Nou het gaat gebeuren :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melvern

Re: Nou het gaat gebeuren :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 07:30

Nou de papieren zijn getekend gisteren. het leek of ik mijn eigen doodvonnis tekekende, vond het onwijs moeilijk. Ik wordt nu binnenkort gebeld, tkan over een week zijn, tkan ook over 4 weken zijn. Niet heel duidelijk.

De nutridrink is ook weer verhoogd en dat is ook moeilijk. Werkt ook niet mee dat ik het onwijs vies vind.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 09:13

Je moet maar zo denken: het is een stap in de goede richting. Je word hier alleen maar beter van. En je moet ook beter worden!

Kan je er geen ranje ofzo doorheen gooien dat het wat lekkerder smaakt? Of wat suiker ofzo?

KarminaP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 13:56

Die nutri drinks vond ik ook heel vies. Probeer ze gewoon in een keer uit te drinken, ook al is het moeilijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:51

Wat een moeilijke maar goede stap Ascha :j
Ik hoop dat als je eenmaal een tijdje in de kliniek bent, je het dan toch kan zien als hulp en de mogelijkheid op vooruitgang.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:07

Hoe gaat het nu , weet je al wat meer?

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 12:40

Jah ik weet ondertussen heel ietsie meer. ik heb eergister maar eens gebeld om te vragen hoe lang de wachtlijst is en wanneer ik ongeveer kan verwachten dat ik moet komen. Ik zat te wachten en ik wilde graag weten wanneer ik het ongeveer kon verwachten zodat ik er naartoe kan leven zeg maar.

Nu zeiden ze deze week nog niet en waarschijnlijk volgende week ook nog niet. Maar maandag zou mijn behandelaar het vragen aan de hoofdbehandelaar in het ziekenhuis en dan weet ik het nog iets precieser. Nu baal ik wel een beetje want de mogelijkheid is dat ik met mijn verjaardag niet thuis ben. En het eerste weekend mag ik sowieso niet naar huis. De weekenden daarop als het goed gaat en ik aankom via de richtlijnen mag ik 1 dagje naar huis. Tis niet veel maar beter dan niets.

Ik moet daar wel een programma gaan volgen met creatieve dingen doen en ook iets in groepsverband met mijn mede patienten. Maar als ik niet aankom of niet genoeg mijn best doe verlies ik de dingen die ik mag doen. Met de bewegings onderdelen mag ik sowieso al niet meedoen. Dat is al vastgesteld.

Nu wacht ik tot maandag en dan hoor ik ook hoe het gesteld is met mijn lichamelijke conditie ( qua afvallen en uitdroging enz.) En dan krijg ik ook de laatste info voor de opname.

Langzaam aan begin ik het te beseffen en er ''vrede'' mee te krijgen dat ik er toch echt heen ga. Ik begin langzaam aan de inkopen te doen die nodig zullen zijn. Het geeft nog wel veel spanning en stres en ik vind de tijd veel te snel gaan. Maar als de tijd nu zo snel gaat, dan zal de tijd ook snel gaan als ik straks daar ben. En wat zijn nou 6 weken op de rest van een beter leven.

bobolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 12:43

heel veel sterkte meid
vind het erg dapper van je zet hem op

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 13:45

Heel veel sterkte!
Dit is de beste beslissing die je kon maken.
Heb net het hele topic doorgelezen en verbaasde me al dat je niet eerder op dat voorstel in bent gegaan.

Vooral omdat je in eerste instantie aangaf dat je ervoor ging, maar in mijn ogen je het wel liet afweten.

Lijkt me een hele heftige situatie waar in je zit.
Heel veel sterkte en blijf in jezelf geloven.. laat de moed en hoop nooit varen.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-10 14:50

Ik wou dat het zo makkelijk was... Eerder erop in gaan. Mijn hele sittuatie ( dingen die ik hier niet ga vertellen ) werken darin tegen.

Okey dan heb ik het laten afweten. Ik wou dat het zo makkelijk was om door te gaan. Maar er zijn meerdere redenen waarom het niet lukt om het vol te houden en met het ''goede'' door te gaan.

Het is namelijk nogal dubbel! Aan de ene kant is het afvallen en het niet eten voor mij ontzettend sterk. Maar wel eten en aankomen zou sterk moeten zijn. Dat is zo'n onwijs gevecht tegen mijn eigen gedachtes. Blijkbaar ben ik zwak doordat ik het niet volhoud en dat ik niet de realiteit kan zien. Tis af wachten of ik nu niet weer zwak ben.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 15:40

Lieve meid, ik vind je niet zwak. Je hebt een zwaar en niet te onderschatten probleem en dat je je er nu op aan het voorbereiden bent dat je naar de kliniek gaat vind ik heel dapper. Zet hem op! :(:)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 17:25

Je bent niet zwak hoor! Je bent aan het vechten, en dat dat met pieken en dalen gaat is nou eenmaal zo, dat is niet zwak!
Het feit dát je iig het gevecht aangaat vind ik al heel sterk!

