Supervixen schreef:Wat goed ellebel!
Ja eten moet wat voorzichtig en aan één kant.
Ik weet niet meer hoe lang ik erover gedaan heb eerlijk gezegd qua voorbereiding. Je moet er vooral plezier in hebben.
Namiro supergaaf!
Hoeveel hoogtemeters zitten daar in?
2600+ staat er op de site
Genoeg dus… haha
@Ellebel, geen idee.. wij zijn ‘gewoon’ begonnen met hardlopen en hebben steeds de afstand uitgebreid.. afgaande op wat goed voelde..
is het defenitief gelukt of is die in de dolomieten een andere? 2600hm en 50 km... omg... NEVER.

De korte broek was fantastisch, de lange mouwen + t-shirt was net te warm, sommige stukken, maar tweemaal gingen we over het strand (4+ km in totaal) en dat was echt guur, dus toen was ik er blij mee. De buff heb ik na een kwartier al aan de zijkant van mijn broek gehangen en handschoenen niet aangehad.
Ik was nog heel enthousiast en liep in een fijn tempo voor ze, dus gingen ze achter me hangen en hebben we een beetje gekletst. Vanaf 27 km werd ik wel echt moe, niet gek, toen was het op wilskracht doorlopen. Echt mega tevreden, ik dacht dat ik er 3:30/3:45 over zou doen, maar heb er slechts 3 uur en 18 min over gedaan zonder dat ik het gevoel had heel erg te pushen. Tussendoor ook gerust gewandeld bij mul zand en om even wat te eten. En dus totaal geen last gehad van mijn enkel! Wel ingetapet ter ondersteuning, maar niets en nu erna ook niet, dus ik ben heel erg blij! Zelfs onderweg wat foto's gemaakt.