[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:51

Sap schreef:
Haha ach soms heb ik het gevoel van wel Clown
Nee even serieus, ik heb geen ervaring met navelpiercings Knipoog

Navelpiercings zijn vaak de meeste snelst uitgroeiende piercings.
en ze hoeven niet helemaal uittegroeien, maar vaak ga je toch wel een maat omlaag Ja

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:59

dankjewel, die strakke buik is hard voor gewerkt Tong uitsteken .

@sultanlover1 Ik wou ook al een tijd een tongpiercing op mn 15e, maar woude mijn ouders geen toestemming geven. Mn vader vond het onzin je zelf te verminken met van die dingen en mn moeder was bang voor onstekingen en slechtheid voor je tanden. Heb toen gezegt als ik 16 ben kan ik hem laten zetten zonder toestemming van jullie en dat ga ik dus doen. Zijn ze verder nooit op ingegaan, weekje nadat ik dus 16 was uiteindelijk ook echt naar de piercingshop geweest samen met een jongen uit mn klas die liet er ook 1 zetten, en een tongpiercing laten zetten. Toen ik thuis kwam liet ik gewoon mijn tong zien en was mn moeder in het begin beetje boos en mn vader zei er niks over. Later draaide me moeder bij en heb k van me moeder met kerst gekleurde bolletje voor op mn tongpiercing gekregen en nu zit ze er niet zo mee nu ze gezien heeft dat ik me aan de verzorgingsmaatregelen en alles hield. En nu dus zelf een navelpiercing voor me verjaardag heb gehad van mn moeder.

Maar ik kan niet zeggen wat jij zou moeten doen, denk er goed over na het is jou lichaam jij bepaalt erover kun later altijd nog spijt hebben kan je hem er nog uit halen. En als je je goed aan de verzorging houd zal alles gewoon verlopen zoals het zou moeten gaan. (heb mijn tongpiercing nu een jaar en nog niks mee gehad geen onsteking ofwat.)
nou iedergeval succes en laat ff je keuze weten Haha!

Hummell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:02

Twis_shets dat is nou precies wat mijn ouders ook zeggen hihi ! Ik denk dat ik hem ook gewoon laat zetten, mijn moeder kan niet boos zijn en mijn vader vind het redelijk goed.. ik laat het nog weten als ik hem heb gezet !
Ik hoop dat mijn ouders het ook zo opvatten!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:06

tjah ik was 14 met me tragus piercing en werd mooi het huis uitgezet, onrespectloos monster dat ik was!
uiteindelijk is alles goedgekomen en mocht ik zelfs een lippiercing zetten.
ik wil al sinds me 15de een tongpiercing, ben nu 19 en heb hem nog niet, mijn moeder wilt het niet hebben dus dan houd het op.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:10

Mijn moeder is er ook niet zo heel flexibel mee. Huilen van het lachen

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:11

Mn moeder heeft ook echt haar grenzen Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:12

mensen zeggen dan tegen me ja maar je bent al 19! ja nou en, ik woon in haar huis, zij betaalt me eten en onderhoud me, dus ik heb maar te luisteren, heb voor me 21ste (nog anderhalfjaar) toestemming gekregen voor een grote tattoo op me onderrug, nu gewoon nog niet.

Hummell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:13

xdramaQueen ; dat is niet zo mooi.. het huis uitgezet worden is wel heel erg.. mijn ouders dreigden daar ook mee maar hebben later gezegt dat ze dat echt niet zouden doen.
Mijn moeder wil het ook niet.. maar ik denk dat ze er best snel aan went tenslotte heeft ze zelf ook een neuspiercing, ze zegt dan dat dat anders is.

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:13

Oke ja ik vond het is mijn lichaam dus mag er zelf mee bepalen nu ik geen toestemming meer hoef. Maar bij mijn moeder was het zo dat ik het niet mocht ze vond het ook wel mooi opzich maar ze was gewoon bang dat er wat misschien en dan loop je daar misschien je hele leven mee. Maar ik ben niet zomaar een piercingshop binnengelopen deze was iedereen positief over en nu ik ook. Wil nergens anders meer een piercing zetten als daar, net als mijn tattoo wil hem perse daar Tong uitsteken dan weet ik zeker dat het hygienies (hoe schrijf je dat) gebeurt en super goede uitleg over de naverzorging.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:18

sultanlover1 schreef:
dus mijn dromen weg gooien voor mijn moeder?

Nounou dit vind ik erg overdreven, als 't een droom is die je weggooit is 't tegen de tijd dat je 't huis uit gaat ook nog wel een droom. 't Is niet zo dat nu 't enige moment is om een piercing te nemen. Nagelbijten / Gniffelen

Persoonlijk zou ik niks doen zonder toestemming zolang ik bij m'n ouders mag wonen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:22

Authentic schreef:
sultanlover1 schreef:
dus mijn dromen weg gooien voor mijn moeder?

Nounou dit vind ik erg overdreven, als 't een droom is die je weggooit is 't tegen de tijd dat je 't huis uit gaat ook nog wel een droom. 't Is niet zo dat nu 't enige moment is om een piercing te nemen. Nagelbijten / Gniffelen

Persoonlijk zou ik niks doen zonder toestemming zolang ik bij m'n ouders mag wonen.

amen, wat een walgelijke opmerking btw ik denk dat ik als moeder zijnde je nu een knal voor je knars had gegeven Huilen van het lachen
dromen weggooien ROFL
HAHAHAHA sorry Huilen van het lachen
en dan ben ik een dramaqueen Huilen van het lachen

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:24

Ik zoek een mooie tepelpiercing, echt een fijn dingetje..
alleen vinden doe ik m nog niet!
Die shields vind ik echt heeeeeul lelijk.