Sterkte meis!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 10:06

Oh maar lieve meid toch,
Ik bedoelde het ook helemaal niet zo. En je moet je door mij niet iets laten aanpraten.

Want ik vind het juist onwijs knap! En natuurlijk is het echt een hel waar je doorheen gaat, want het IS een ziekte..en zoals bij de meeste ziektes, is het een hel om er overheen te komen.
Zeker bij psych. ziektes.

Nee, je bent niet zwak, jij bent heel sterk.
Jij hebt al (wat vele met jou ziekte niet kunnen of nog niet kunnen) erkend dat je ziek bent, dat je hulp nodig hebt endat je het niet alleen kunt.

Maar daar zijn hulpverleners voor, wat ik erg triest vind in jou geval, dat ze jou niet de hulp geven waar jij zo hard om roept en die jij zo hard nodig hebt. Dat moet vast ook heel demotiverend werken!

Dus nee, ik bedoelde het niet verkeerd, ik verbaasde mij op de laatste blz er over dat je nog niet opgenomen was, maar dat is niet alleen jou schuld, want je krijgt ook niet de steun en hulp die je zou kunnen verwachten van de kliniek!

Heel veel sterkte!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 10:12

Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen. Ik ben blij dat je er al een beetje vrede mee krijgt dat je opgenomen gaat worden. Ik denk dat de behandeling dan ook beter aan zal slaan (in de plaats van dat als je daar zit je al je energie gaat steken om weer naar huis te willen).

Je bent nu op de goede weg. Het duurt nog even, maar ik weet zeker dat je er beter uit zal komen.

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 12:00

Meis,
ik heb in het begin meegelezen, maar daarna eigenlijk niet meer.
las nu net je laatste 2 posts, en moet zeggen; Ik vind je echt een onwijs sterke meid!
Het is nu even afwachten wanneer je daarheen moet, maar ik heb vertrouwen in je!

Ik vind het echt onwijs knap van je & zet hem op! :(:)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 13:34

Ik vind je echt heel erg sterk. Heel erg veel succes en ik weet zeker dat je t kunt!!

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 15:40

Heel veel sterkte de komende tijd, vind het knap dat je de stap zet!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 17:14

Nou ik ben er weer geweest. En ik begin het wel zo ontzettend zat te worden. Weer kreeg ik te horen dat ze niks weten van hoelang het nog gaat duren en hoe het tot die tijd gaat. Ze hadden gezegd dat ik het vandaag zou horen. Weer niet dus. Het enige wat ik krijg te horen is dat ik er slecht uit zie en dat ze van mij wil weten hoe ik eraan ga werken en wat ik eraan ga doen.

Lijkt me toch ondertussen duidelijk dat ik het niet meer weet wat ik er aan moet doen en hoe ik er aan moet werken. Nu hoor ik het waarschijnlijk pas volgende week woensdag als ik geluk heb.

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 17:28

Veel sterkte meid!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 20:47

Heel veel sterkte. Het zit je ook niet echt mee he... Ik vind het echt niet kunnen hoor dat ze zo met je omgaan.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 20:56

Ik vind het niet netjes dat ze je zo laten zwemmen. Het lijkt me dat je niet voor niks opgenomen gaat worden, omdat het je zelf niet lukt om eruit te komen, en dan vragen ze doodleuk wat je er aan gaat doen? Ik vind het echt heel rot voor je.

Een hele dikke knuffel voor jou meid!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 13:59

Nou ik heb bericht gehad :S Ze willen me deze week of begin volgende week opnemen. Er is spoed achter gezet. Ik twijfel nu helemaal, ik begin steeds minder het idee te krijgen dat het goed is en dat het ook echt gaat gebeuren.

Ik word gebeld wanneer het tijd is.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:05

Meid, geloof erin dat het echt het beste voor je is. Je merkt nu ook wel dat zolang er niet iets gebeurd ze je echt laten zwemmen. En ik weet zeker dat als je daar straks zit dat ze je niet laten zwemmen en ze je echt zullen bijstaan. Je moetd it echt met beide handen aangrijpen.

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:07

Zie in 1 keer dit forum op de voorpagina,
Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze tijd en lees ook dat je wordt opgenomen dat je net bericht heb gehad!
het is geen leuke tijd! maar je komt er wel beter uit dan dat je nu bent! en je kan dalijk weer gewoon normaal leven.
Zonder de dingen die je nu doet.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:11

Ja, ik snap dat je het moeilijk vind maar je gaat hier echt sterker uitkomen, dat weet ik zeker! Positief denken en er echt voor gaan want ik geloof dat je het kan. :j

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:22

Ik ben blij om te lezen dat er spoed achter gezet is. Dat was ook wel nodig. Nemen ze je dan eindelijk serieus?

Nogmaals heel veel sterkte!