Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik heb geen kinderen dus heb mijn mirena spiraaltje in het ziekenhuis laten plaatsen. Was wel pijnlijk, maar ook maar heel kort. (heftige pijn voor hele korte duur) Zou voor mij zeker geen reden zijn om er niet voor te kiezen.
Ben ook gewoon zelf na het plaatsen alleen terug naar huis gereden met de auto, dus schokkend was het niet.
Als er volgend jaar nog steeds geen kinderwens is gaat er gewoon weer een nieuwe in voor de komende 5 jaar.
Njen schreef:Ik had gister ineens dat ik bloed verloor, en nu weer niks, dus geen echte doorbraakbloeding, weet niet waar het vandaan komt, maar dat heb ik met de pil nooit echt gehad. Misschien doordat er minder hormonen inzitten? Heb dan wel nu voor de 3de keer achter elkaar een nuvaring ingedaan, dus zonder stopweek
Snoevie schreef:8 ibuprofen van 400???dat is eigenlijk veel te veel,wat een raar advies(en bovendien heel slecht voor je maag,zoveel)
verography schreef:jep ook ik heb stederil. Alleen heb ik een antal keer gehad dat ik doorbraakbloeding had en ik kon doorslikken wat ik wilde maar werd gewoon ongesteld (en als je op het moment in portugal zit met een zwembad heb je liever geen menstruatie natuurlijk).
Idd de verheldering is erg nuttig zal onthouden dat ik na mij laatste pil van de strip gewoon meteen met de diane moet beginnen.
onley schreef:momenteel ben ik zwanger en slik dus geen pil
ik voel me prima en heb geen hoofdpijn meer
maar voordat ik zwanger raakte
waren mijn hormonen ook op hol
mijn hele rug zat vol puistjes mijn hals ook
constant slechte zin
geen zin in sex ect
op het werk vroegen ze me ook al wat er aan de hand was met me.
ik ben naar mijn huisarts gegaan met mijn verhaal en ect
ik heb toen een zalfje gekregen voor me puistjes en
maar het advies dat ik zeker 8 iboprofen van 400 mg per dag mocht nemen bij hoofdpijn en dat moest ik dus ook maar doen.
ik ga wel kijken naar een oplossing (eventueel steriliseren) zodra ik me baby heb gekregen