Is geloof ik 31 km vanaf mijn werk naar huis. En die duurloop bewaar ik liever voor een dag waarop ik niet al 8 uur op mijn benen heb gestaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Het is toch weer een flinke afstand die je meegepakt hebt en gelukkig wacht thuis altijd een douche en droge kleding.

) op de route een mooie plek gevonden met ook wat hoogtemeters.

Vanochtend heb ik er de eerste 5,5km op gelopen, duidelijk verschil met het andere paar waar de demping en ondersteuning al aanzienlijk minder is. Voorlopig kan ik ze afwisselen tot deze goed zijn ingelopen een de oude echt op zijn.
.Ninus schreef:Ik ga zo ook een rondje op m'n nieuwe Brooks, kom ik toch steeds weer op uit. Ik heb overigens totaal geen zin vandaag![]()
Zit in de laatste week voor de vakantie en het is druk met van alles en nog wat. Vaak helpt een rondje lopen, maar ik loop enorm te treuzelen
Prachtige foto's Supervixen en Musli!
Het ging ook niet zo best, keiharde wind ineens en het was ontzettend benauwd. Maar het zit er weer op en ik ben weer fris en fruitig voor de visite. Woensdag nieuwe ronde, nieuwe kansen. 

) mijn eerste 10km gelopen, vanaf de garage naar huis 

Ik zet (nog) te ver van de wolf af om er een uitgesproken mening over te hebben, maar indrukwekkend en prachtig zijn ze zeker! Hoop alleen dat ik ze nooit tegenkom als ik met de hond op pad ben
Mijn maand totaal voor juli is nu ook over de 100 km heen en ik heb vrijdag en zondag nog te gaan.