Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MalouR schreef:waar ik dus echt niet tegen kan zijn stofzuigers!
Dat geluid dat ze maken, ik word er al kriegel van als ik er aan denk,
als ik zelf stofzuig valt het nog wel mee, maar als mn moeder het doet zorg ik dat ik zo snel mogelijk ergens boven of buiten ben.

Lous schreef:Manderino schreef:Het klinkt heel raar,maar ik heb een fobie voor kots.
Als ik iemand gaat kotsen,ik zelf,of ik hoor het alleen al,nou dan krijg je mij niet gekker,
dan ga ik huilen,gillen en wegrennen,heel raar
Daar hebben nog veel meer mensen last van. Zoek maar eens op emetofobie.

__Robijn__ schreef:- Nagels die dubbel klappen...... dat is zoooo vreselijk...
- knieën....... niemand mag aan mijn knieën komen.. dat voelt het alsof ze eraf vallen........![]()
- ijstokjes kan ik ook niet tegen, laat altijd een stuk ijs erom heen zitten en gooi het dan weg, als ik maar enigszins met mijn tanden in de buurt kom krijg ik al kippenvel, of als iemand anders erop zit te bijten ofzo.. bleh kan ik écht niet tegen!!!
- Spinnen,, al zijn ze zo klein.. ik vind ze doooood eng.. ga niet eerder een kamer in voordat ie weg is!

Riss schreef:ik ben ook echt bang voor vreemde oudere mannen in ons huis
niet visite ofzo,
maar als er een man komt klussen in huis, dan blijf ik er altijd vandaan
behalve als het natuurlijk een hele mooie man is

Manderino schreef:Het klinkt heel raar,maar ik heb een fobie voor kots.
Als ik iemand gaat kotsen,ik zelf,of ik hoor het alleen al,nou dan krijg je mij niet gekker,
Als ik een keer teveel gedronken heb lig ik gelijk 10 uur kotsend op het toilet daarna, Hij heeft sinds ie met mij is meer kots gezien/gehoord dan ooit in zijn leven daarvoor

dicenbalt schreef:Manderino schreef:Het klinkt heel raar,maar ik heb een fobie voor kots.
Haha, mooi dat mijn vriend dat niet heeftAls ik een keer teveel gedronken heb lig ik gelijk 10 uur kotsend op het toilet daarna, Hij heeft sinds ie met mij is meer kots gezien/gehoord dan ooit in zijn leven daarvoor
![]()
![]()
darwin schreef:Naalden doen me helemaal niks, heb met 28 operaties al zoveel naalden in mijn lijf gehad dat ik daar niet meer wakker van lig.
Ik heb wel een echte spinnenfobie gehad, todat ik vond dat het zo niet langer kon en ik in therapie ben gegaan.
Spinnnen zijn nog steeds geen vrienden van me, maar ik raak niet meer in paniek en durf ze met een glas te vangen en buiten te zetten *is trots op zichzelf*
Lous schreef:Manderino schreef:Het klinkt heel raar,maar ik heb een fobie voor kots.
Daar hebben nog veel meer mensen last van. Zoek maar eens op emetofobie.