Hummell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:26

Okee dat zijn beste grote woorden, maar het is wel iets dat echt byzonder is voor mij, ik vind het iets heel mooi's en vind het iets voor mezelf wat ik heel graag wil,

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:26

net in bad stoote ik m'n neuspiercing eruit, ik krijg hem er nu niet meer doorheen aan de achterkant Verdrietig
hoe kan ik hem er het beste weer in doen het doet nl érg pijn!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:27

sultanlover1 schreef:
Okee dat zijn beste grote woorden, maar het is wel iets dat echt byzonder is voor mij, ik vind het iets heel mooi's en vind het iets voor mezelf wat ik heel graag wil,

ik wacht ook al 4 jaar, en elk jaar probeer ik het weer, DAN wil je het pas echt graag. geduld is een schone zaak, praat er over met haar, want het versterkt je band echt niet door stiekem te doen. laat haar positieve verhalen lezen etc. Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:27

xx_Irisje schreef:
Ik zoek een mooie tepelpiercing, echt een fijn dingetje..
alleen vinden doe ik m nog niet!
Die shields vind ik echt heeeeeul lelijk.

ik heb gewoon een staafje met miniballtjes, vind al die hangers to much hoor Bloos!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:28

ik ook, maar wil iets leuks met die balletjes...
net anders als anders zeg maar..

Hummell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:29

xDramaqueen ;
ja dat is ook wel zo, ik heb haar al veel laten lezen enzo, ze is iemand die echt niet van haar standpunt afgaat, maar het komt nog wel, ik zie wel hoe het loopt en ga nog wel eens een gesprek aan om het er over te hebben.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:31

zoals ik al eerder zei in het vorige topic, wat ben ik blij dat mijn opa en oma(verzorgers) zo flexibel zijn.
er zijn wel grenzen, maar als ik het vraag, is het vaak wel goed

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:35

sultanlover1 schreef:
xDramaqueen ;
ja dat is ook wel zo, ik heb haar al veel laten lezen enzo, ze is iemand die echt niet van haar standpunt afgaat, maar het komt nog wel, ik zie wel hoe het loopt en ga nog wel eens een gesprek aan om het er over te hebben.

Ik had ook niet echt toestemming van mijn ouders, maar ze wisten wel dat ik graag een tongpiercing wilde. Ik heb er al over sinds ik 15/16 ben. Vorige week woensdag heb ik hem laten zetten. Mijn ouders vinden het allebei niks, maar vinden dat ik het zelf moet weten Tong uitsteken

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:41

xDramaQueen schreef:
sultanlover1 schreef:

ik wacht ook al 4 jaar, en elk jaar probeer ik het weer, DAN wil je het pas echt graag. geduld is een schone zaak, praat er over met haar, want het versterkt je band echt niet door stiekem te doen. laat haar positieve verhalen lezen etc. Ja

@xDramaQueen daar heb je een punt mee Knipoog

niet alle ouders reageren zo simpel om zoiets stiekums te doen, denk goed na over de kant van de stiekum heid en het geduld tot de toestemming of de leeftijd dat je het wel mag Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:43

Ik doe ook nooit iets stiekem. Voor al mijn piercings heb ik gewerkt en de raarste overhaaltechnieken gebruikt. En geloof me, dat ging niet snel.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:47

Het zijn wél je ouders, en dan is het 'maar' een piercing. Mooi niet dat ik tegen mijn ouders was in gegaan, die hadden ook gezegd "daar is het gat van de deur".
Daarnaast, mijn ouders doen zóveel voor me. Qua studie, wonen en voor mijn paarden. En dan zou ik zo respectloos zijn door koste wat kost een piercing te nemen? Dan weet ik wel waar ik voor kies hoor.

Ik was twintig toen ik mijn tatoeage nam, woonde toen niet thuis maar in Ierland. Heb het wel meegedeeld Clown en mijn moeder was het er _niet_ mee eens, maar zei wel dat ik het zelf moest weten. Immers, ik was volwassen, woonde in Ierland en had mijn eigen leven? Paps zat toen niet zo goed, die wist het pas na afloop. Hij vond hem meteen tof, mijn moeder is er nog steeds niet blij mee *LOL*

Navelpiercing heb ik drie jaar voor moeten zeuren, mijn vader wilde het gewoon niet hebben. Uiteindelijk mocht ik hem op mijn zeventiende.

Geloof me, ouders weten best wel waar ze het over hebben en wat goed voor je is Knipoog

Hummell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:51

Bedankt voor de tips, ik ga nog een keer een gesprek met haar voeren en anders wacht ik wel totdat ze het wel goed vind of dat ik oud genoeg ben en de deur uit ben...
Ik zie wel hoe het loopt!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:52

mijn moeder heeft een reden dat ze er een stokje voor steekt, ik zit namelijk het liefst helemaal onder, en mijn echte grote droom is grafisch vormgever worden, dan ben ik toch met klanten bezig en die waarderen het niet allemaal.
en mijn moeder vind deze droom veel belangrijker dan een stukje metaal en een beetje inkt.