TWEE maten kleiner (zélfs in de niet-stretch versie
)
én flink in de aanbieding
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
én flink in de aanbieding
Ik heb alleen pas een paar nieuwe, onwijs fijne broeken van Only gekocht en zou het toch wel zonde vinden als ik ze niet meer aan zou kunnnen
Loveable schreef:Ahh dat moet echt een heerlijk gevoel zijn!!!
Ik pas ook mn broeken al wel een maatje kleiner, hoop straks nog 1! Volgens dat programma op de iphone moet ik als ik die richtlijnen volg in 6 weken op mijn streefgewicht zitten! Heb zo mijn twijfels haha maar ik ga goed mijn best doen!

!

Ik denk dat als je nu meer gaat bewegen en gewoon wat meer oplet op wat je eet, dus even de chips en koek laten staan dat je al snel resultaat zult zien! Succes! 

Loveable schreef:Mas: nou prima toch, anders spreek je gewoon voor jezelf af dat je in het weekend iets lekkers mag eten. Als je nooit eens een keer een koekje ofzo mag hou je je dieet echt nooit vol. Gewoon met mate en bijvoorbeeld alleen in het weekend dan!

maarrrr....
! Had een waanzinnige kater en tja dan heb ik vet voedsel enzo nodig. Ipv salade vanavond heb ik dan ook frietjes gehaald met kroketje.... Maar ach, deze week weer volop eraan!

)

En omdat ik meer dan een week geen zoetigheid ed heb gehad, is mijn suikerbehoefte echt bijna weg, super