. Het valt weer wel even tegen, tot nu toe kan ik niet anders dan huilen maar dat zal weer wel overgaan. Weet dat deze periode korter is maar toch is dat besef er ook niet helemaal, beleef het weer net als vorige keer. Het waren intense verlof weken
, iedere dag samen en nu is het weer alleen, straks weer alleen lunchen, niet meer overleggen wat we gaan doen vandaag, zijn schoenen bij de achterdeur, weer alleen, zucht
.Ben vanmorgen niet bij de deur gaan uitzwaaien, ik kon het niet en vorige keer is het niet zo goed bevallen voor ons beide. We wilde nu 'gewoon' doen net als anders als hij even weggaat, leek ons makkelijker. Weet niet of dit de juiste keuze was maar de tijd zal het leren. We gaan proberen deze laatste weken zo goed mogelijk door te komen, hoop dat de tijd heel snel zal gaan. Momenteel kan ik niets anders dan huilen dus het is denk ik goed dat ik morgen nog thuis ben. Wat hou ik veel van hem
mis mn maatje
Een knuffel voor degene die het nodig hebben
en succes bij de therapieën.
Er staat ook niet dat er vertraging is maar die is er dan wel?? Raar dat hij nogsteeds op NL grondgebied is.
Moet vriendlief er maar even naar kijken als hij thuis komt. En misschien doet hij het vanmiddag wel weer opeens?

Succes vanmiddag.