Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brando090309 schreef:'ja, ik begrijp eerlijk gezegd niet dat iemand zo triestig kan zijn om een paard, tis toch maar een paard'
Ik zou zoiets dus NOOIT zeggen, gewoon omdat ik me levendig kan voorstellen dat zoiets echt heel pijnlijk kan zijn. Dat is misschien ook een van de grote verschillen...
marquez1 schreef:Of ergens fietsen en dan ineens bedenken; o ben ik hier al? En dan heb ik niets onderweg opgeslagen (eigenlijk heel gevaarlijk dus)
Naomi_unique schreef:Ik las hier trouwens nog een voorbeeld over een korreltje zand in je kleding. Als er bij mij 1 korreltje zand of iets in mn schoen of kleding zit kan ik daar helemaal gek van worden! Ik blijf het heel erg voelen, ik moet het gewoon eruit halen. Dan zit ik mezelf ook echt op te vreten tot het moment dat ik bijvoorbeeld mijn broek naar beneden kan doen om het korreltje zand dat op mijn knie zit te drukken weg te vegen. Echt verschrikkelijk
Pluizebolpum schreef:Brando090309 schreef:'ja, ik begrijp eerlijk gezegd niet dat iemand zo triestig kan zijn om een paard, tis toch maar een paard'
Ik zou zoiets dus NOOIT zeggen, gewoon omdat ik me levendig kan voorstellen dat zoiets echt heel pijnlijk kan zijn. Dat is misschien ook een van de grote verschillen...