Hoe zien jou nagels eruit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lievemeid

Re: Hoe zien jou nagels eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 16:52

Ik vind dit zo'n leuke nepnagels! Ja
http://www.girlscene.nl/community/win/pronails_winactie

Maar dan zou ik ze wel bij de nagelstudio willen laten zetten (wil sowieso al een hele tijd eens nepnagels proberen Bloos ).
Maar met die leuke figuurtjes en steentjes erop, moet je dan gel of acrylnagels nemen? En dat zijn dan van die plakkers die op je eigen nagel wordt geplakt denk ik? Verward Heb er niet zo'n verstand van...

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 17:19

Dat zijn zeker leuke nagels! Weet verder geen antwoord op je vragen. Sorry.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:30

plaknagels zijn erg gevaarlijk. Voor een avondje leuk maar niet om te laten zitten voor langere tijd.
Plak nagels zijn nooit de zelfde vorm/maat als jou nagels. Geen enkele nagel heeft de zelfde vorm. Doordat die plak nagels niet perfect op je nagels passen heb je openingen onder de nagel, een soort van holle ruimte, dat is de reden dat zeer altijd zo afschieten omdat ze niet volledig zijn vast geplakt. hieronder kunnen bactrieen heerlijk gaan nestelen en worden schimmels veroorzaakt! Uitkijken dus met plaknagels!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:06

Ik vind nepnagels er altijd zo nep uitzien. Ze zijn allemaal identiek en perfect gevormd. Ook zijn ze vreselijk lelijk lang. Nagelbijten / Gniffelen Lijkt me helemaal niks.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:07

lieziej schreef:
afgekloven Bloos

Hier ook Bloos In de vakantie waren ze lang voor mijn doen, maar toen ik weer naar school moest had ik stress en alles was er weer af Nagelbijten / Gniffelen

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:57

Breitling schreef:
plaknagels zijn erg gevaarlijk. Voor een avondje leuk maar niet om te laten zitten voor langere tijd.
Plak nagels zijn nooit de zelfde vorm/maat als jou nagels. Geen enkele nagel heeft de zelfde vorm. Doordat die plak nagels niet perfect op je nagels passen heb je openingen onder de nagel, een soort van holle ruimte, dat is de reden dat zeer altijd zo afschieten omdat ze niet volledig zijn vast geplakt. hieronder kunnen bactrieen heerlijk gaan nestelen en worden schimmels veroorzaakt! Uitkijken dus met plaknagels!

Onder mijn acrylnagels zit ook altijd heel veel lucht/ruimte, is dat niet 'gevaarlijk' dan?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:04

als je het schoonhoud niet. overigens is het niet goed gezet als je heel veel lucht hebt. Of je hebt ze te lang en stoot ze te veel.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 21:05

Onder mn gelnagels komt ook wel eens lucht, probeer het dsan direct vlak te vijlen, laagje lak erover en het kan er even meer door tot ik weer naar mn ""nagelvrouwtje" kan!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:34

OP dit moment hardstikke nep met french manicure Nagelbijten / Gniffelen
Normaal heb ik van mijzelf flinke nagels maar er was er 1 heel kot afgebroken en ik had gisteren een feest Scheve mond

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:45

Knalrood Haha! Maar denk dat ik dat er morgen weer afhaal en dan weer een ander kleurtje Tong uitsteken

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:49

pff, ik bijt al zo lang nagels Nagelbijten / Gniffelen
een poosje geleden is het me gelukt om te stoppen.. Maar ben laatst weer begonnen Nagelbijten / Gniffelen
Vind het doodsonde, maar ik kan gewoon niet stoppen

MioEnTia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:51

Ik heb 'ski jump' nagels Clown . Heb meestal transparante nagellak ( top coat ).

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:50

ik heb zaterdag mijn nagels weer gedaan. Mijn witte acryl was bijna op dus heb nu een zilvere glitter french ipv wit Haha!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 21:19

Foto breitling Haha!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:25

Wow, dat jullie dat uithouden met die gelnagels , als ik men nagels iets te lang laat groeien (ben soms te lui om ze af te knippen Clown ), dan sta ik onder de krabbels van mezelf. OK, ik ben nogal lomp aangelegd maargoed Haha! .

X_Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 06:55

Nepnagels lijken me helemaal niet handig.
Mja dat is mijn mening Haha!

Maar mijn nagels zien er niet zow uit.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 08:18

ik zal binnekort even een foto plaatsen

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 08:25

Ik heb eigenlijk bijna altijd nagellak op. Verder heb ik vrij korte (afgeknaagde) nagels, waarvan ik wel elke keer het bijtrandje netjes weg vijl Haha!

Ik heb eigenlijk altijd zwart of dark lavender (donkerpaars) of wit als nagellak. En dan niet zo'n french manicure randje, maar gewoon echt helemaal wit.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:12

Mijn nagels zijn kort en er zit bijna altijd nagellak op, meestal knalrood. Lachen Gelnagels vind ik wel mooi, maar ik denk niet dat ik ermee om kan gaan, dus dat doe ik maar niet.

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:14

ik heb ook lang nagel gebeten en ben gestopt daarmee, vroeger hadik ook echt van die stompjes.. maar gelukkig heb ik nu echt hele mooie nagels vind ik zelf. ik verzorg ze goed, vijl en lak ze regelmatig. ik weet nog wel dat het heel erg lang duurde voordat ze echt hard waren. heb ook nog vaak dat er lucht tussen mijn nagels komt en dan scheuren ze af.. maar daar doe je verder ook niks aan dan vijlen..

Mayaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 16:26

Mijn nagels zijn nu felroze xD

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 16:44

BraveSpots schreef:
Wow, dat jullie dat uithouden met die gelnagels , als ik men nagels iets te lang laat groeien (ben soms te lui om ze af te knippen Clown ), dan sta ik onder de krabbels van mezelf. OK, ik ben nogal lomp aangelegd maargoed Haha! .

Haha, had dat van de zomer. Had een topje aan en jeuk op me schouderblad, jeuk dus maar ja liet wel 5 rode strepen achter Haha! me zus vroeg gelijk met wie ik zo ruig was geweest Haha!

Isa_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:51

Al dat gedoe met die nagels... ben blij dat ik er niet aan meedoe.... vermoeiend hoor Haha!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 17:52

Heb heel af en toe een lakje over mijn nagels maar verder geen felle kleur ofzo.. Tong uitsteken

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 18:04

Isa_W schreef:
Al dat gedoe met die nagels... ben blij dat ik er niet aan meedoe.... vermoeiend hoor Haha!

Het is inderdaad vermoeiend. Wordt af en toe gek van mezelf omdat ik weer stress over nagellak die niet mooi zit Haha!
Maar ben dan ook weer erg trots als ik complimentjes krijg of zelf zie hoe mooi ze eruit zien.