Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vervelend soms
 vervelend soms 

. Of ergens fietsen en dan ineens bedenken; o ben ik hier al? En dan heb ik niets onderweg opgeslagen (eigenlijk heel gevaarlijk dus
 . Of ergens fietsen en dan ineens bedenken; o ben ik hier al? En dan heb ik niets onderweg opgeslagen (eigenlijk heel gevaarlijk dus  )
 )                                                         
Brando090309 schreef:'ja, ik begrijp eerlijk gezegd niet dat iemand zo triestig kan zijn om een paard, tis toch maar een paard'
Ik zou zoiets dus NOOIT zeggen, gewoon omdat ik me levendig kan voorstellen dat zoiets echt heel pijnlijk kan zijn. Dat is misschien ook een van de grote verschillen...
 . Vind het ook een erg botte opmerking 'het is maar een paard'. Tja...bij mij was het 'maar een kat' en al meer dan 2 jaar terug en nog kan ik het er moeilijk mee hebben. Al kan ik me wel indenken dat bij een HSPer misschien de gevoelens nóg heftiger en dus moeilijker te verwerken zijn misschien...
 . Vind het ook een erg botte opmerking 'het is maar een paard'. Tja...bij mij was het 'maar een kat' en al meer dan 2 jaar terug en nog kan ik het er moeilijk mee hebben. Al kan ik me wel indenken dat bij een HSPer misschien de gevoelens nóg heftiger en dus moeilijker te verwerken zijn misschien... 
 marquez1 schreef:Of ergens fietsen en dan ineens bedenken; o ben ik hier al? En dan heb ik niets onderweg opgeslagen (eigenlijk heel gevaarlijk dus)

Ik snap precies wat je bedoelt. Ik zou er ook echt niet tegen kunnen als iemand zo bot zou praten, terwijl het zo gevoelig ligt Mijn ratjes die ik een jaar heb gehad, entoen overleden zijn, die mis ik nu ook nog steeds. Al is het alweer twee jaar geleden dat ze overleden zijn, het is nog steeds pijnlijk als ik eraan terugdenk.
  Ik snap precies wat je bedoelt. Ik zou er ook echt niet tegen kunnen als iemand zo bot zou praten, terwijl het zo gevoelig ligt Mijn ratjes die ik een jaar heb gehad, entoen overleden zijn, die mis ik nu ook nog steeds. Al is het alweer twee jaar geleden dat ze overleden zijn, het is nog steeds pijnlijk als ik eraan terugdenk.                                                         Naomi_unique schreef:Ik las hier trouwens nog een voorbeeld over een korreltje zand in je kleding. Als er bij mij 1 korreltje zand of iets in mn schoen of kleding zit kan ik daar helemaal gek van worden! Ik blijf het heel erg voelen, ik moet het gewoon eruit halen. Dan zit ik mezelf ook echt op te vreten tot het moment dat ik bijvoorbeeld mijn broek naar beneden kan doen om het korreltje zand dat op mijn knie zit te drukken weg te vegen. Echt verschrikkelijk

En dan hoor je of zie je mensen die kritiek zo van zich af kunnen laten glijden!
 En dan hoor je of zie je mensen die kritiek zo van zich af kunnen laten glijden!  Dan neem ik mij voor om het minder hard op te vatten, maar idd zoals jij al zei Ronja, als het moment daar is lukt het mij niet.
 Dan neem ik mij voor om het minder hard op te vatten, maar idd zoals jij al zei Ronja, als het moment daar is lukt het mij niet.                                                         

Pluizebolpum schreef:Brando090309 schreef:'ja, ik begrijp eerlijk gezegd niet dat iemand zo triestig kan zijn om een paard, tis toch maar een paard'
Ik zou zoiets dus NOOIT zeggen, gewoon omdat ik me levendig kan voorstellen dat zoiets echt heel pijnlijk kan zijn. Dat is misschien ook een van de grote verschillen...

)
)