kraakbeen geneest zo tergend traag, mousse gaat daar geen goed aan doen en om nu een jaar mijn haar in een staart te doen :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:43

Ohhh zo, ja ik bedoel ook, als je je Rook hebt, na een paar weken of maanden altijd nog kunt kijken.
M´n linker oor zit industrial met pony er een beetje voor. Heb er ook vaak mousse in hoor! Het pluist zo snel :') Is alleen een beetje uitkijken dat je het niet op je oor smeert en anders onmiddellijk uitspoelt :j

Als het droog is kan het geen kwaad toch??

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:45

ik kan de foto niet zien :(

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:46

en kan zo'n ding er ook gewoon tegen als er haar tegen zit enz? Ik heb enorme krullen (dus ik moet sowieso opletten dat ik niet blijf haken want dat gaat echt flink pijn doen :') )

Pfffft weet het niet :') Misschien moet ik gewoon de helix laten zetten... Of ik moet gewoon nog eens een nachtje slapen :') Wil het toch pas in december doen... Wil dat Wim hem zet en die is door omstandigheden effe niet ehm aanwezig... Maar over een tijdje wel weer :j Ga gewoon na mijn examens pas sowieso.. Dus heb nog wel een drietal weken tijd om te beslissen :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:50

Wat gaaf zeg zo'n rook... Alleen lijkt het me echt gigapijn doen! In mn tragus deed het al giga pijn en daarna sloeg heel mn kaak op slot, echt niet fijn... Lijkt me bij de rook nog een tandje erger?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:51

Ooooh genoeg tijd nog!
Bij industrial (bovenste bolletje is wel te vergelijken met Helix toch ;)?) Daar gingen mijn haren een beetje omheen draaien. Ik heb een beetje slag in mijn haar. Maar daar moet je echt niet aan gaan trekken als ie er net in zit! #)
Maar ik heb nog geen ene irritatie of ontsteking gehad, heb die nu 4 maandjes, maar verschilt ook wel een beetje p.p.

Bij nieuwe heeft nog geen haar aan gezeten mhihi

Veel succes met beslissen twijfelkont :')

Zoow Yv dat is ook niet fijn!
Ik denk dat ik een lage pijngrens heb? Heb bij alles niets gevoeld weet ook niet wat het is :P Had wel wat meer verwacht ook!
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 25-11-09 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:52

Piercer die vandaag aanwezig was zei dat het niet zozeer het steken was, maar dat het moeilijk is om de balletjes er op te krijgen omdat er vrij weinig plek is... := (zij doet het echter wel nog niet zo lang, heb de andere piercers nog niet gesproken wat die er van zeggen.)

Industrial hangt er van af hoe je hem hebt zitten maar denk dat beide gaten zitten zoals een helix... :+

En ja ben een echte twijfelkont, ik wil die rook maar ik durf niet maar ik wil ook die helix en :') Pffft ik wil veel te veel en ik heb veel te weinig lef :') Ik ga eerst wat ruggengraat van iemand lenen zodat ik tenminste durf :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:55

Haha wil je wat hebben? Laat voorlopig toch niets meer zetten :D

Bovenste gaatje zit midden boven op mn oor, hier zie je het wel een beetje;
http://94.100.118.78/761100001-76115000 ... _dq82.jpeg das het blauwe balletje

Balletjes erop draaien vond deze piercster ook het moeilijkste whaha :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:18

:j graag!

Ja, mijn helix die ik nog heb zit iets verder naar achter (dus meer naar beneden van mijn gezicht weg zeg maar) en die er onder zat op de "boog"
Zo dus:
http://photos-f.ak.fbcdn.net/photos-ak- ... 4_4106.jpg

Dus het gaat wel allemaal dicht op elkaar komen als ik de rook er ook nog bij zet.

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 00:21

Nou piercings...

Heb zelf een aantal piercings (gehad). De eerste in mijn navel, in mijn targus, tong, neus (gehad) en die uhh (naam vergeten) in het bovenste gedeelte van je oor. De targus heb ik al een jaar of 5, hebben ze nog geschoten totaal geen pijn aangehad, idem voor de tong en de navel. De neus vond ik wel zeer pijnlijk.
maar nu kreeg ik:

Kreeg net ontzettend last van mijn tong, al een paar dagen gevoelig. (Zit al ruim 5 jaar een tongpiercing in).
Was ik net even aan het voelen, waarom hij z'n pijn deed.
Voelde ik iets hard in mijn tong dacht in de eerste instantie aan een ontsteking..
Ben even wat verder gaan voelen en kon ik het onderste bolletje van mijn piercing niet meer voelen.
Beetje in Paniek naar de badkamer gegaan en zag ik dat het bolletje voor een groot gedeelte in mijn tong zat.
Door een ini mini gaatje kon ik het zilver zien zitten.
Even de tandjes figuurlijk op elkaar gezet en het bolletje weer naar buiten geduwd..
Gaatje aan de onderkant is nu ook weer wat groter en heeft wat gebloed. Mijn Tongpiercing was gewoon ingegroeid!
NU wijdt ik dit aan een te klein staafje wat ze me een aantal maanden geleden verkocht hebben, heeft altijd wat strak gezeten maar dat dat dit gewoon wennen was omdat ik eigenlijk altijd met een te groot staafje heb rond gelopen.
Heb nu weer mijn zweerstaafje ingedaan (wie wat bewaard heeft wat....) in de hoop dat het bolletje niet weer door het, nu grotere, gaatje heen gaat.
Weet dat het waarschijnlijk het beste is om hem eruit te halen, dicht te laten groeien en dan opnieuw te laten zetten, maar ga het even zo proberen. Misschien dat het onderste gaatje nu ook weer wat dichter groeit.

Een voordeel: pijn is meteen weg;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 00:35

vind het deels wel een beetje je eigen schuld, je voelt het meteen wanneer een piercing te krap is, dan gaat het namelijk trekken.
het harde stuk in je tong wat je voelt is normaal trouwens, dat heeft iedereen, ik heb het ook in mn navel, in mn oor dan weer niet. geloof dat het litteken weefsel is oid maar durf dat niet zeker te zeggen, bij je navel heb je waarschijnlijk ook zo'n hard stuk (hoeft niet)