het condoom

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mar77

Re: het condoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:53

Dacht dat ze tegenwoordig gewoon 1 euro zijn voor 10 stuks, die van Jippie.
Of is dat ook duur Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:01

Die van Jippie zijn niks hoor...

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:02

scheuren die niet heel erg snel ofzo?

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:06

Man wat een topic Ach gut
Nuja, ben bijna 2jaar samen met mijn vriend, hij was mijn 1ste en ik zijn 1ste zonder condoom Tong uitsteken (heeft voor mij 2 relaties gehad)
En wij doen het ook zonder condoom, met de pil, gewoon omdat hij echt niet kan genieten met.
Maar wat ik erger vind dan de vraag" Condoom of niet?" is dat er meisjes van 13-14!!! al seks hebben met meerdere jongens en vanaf 15 dan maar ONS hebben....dit vind ik onbegrijpelijk en vind dit een veeeeeel erger probleem dan wel of niet condoom.
Want als zij nu wat "waarden" leerden, dan zouden ze sowieso sneller naar een condoom gebruiken en niet met jan en alleman seks hebbn...

Mar77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:08

Anthea schreef:
Die van Jippie zijn niks hoor...

Oh hahaha maar ik gebruik niets hoor.
zag ze in de winkel vandaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:09

Biebabeloeba schreef:
Man wat een topic Ach gut
Nuja, ben bijna 2jaar samen met mijn vriend, hij was mijn 1ste en ik zijn 1ste zonder condoom Tong uitsteken (heeft voor mij 2 relaties gehad)
En wij doen het ook zonder condoom, met de pil, gewoon omdat hij echt niet kan genieten met.
Maar wat ik erger vind dan de vraag" Condoom of niet?" is dat er meisjes van 13-14!!! al seks hebben met meerdere jongens en vanaf 15 dan maar ONS hebben....dit vind ik onbegrijpelijk en vind dit een veeeeeel erger probleem dan wel of niet condoom.
Want als zij nu wat "waarden" leerden, dan zouden ze sowieso sneller naar een condoom gebruiken en niet met jan en alleman seks hebbn...

Wat is ONS? Clown
En wat maakt 't uit, eigen keuze toch.. Ik was ook 14 met de eerste keer en het bleef niet bij 1 jongen, mag ik toch zelf weten? Lachen

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:11

De durex XL is er dan weer niet in grootverpakking Clown

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:12

iedereen doet zijn eigen ding, zolang ik er geen last van heb, vroeg of laat komen ze in de fout en dan leren ze ervan (heb ik ook gedaan) Ik was tevens bijna 16 jaar

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 10:27

Anthea schreef:
Biebabeloeba schreef:
Man wat een topic :(:)
Nuja, ben bijna 2jaar samen met mijn vriend, hij was mijn 1ste en ik zijn 1ste zonder condoom :P (heeft voor mij 2 relaties gehad)

Wat is ONS? :+
En wat maakt 't uit, eigen keuze toch.. Ik was ook 14 met de eerste keer en het bleef niet bij 1 jongen, mag ik toch zelf weten? :)

one night stand.
Er is een verschil tss 14 zijn de 1ste x en dan een tijd samenzijn met je vriend en dan een volgende vriend waar je mee naar bed gaat OF ineens op je 14, 15 met verschillende jongens, die je niet goed kent, naar bed gaan

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 11:26

Leeftijd maakt niet uit ( dat verander je namelijk toch niet), als je maar zo slim bent om de eerste keren een condoom te gebruiken, daar gaat het om.

Wel vind ik het shocking dat er ook nog oudere vrouwen zijn die gewoon zonder doen.. ik bedoel een meisje vab 13-14 kan nog misschien wat onzeker, ongeinformeerd zijn

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 11:39

@ pinuts het ligt ook in wat voor context dit is.
Ik bedoel ik ben nu bijna een jaar samen met mijn vriend en we doen het al een hele tijd zonder...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 11:53

als je weet van elkaar dat jullie geen soas hebben, is er toch niets aan de hand?